Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, nå trenger jeg ikke skimteDisse er jo veldig synlige da!! Så utrolig gøy!!!
Okei, trenger kanskje ikke ta hver gang jeg er på toalettet, men... Kan disse slå ut på digital snart tror dere?
Det er vanlige Jeg prøver en strimmel til i kveld og ser an styrken.. kanskje digital i kveld eller i morgen da. Tørr ikke tro på det før denEr der vanlige eller tidlig tester?
Ser de jo godt, men handler kanskje om flaks "så tidlig". Sett slike tester slå ut og sterkere vise negativt, så kommer nok an på testen og hvor konsentrert urinen er! Men ikke umulig at den slår ut ikveld❤
Og joda, testen ved hvert toalettbesøk er vel nesten obligatorisk i starten vel neida, joda, neida
Det er vanlige Jeg prøver en strimmel til i kveld og ser an styrken.. kanskje digital i kveld eller i morgen da. Tørr ikke tro på det før den
Jeg visste det Gratulerer fine du! Jeg har alltid fått utslag på digital med relativt svake tester. I kveld eller i morgen bør nok hvertfall gi et greit positivt svar!Okei, trenger kanskje ikke ta hver gang jeg er på toalettet, men... Kan disse slå ut på digital snart tror dere?
Tørr ikke tro det enda... dette er bare helt surrealistisk. Vi må nok begge se det for å tro detJeg visste det Gratulerer fine du! Jeg har alltid fått utslag på digital med relativt svake tester. I kveld eller i morgen bør nok hvertfall gi et greit positivt svar!
Tørr ikke si takk enda, føles lkksom ikke santHurraa!!! Du er gravid! Det er jo en tydelig økning og to streker Den slår nok ut på digital i kveld om du ikke drikker for mye og holder deg lenge Hvis ikke gjør den det i morgen
Vi skal i vennemiddag, så får se. Vin blir det i hvert fall ikkeJeg tipper du får utslag på digital i kveld sålenge du ikke drikker mye
JaHelt nydelige tester! Min digitale slo ut 10 dpo, er det i morgen for deg?
Okei, trenger kanskje ikke ta hver gang jeg er på toalettet, men... Kan disse slå ut på digital snart tror dere?
Jeg ser det i allefall Tenk, nå skal det endelig skje! Håper jeg kommer etter deg veldig snartTørr ikke tro det enda... dette er bare helt surrealistisk. Vi må nok begge se det for å tro det