Det tar visst litt tid å lage noe perfekt <3 Sol.i.hjertet

Masse lykke til, fine deg. Håper alt for dere!! :Heartred

Masse lykke til idag, kjære du:Heartred

FER#1 - Pp 20 - Cd 17 - 5 dpo

Jeg er ruger:sad010

Altså! Hvor lenge har jeg ikke ventet på å skrive de ordene.

Jeg møtte til innsett, kom inn et kvarter etter tiden, og allerede etter fem minutter var lille blasto inne i magehulen! Jeg kjente virkelig INGENTING. Fikk mange fine tips av dere ang å ha nok væske i blæra for da kan det gjøre litt mindre vondt. Embryologen bare: «Oi, du har drukket, ja!». Såå, kanskje derfor?!:hilarious:

Nå skal vi komme oss hjem til hovedstaden og... bare ruge:happy093

Tusen takk for all heiing og lykkeønskninger - dere er enestående og jeg tar til meg hvert eneste fine ord:hug007 Heia damer som heier på damer!

Jeg møtte til innsett, kom inn et kvarter etter tiden, og allerede etter fem minutter var lille blasto inne i magehulen! Jeg kjente virkelig INGENTING. Fikk mange fine tips av dere ang å ha nok væske i blæra for da kan det gjøre litt mindre vondt. Embryologen bare: «Oi, du har drukket, ja!». Såå, kanskje derfor?!:hilarious:

Tusen takk for all heiing og lykkeønskninger - dere er enestående og jeg tar til meg hvert eneste fine ord:hug007 Heia damer som heier på damer!

Haha, det sa de til meg og. "Ja, du har gjort som du skal ser jeg! Blæra var virkelig full!"
Kunne ikke VENTE med å gå å tisse omtrent. Selve innsettet var så lite inngrep at jeg var nesten redd for at de ikke hadde satt det skikkelig inn, at det skulle falle ut :laughing005

Men gikk jo bra!

Gratulerer som ruger, da håper jeg det blir terminforum på deg om 1-2 uker :)

Haha, det sa de til meg og. "Ja, du har gjort som du skal ser jeg! Blæra var virkelig full!"
Kunne ikke VENTE med å gå å tisse omtrent. Selve innsettet var så lite inngrep at jeg var nesten redd for at de ikke hadde satt det skikkelig inn, at det skulle falle ut :laughing005

Men gikk jo bra!

Gratulerer som ruger, da håper jeg det blir terminforum på deg om 1-2 uker :)
Haha, helt samme opplevelse:hilarious: Takk! Ååå, som jeg håper! Vil være med i gjengeeeen, blir jo NESTEN oktober også:p

Gratulerer som ruger! :Heartpink Nå må bare lille blasto klore seg fast i den nye boligen sin :woot: Gleder meg til å se testingen!

Gratulerer som ruger! :Heartpink Nå må bare lille blasto klore seg fast i den nye boligen sin :woot: Gleder meg til å se testingen!
Takk! Ja, den er så fryktelig ønsket og velkommen - håper virkelig den kjenner og føler det:Heartred:Heartred Blir nervøs av tanken på testing:wideyed: Akkurat nå vil jeg ikke teste i hele tatt:hilarious: Men det endrer seg vel mot helga:shy:

Gratulerer så mye som ruger! Endelig, og nå håper jeg det blir en liten spire på dere. Det har dere så inderlig fortjent ❤️

Gratulerer som ruger! Måtte den lille klore seg fast i hulen sin i 9 mnd :dance011
Er så glad på dine vegne!!

Gratulerer så mye!! :Heartred:Heartred

Åååå søte sola ❤️❤️ Gratulerer så mye som ruger ❤️❤️❤️ Det er fantastisk ❤️❤️

Gratulerer som ruger! Krysser fingrene for at du ruger i ca 9 mnd!

Back
Topp