Hurra for at alt har gått bra til nå
Er veldig spent på testing! Håper veeeeldig for dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for fine ord og kryssingHurra hurra - og gratulera såååå masse
Endelig ruger!!!
Det er så fortjent og nå skal du bare nyte dagene frem til testing
Krysser det vi kan for fiiin babystrek alldeles snart
Såå spent selv... samtidig veldig redd. Har aldri opplevd å få to streker.. hvorfor skal det gå denne gangen, liksom Nei, blir tøft dette...Hurra for at alt har gått bra til nå
Hihi, snaaaartGleder meg også til du skal teste, er det ikke snart da ? blir så utålmodig av å vente her
Tenk om det går bra da....Hurra, hurra! Så utrolig glad på dine vegne Krysser alt for at det går bra og gleder meg til å følge med videre
Om det går bra sitter du om et år med en tre måneder gammel knert og ser tilbake på bildene av testene med streker som var så svake at du var i tvil om strekene i det hele tatt var der. Men så ble streken bare sterkere og plutselig satt du der med det etterlengtede babyen i armene. For det KAN gå bra.Tenk om det går bra da....
Takk det var fine ordOm det går bra sitter du om et år med en tre måneder gammel knert og ser tilbake på bildene av testene med streker som var så svake at du var i tvil om strekene i det hele tatt var der. Men så ble streken bare sterkere og plutselig satt du der med det etterlengtede babyen i armene. For det KAN gå bra.
Jeg gleder meg sånn til du starter å teste. Husk at nå har du satt inn en perfekt blasto, det har du aldri forsøkt før. Så nettopp derfor er det to streker denne gangen.Pp 20 - Cd 19 - 7 dpo (2dp5dt)
Beklager, ingen test herfra i dag Dere er veldig søte som er så spente på våre vegne Blir rørt jeg. Men, hva gjør man så i denne ventetiden? Følger med på hvilepulsen, vel
Ellers kjenner jeg på så mye... Men tolker det ikke som symptomer, for alt dette har jeg kjent før i dpo-land. Stikkinger, murringer, lett hodepine, uvel innimellom. Oppblåst!! Er det bare meg, eller er Lutinusprompene noe helt spesielt? Mannen skvatt til da jeg prompa i går liksom... Og med dét ønsker jeg dere en fin dag
Ja, du sier noe der... Jeg tror det nok ikke før jeg ser detJeg gleder meg sånn til du starter å teste. Husk at nå har du satt inn en perfekt blasto, det har du aldri forsøkt før. Så nettopp derfor er det to streker denne gangen.
Ja, synes det er mange det har gått for i det siste - jeg vil også være medDet gikk jo bra her på første fryseforsøk, så da synes jeg det skal gå til deg og! Heia blastoen!! Til helga skal det bli strek
At du er trøtt kan vel iallfall være et tegn? Håper ikke det er noe annet enn noe heeeelt uskyldig, eller som du sier - festedip. Jeg har ikke noe erfaring med puls ... Velger å være optimistisk på dine vegne Blir utrolig spennende når du skal teste! Heia gulleggetPp 20 - Cd 20 - 8 dpo - 3dp5dt
I går ettermiddag og kveld hadde jeg fryktelig mye murringer og ubehag nede i eggstokker og livmor. Det strålte nedover mot lyskene, og ingen posisjon i sofaen fungerte. Jeg var så vanvittig ukomfortabel. Eneste det kan sammenlignes med var da jeg opplevde å være overstimulert, da var det ganske likt, men selvfølgelig 100 ganger verre. Lurer jo på om det er Lutinusen som tuller veldig med kroppen. Ellers er jeg trøtt... Sov meg gjennom halve filmen i går kveld, gikk i seng og sov videre, og da jeg skulle opp i morges ble jeg liggende og dra meg en god stund lenger enn planlagt fordi kroppen bare ville... sove Nå har jeg omsider kommet meg opp, lagd dagens grønnsakssmoothie, og skal spise dagens 1/4 ananas og drikke en varm kopp «te» - varmt vann med lime og honning Dagens graf var i det skumle laget synes jeg - plutselig droppa pulsen veldig i natt Kan jo være alt fra at det ikke er noen spire til festedip, så får bare se videre I går søkte jeg endel på «bfp after blastocyst transfer» og fryktelig mange får positiv test 4dp5dt... Vi får se hva jeg tørr i morgen Ha en nydelig dag dere
Føler puls kan være ekstremt random, så legger ikke aaaltfor mye i det. Synes bare det er morsomt å følge med på i ventetiden Det blir veeeeldig spennendeAt du er trøtt kan vel iallfall være et tegn? Håper ikke det er noe annet enn noe heeeelt uskyldig, eller som du sier - festedip. Jeg har ikke noe erfaring med puls ... Velger å være optimistisk på dine vegne Blir utrolig spennende når du skal teste! Heia gullegget
Ja, jeg måtte gå tilbake i dagboka di og se hvordan det der var igjen Jeg aner jo ikke siden jeg aldri har produsert hcg, så det blir veldig spennende å se Har ganske mange tester liggende, så hvis jeg slipper løs galskapen i morgen så går det greit føler jegJeg kunne se antydning til omrisset av en kanskjestrek på kvelden 9dpo (altså, 'i morgen' for deg.). Men så svak at jeg visste ikke helt om jeg så den engang. Men du kan jo være av dem som får positiv tidlig!
Kan jo bare teste i morgen
Ja, jeg måtte gå tilbake i dagboka di og se hvordan det der var igjen Jeg aner jo ikke siden jeg aldri har produsert hcg, så det blir veldig spennende å se Har ganske mange tester liggende, så hvis jeg slipper løs galskapen i morgen så går det greit føler jeg