Masse lykke til, fine deg. Håper alt for dere!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
FER#1 - Pp 20 - Cd 17 - 5 dpo
Jeg er ruger
Altså! Hvor lenge har jeg ikke ventet på å skrive de ordene.
Jeg møtte til innsett, kom inn et kvarter etter tiden, og allerede etter fem minutter var lille blasto inne i magehulen! Jeg kjente virkelig INGENTING. Fikk mange fine tips av dere ang å ha nok væske i blæra for da kan det gjøre litt mindre vondt. Embryologen bare: «Oi, du har drukket, ja!». Såå, kanskje derfor?!
Nå skal vi komme oss hjem til hovedstaden og... bare ruge
Tusen takk for all heiing og lykkeønskninger - dere er enestående og jeg tar til meg hvert eneste fine ord Heia damer som heier på damer!
Haha, helt samme opplevelse Takk! Ååå, som jeg håper! Vil være med i gjengeeeen, blir jo NESTEN oktober ogsåHaha, det sa de til meg og. "Ja, du har gjort som du skal ser jeg! Blæra var virkelig full!"
Kunne ikke VENTE med å gå å tisse omtrent. Selve innsettet var så lite inngrep at jeg var nesten redd for at de ikke hadde satt det skikkelig inn, at det skulle falle ut
Men gikk jo bra!
Gratulerer som ruger, da håper jeg det blir terminforum på deg om 1-2 uker
Haha, helt samme opplevelse Takk! Ååå, som jeg håper! Vil være med i gjengeeeen, blir jo NESTEN oktober også
Takk! Ja, den er så fryktelig ønsket og velkommen - håper virkelig den kjenner og føler det Blir nervøs av tanken på testing Akkurat nå vil jeg ikke teste i hele tatt Men det endrer seg vel mot helgaGratulerer som ruger! Nå må bare lille blasto klore seg fast i den nye boligen sin Gleder meg til å se testingen!
Gratulerer så mye som ruger! Endelig, og nå håper jeg det blir en liten spire på dere. Det har dere så inderlig fortjentFER#1 - Pp 20 - Cd 17 - 5 dpo
Jeg er ruger
Altså! Hvor lenge har jeg ikke ventet på å skrive de ordene.
Jeg møtte til innsett, kom inn et kvarter etter tiden, og allerede etter fem minutter var lille blasto inne i magehulen! Jeg kjente virkelig INGENTING. Fikk mange fine tips av dere ang å ha nok væske i blæra for da kan det gjøre litt mindre vondt. Embryologen bare: «Oi, du har drukket, ja!». Såå, kanskje derfor?!
Nå skal vi komme oss hjem til hovedstaden og... bare ruge
Tusen takk for all heiing og lykkeønskninger - dere er enestående og jeg tar til meg hvert eneste fine ord Heia damer som heier på damer!