For en fantastisk nyhet! Gratulerer så mye
Nyt denne opplevelsen og disse dagene, og prøv å ikke tenke så mye fremover akkurat nå. Husk at mest sannsynlig går det bra, og du har blitt gravid
Noe av det første jeg gjorde var å laste ned apper. Jeg hadde også sluttet å lese meg opp på alt som kom etter fordi det føltes så sårt. Jeg har brukt Graviditet +, Preglife og Helseoversikt, føler at de tre har utfylt hverandre på en fin måte og har litt forskjellige funksjoner. Det er så kjekt å lese om graviditeten uke for uke, hvordan barnet utvikler seg og hva som skjer med deg.
To andre tips for tiden fremover: hvis du blir kvalm etter hvert så synes i hvert fall jeg at Nycoplus Gravid -tablettene har vært mye enklere å få i seg og lukter mindre enn Lifeline Care. BBhugme-puten har vært helt fantastisk å sove med, og jeg begynte med det før jeg egentlig fikk noe særlig mage. Du kan jo ha det i bakhodet i hvert fall, så kan det heller være en av milepælene når du eventuelt anskaffer deg en sånn pute (eller får låne, det gjorde jeg, den er litt dyr nemlig).
Masse lykke til videre! Og velkommen til gravidboblen - det er ganske altoppslukende, som om man ikke allerede har vært nok fjern som prøver