Pp 20 - Cd 20 - 8 dpo - 3dp5dt
I går ettermiddag og kveld hadde jeg fryktelig mye murringer og ubehag nede i eggstokker og livmor. Det strålte nedover mot lyskene, og ingen posisjon i sofaen fungerte. Jeg var så vanvittig ukomfortabel. Eneste det kan sammenlignes med var da jeg opplevde å være overstimulert, da var det ganske likt, men selvfølgelig 100 ganger verre. Lurer jo på om det er Lutinusen som tuller veldig med kroppen. Ellers er jeg trøtt... Sov meg gjennom halve filmen i går kveld, gikk i seng og sov videre, og da jeg skulle opp i morges ble jeg liggende og dra meg en god stund lenger enn planlagt fordi kroppen bare ville... sove Nå har jeg omsider kommet meg opp, lagd dagens grønnsakssmoothie, og skal spise dagens 1/4 ananas og drikke en varm kopp «te» - varmt vann med lime og honning Dagens graf var i det skumle laget synes jeg - plutselig droppa pulsen veldig i natt Kan jo være alt fra at det ikke er noen spire til festedip, så får bare se videre I går søkte jeg endel på «bfp after blastocyst transfer» og fryktelig mange får positiv test 4dp5dt... Vi får se hva jeg tørr i morgen Ha en nydelig dag dere
Jeg synes symptomene høres lovende ut Jeg fikk tydelig positiv test på kvelden 9dpo, men på morgenen var det bare noe som kunne ha vært en skyggestrek