Drømmen om en til i familien♡

På CD 22 Da er EL idag, siden tempen gikk ned igjen idag. Har ingen murringer eller noe nå, men el-slim:)
Monitor gikk endelig fra 11 dager på "høy" til "Peak" idag:joyful: Satser på å være i dpoland imorgen:smiley-bounce012

20201125_081808.jpg

20201125_081723.jpg

20201125_081434.jpg
 
Kjenner ikke en døyt idag, hadde så store eggløsningsmerter igår ettermiddag, så like før jeg tror at EL var igår:rolleyes: EL-slim er nå også borte og tørket opp nedi der:p
 
Fortsatt positiv test, men pleier å ha en laang LH-topp over to dager. Har ikke kjent noe til murringer idag overhodet, og er blitt tørt som i Sahara nedentil og:hilarious: Tror EL var igår, for da hadde jeg helt ille vondter:rolleyes:

20201125_195820.jpg
 
Da er jeg 1 dpo:smiley-bounce012 Igår kjente jeg nada, idag derimot. Murringer, murringer og mer murringer:rolleyes:

El-testen er fortsatt positiv, men tror den straks blir negativ:p Tempen steg idag:joyful:

20201126_095818.jpg

20201126_104618.jpg
 
Da er testen negativ igjen:joyful: Deilig å endelig være i dpoland:smiley-bounce012 Har en del å gjøre den neste uka, og føler meg ganske så avslappet:angel5 Tester om en ukes tid:rolleyes:

20201126_114553.jpg
 
Da er testen negativ igjen:joyful: Deilig å endelig være i dpoland:smiley-bounce012 Har en del å gjøre den neste uka, og føler meg ganske så avslappet:angel5 Tester om en ukes tid:rolleyes:

Vis vedlegget 341952

Jeg leste 'tester om en times tid' i farta, måtte sjekke på nytt igjen - synes det hørtes drøyt tidlig ut :p
Haha. Men godt å endelig være forbi el!
 
Jeg leste 'tester om en times tid' i farta, måtte sjekke på nytt igjen - synes det hørtes drøyt tidlig ut :p
Haha. Men godt å endelig være forbi el!

Hahah, hadde man bare kunnet det:laughing021
Yes, endelig i dpoland:joyful:
 
Har en god følelse denne gangen:excited001:love7
 
Krysser fingrene for deg ♥️
Og, herlig trappeoppgang ♥️ Jeg må begynne på innpakningen av gaver til kalenderen her.. til både gubbe og to unger.
Har heldigvis fått kjøpt inn ca alt. :)
 
Krysser fingrene for deg ♥️
Og, herlig trappeoppgang ♥️ Jeg må begynne på innpakningen av gaver til kalenderen her.. til både gubbe og to unger.
Har heldigvis fått kjøpt inn ca alt. :)

Takk, snille du:smiley-angelic003
Du har litt å pakke inn du også:hilarious:
 
20201127_101357.jpg
Da er jeg kommet til CD 24 og er 2 dpo(jeg tror egl 3 dpo og at EL var tirsdag ettermiddag):rolleyes: Jeg gikk på vekta idag og har faktisk gått ned 5 kg siden jeg veide meg sist, det er dog noen mnd siden jeg veide meg. Så ble positivt overrasket. Har de siste to mnd hatt betydelig mindre matlyst, og har kuttet ut småspising på kvelden. Spiser ikke mat etter kl 18.30:)
 
Vis vedlegget 342049 Da er jeg kommet til CD 24 og er 2 dpo(jeg tror egl 3 dpo og at EL var tirsdag ettermiddag):rolleyes: Jeg gikk på vekta idag og har faktisk gått ned 5 kg siden jeg veide meg sist, det er dog noen mnd siden jeg veide meg. Så ble positivt overrasket. Har de siste to mnd hatt betydelig mindre matlyst, og har kuttet ut småspising på kvelden. Spiser ikke mat etter kl 18.30:)
Wow, så deilig å ha gått ned 5kg uten å ha ‘prøvd’! :joyful: Da er du vel der du vil være da? 2/3DPO- wohooo! Når tenker du å teste denne gangen? Håper på verdens beste julegave i år! :santa:Heartred
 
Wow, så deilig å ha gått ned 5kg uten å ha ‘prøvd’! :joyful: Da er du vel der du vil være da? 2/3DPO- wohooo! Når tenker du å teste denne gangen? Håper på verdens beste julegave i år! :santa:Heartred


Jaaa, jeg ble ganske sjokkert der jeg sto på vekta:wideyed::joyful: nei, nei, skal ned 10 kg minst:oops: Så mer å ta av, for å si det sånn:hilarious: Ja, tror jeg er 3 dpo ifht til smertene fra eggløsning, var ille smerter tirsdag ettermiddag/kveld. Jeg begynner å teste når jeg er 6 eller 7 dpo:D Så tirsdag/onsdag'ish:smiley-bounce012 Håper vi får tidenes julegave i år, søta:smiley-angelic001:Heartred
 
Igang med å pynte krans til hoveddøren:santa
Har på julemusikk i bagrunnen:rendeer Får ikke blitt bedre:greet008 Ønsker alle en riktig god helg:Heartred
20201127_132217.jpg
 
Kjenner det jobbes bra i magen nå, og fikk ligamentstrekk da jeg reiste meg opp fra sofaen:rolleyes: Vel, er nå lov å håpe, eller hva?:joyful:
 
Back
Topp