Det tar visst litt tid å lage noe perfekt <3 Sol.i.hjertet

Okei, trenger kanskje ikke ta hver gang jeg er på toalettet, men... Kan disse slå ut på digital snart tror dere?

Vedlegg

• 2CABF3B2-B442-44AB-9ECA-E652F96BFC9A.jpeg
    2CABF3B2-B442-44AB-9ECA-E652F96BFC9A.jpeg
    25,9 KB · Visninger: 181
Okei, trenger kanskje ikke ta hver gang jeg er på toalettet, men... Kan disse slå ut på digital snart tror dere?

Er der vanlige eller tidlig tester?
Ser de jo godt, men handler kanskje om flaks "så tidlig". Sett slike tester slå ut og sterkere vise negativt, så kommer nok an på testen og hvor konsentrert urinen er! Men ikke umulig at den slår ut ikveld❤
Og joda, testen ved hvert toalettbesøk er vel nesten obligatorisk i starten vel :hilarious::hilarious: neida, joda, neida:shy:

Er der vanlige eller tidlig tester?
Ser de jo godt, men handler kanskje om flaks "så tidlig". Sett slike tester slå ut og sterkere vise negativt, så kommer nok an på testen og hvor konsentrert urinen er! Men ikke umulig at den slår ut ikveld❤
Og joda, testen ved hvert toalettbesøk er vel nesten obligatorisk i starten vel :hilarious::hilarious: neida, joda, neida:shy:
Det er vanlige :) Jeg prøver en strimmel til i kveld og ser an styrken.. kanskje digital i kveld eller i morgen da. Tørr ikke tro på det før den:shy:

Det er vanlige :) Jeg prøver en strimmel til i kveld og ser an styrken.. kanskje digital i kveld eller i morgen da. Tørr ikke tro på det før den:shy:

Nei, er noe med den digitale og at det lyser mot deg "gravid" altså :shy: selvom det ikke er noe tvil at her er det en spire ❤❤ gleder meg til å følge med!

Jeg visste det ❤️ Gratulerer fine du! Jeg har alltid fått utslag på digital med relativt svake tester. I kveld eller i morgen bør nok hvertfall gi et greit positivt svar!

Hurraa!!! Du er gravid! Det er jo en tydelig økning og to streker :Heartred:Heartred:Heartred Den slår nok ut på digital i kveld om du ikke drikker for mye og holder deg lenge :P Hvis ikke gjør den det i morgen :D

Jeg visste det ❤️ Gratulerer fine du! Jeg har alltid fått utslag på digital med relativt svake tester. I kveld eller i morgen bør nok hvertfall gi et greit positivt svar!
Tørr ikke tro det enda... dette er bare helt surrealistisk. Vi må nok begge se det for å tro det:wideyed:

Hurraa!!! Du er gravid! Det er jo en tydelig økning og to streker :Heartred:Heartred:Heartred Den slår nok ut på digital i kveld om du ikke drikker for mye og holder deg lenge :p Hvis ikke gjør den det i morgen :D
Tørr ikke si takk enda, føles lkksom ikke sant:bag:

Jeg tipper du får utslag på digital i kveld sålenge du ikke drikker mye :woot:
Vi skal i vennemiddag, så får se. Vin blir det i hvert fall ikke:wideyed:

Ååå, så gøy å komme inn hit!! Dette må jo bare være babystreker! ❤️ Øker i styrke også!! Gleder meg til flere tester :joyful:

Back
Topp