Virkelig, allerede samme dag? Oi, så spennende.. har du bilder?
Jeg fikk også kjempeøkning på dag 9 mellom morgen og kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer detJeg fikk også kjempeøkning på dag 9 mellom morgen og kveld
Ja, etter så mange negative tester så var det overraskende å se en rosa strek innen tiden i dag Dog utroooolig svak... men den er der, jeg loverJeg ser absolutt en svak strek ja og jeg vet hvor mye bedre de strekene vises hjemme enn på bildene her inne
Jeg hadde også noen svake streker først åååå som jeg håper den blir sterkere mine var sterkest på kvelden faktisk i startenJa, etter så mange negative tester så var det overraskende å se en rosa strek innen tiden i dag Dog utroooolig svak... men den er der, jeg lover
Herlig Tenk så mye en dag fra eller til har for oss prøvere i denne prosessen - det er jo en evighetVis vedlegget 349791
Denne fikk jeg 9 DPO
Vis vedlegget 349792
Men så kom denne som var ca blenda 10 DPO
Vis vedlegget 349793
Send om kvelden 11 DPO dukket jammen en strek svakt opp igjen
Vis vedlegget 349795
Og på 12 DPO har jeg ikke lenger i tvil Hurra
ja det er rart og testene mine viser jo også hvor forskjellig samme merke kan slå ut i løpet av par dager med tidlig testingHerlig Tenk så mye en dag fra eller til har for oss prøvere i denne prosessen - det er jo en evighet
Måtte teste igjen... seks timer siden forrige test, 3,5t siden jeg tissa sist. Begge er ny og innafor tidsfristen
Måtte teste igjen... seks timer siden forrige test, 3,5t siden jeg tissa sist. Begge er ny og innafor tidsfristen