Det tar visst litt tid å lage noe perfekt <3 Sol.i.hjertet

Pp 20 - Cd 12

DET BLIR INNSETT PÅ MANDAG:sad010

Det føles så skummelt å skrive det, etter at det ble avbrutt fire dager før innsett forrige pp. Men nå kan kan jeg nesten ikke tro at kroppen skal spille så godt på lag. Jeg føler kroppen er tilbake, for første gang etter jeg begynte med stimuleringen i november. Syklusen er tilbake. Kroppen begynner å føles normal. Kanskje var det for det beste at det ble utsatt en syklus? Jeg velger å se på det sånn.

Nå ligger alt til rette, lille, fine blastoen vår. Nå skal du få flytte inn i magehulen. Nå skjer det virkelig:Heartred
Ikke vært her inne på en stund, men dette er jo ekstremt gledelige nyheter :woot::woot::woot: Nå skal – SKAL – det bli baby! Heier på deg og ønsker deg masse lykke til :Heartred

Åååå jeg vet så inderlig godt hvordan det er i den tiden der ❤️ Det er så mye tanker og nerver. Jeg forstår at du ikke vil kjenne på forhåpningene, men samtidig har man jo lyst til det. Man vil kjenne på det som kanskje blir.

Våt truse....i know...been there osv. Heldigvis er det til noe godt da ❤️❤️

Jeg regner med jeg "snakker/skriver" til deg før du skal inn, men på forhånd lykke til ❤️❤️
Ja, etter så lang tid så beholder man jo fatningen ganske greit. Samtidig føler jeg at nettopp etter så lang tid så må jeg vel kunne unne meg å føle glede og oppspilthet over nettopp så langt vi har kommet og at målet er i sikte. Det er en finfin balanse det der.

Ja, det er virkelig til noe godt, og føles ekstra trygt å gå på Lutinusen føler jeg.

Takk, finingen:Heartred:Heartred

Ikke vært her inne på en stund, men dette er jo ekstremt gledelige nyheter :woot::woot::woot: Nå skal – SKAL – det bli baby! Heier på deg og ønsker deg masse lykke til :Heartred
Ja, berg- og dalbanen is real - her endres ting fra time til time omtrent:hilarious: Føles iallfall sånn! Nå skal det virkelig bli bebis på oss begge synes jeg! Dette skal bli vår mnd:Heartred Tusen takk for heiing!

Skjønner at dagene går sakte, men nå ruger du veldig, veldig snart :excited001

Bare helgen igjen nå!

Skjønner godt du føler dagene går sakte!! Men åååhhh, gleder meg sååå på dine vegne!:woot:

Og lutinus - been there, so I know :hilarious: men du blir vandt med det, rart nok :hilarious: og det føles mye tryggere å ta det enn å ikke ta det :shy:

God helg til deg, håper du får nyte den og tiden ikke stopper helt opp for deg❤

Bare noen dager igjen, så vips, så er det mandag:D Er SÅ glad på dine vegne:smiley-bounce012 Straks er du ruger, kjære du:Heartred

Skjønner godt du føler dagene går sakte!! Men åååhhh, gleder meg sååå på dine vegne!:woot:

Og lutinus - been there, so I know :hilarious: men du blir vandt med det, rart nok :hilarious: og det føles mye tryggere å ta det enn å ikke ta det :shy:

God helg til deg, håper du får nyte den og tiden ikke stopper helt opp for deg❤
Ja, er veldig glad for at jeg har det, så skal ikke klage:hilarious: Tusen takk, prøver å få tiden til å gå:Heartred

Bare noen dager igjen, så vips, så er det mandag:D Er SÅ glad på dine vegne:smiley-bounce012 Straks er du ruger, kjære du:Heartred
Tenk det da:D:D Sååå snart! På vei til St Olavs om to døgn:wideyed::D

Snart snart snart!! ♥️♥️♥️
Snaaaaart:angel8

ÆÆææææ, så fantastisk!!!!:nailbiting::woot::woot::Heartred:Heartred I morgen skjer det altså, endelig!! Åh, det blir så godt for deg å endelig få innsett, men som du sier, kroppen er sikkert enda mer klar nå enn for 1 mnd siden!

Masse lykke til i morgen, og måtte rugedagene fly av gårde!:hilarious: Har du planlagt testingen?
:wav

Imorgen!!! Hurra!!

ÆÆææææ, så fantastisk!!!!:nailbiting::woot::woot::Heartred:Heartred I morgen skjer det altså, endelig!! Åh, det blir så godt for deg å endelig få innsett, men som du sier, kroppen er sikkert enda mer klar nå enn for 1 mnd siden!

Masse lykke til i morgen, og måtte rugedagene fly av gårde!:hilarious: Har du planlagt testingen?
:wav
Det gjør det:sad010:excited001 Ja, jeg tror virkelig kroppen er ordentlig klar nå. Skulle drikke "mitt siste" glass rødvin på (forhåpentlig) veldig lenge i går, og det smakte ikke godt engang! Og det er heeelt ulikt meg. Tar det som et veldig godt tegn;) Aldri vært mer klar!
Takk for heiing og lykkeønskninger:Heartred Har ikke planlagt noe foreløpig... Men tenker kanskje... Neste søndag? Vil ikke teste altfor tidlig heller..

Det gjør det:sad010:excited001 Ja, jeg tror virkelig kroppen er ordentlig klar nå. Skulle drikke "mitt siste" glass rødvin på (forhåpentlig) veldig lenge i går, og det smakte ikke godt engang! Og det er heeelt ulikt meg. Tar det som et veldig godt tegn;) Aldri vært mer klar!
Takk for heiing og lykkeønskninger:Heartred Har ikke planlagt noe foreløpig... Men tenker kanskje... Neste søndag? Vil ikke teste altfor tidlig heller..

Jeg testet ikke positivt før 10 "dpo" i alle fall. 5 dager etter innsett. :) Tydelig strek 11dpo.

Håper det går veien for deg nå ♥️♥️♥️

Jeg testet ikke positivt før 10 "dpo" i alle fall. 5 dager etter innsett. :) Tydelig strek 11dpo.

Håper det går veien for deg nå ♥️♥️♥️
Ja, søndag blir vel i så fall 11dpo:bag: Skummelt...

Så spennede! Lykke til i morgen :woot: Dette må jo bare bli baby! :woot:
Jeg hadde forøvrig veldig tydelig strek på kvelden på 9 dpo sånn i forhold til testing :)

Back
Topp