Det tar visst litt tid å lage noe perfekt <3 Sol.i.hjertet

Hurra! Krysser fingrene for at det er gullegget!

Tihi...:angel8

Vedlegg

• 573F68A2-E036-436A-9F9D-4E66BCEF228B.jpeg
    573F68A2-E036-436A-9F9D-4E66BCEF228B.jpeg
    43,7 KB · Visninger: 108
Pp 20 - Cd 12

DET BLIR INNSETT PÅ MANDAG:sad010

Det føles så skummelt å skrive det, etter at det ble avbrutt fire dager før innsett forrige pp. Men nå kan kan jeg nesten ikke tro at kroppen skal spille så godt på lag. Jeg føler kroppen er tilbake, for første gang etter jeg begynte med stimuleringen i november. Syklusen er tilbake. Kroppen begynner å føles normal. Kanskje var det for det beste at det ble utsatt en syklus? Jeg velger å se på det sånn.

Nå ligger alt til rette, lille, fine blastoen vår. Nå skal du få flytte inn i magehulen. Nå skjer det virkelig:Heartred

Vedlegg

• 935161DA-25C7-493B-9B13-ADC8CFDE8195.jpeg
    935161DA-25C7-493B-9B13-ADC8CFDE8195.jpeg
    37,9 KB · Visninger: 92
Pp 20 - Cd 12

Det føles så skummelt å skrive det, etter at det ble avbrutt fire dager før innsett forrige pp. Men nå kan kan jeg nesten ikke tro at kroppen skal spille så godt på lag. Jeg føler kroppen er tilbake, for første gang etter jeg begynte med stimuleringen i november. Syklusen er tilbake. Kroppen begynner å føles normal. Kanskje var det for det beste at det ble utsatt en syklus? Jeg velger å se på det sånn.

Nå ligger alt til rette, lille, fine blastoen vår. Nå skal du få flytte inn i magehulen. Nå skjer det virkelig:Heartred

Jaaa! Hurra ♥️♥️

Pp 20 - Cd 12

Jippi!! Nå går det endelig din vei igjen!! :woot: Jeg har en skikkelig godfølelse for at dette går bra!

Hurra!

Pp 20 - Cd 12

Dette var skikkelig koselig lesing - jeg heier sånn på dere! :) Krysser fingrene for at alt går som planlagt og for at vi får følge deg straks i et 9 måneder langt svangerskap :blob9

JAAAA!! Hurra :smiley-bounce016

Lenge siden jeg har vært innom her, og her har det virkelig snudd! Så spennende med innsett på mandag! Nå bør det gå veien! :talk017

Pp 20 - Cd 12

Åh, hurra ❤️ Jeg er virkelig såå glad på dine vegne. Jeg har skikkelig godfølelsen!

Pp 20 - Cd 14 - 3 dager til FER#1

Altså... Tiden kunne ikke gått saktere. Sneeeegler seg avgårde :whacky059 (Brukte nettopp ti minutter på å bestemme meg for den emojien, så jeg HAR virkelig altfor mye tid).

Jeg lider av ekstremt store sommerfugler i magen om dagen. Er det en diagnose? Butterflyitt? Det er så uvirkelig og etterlengtet det som ligger foran oss, men samtidig så skummelt - for tenk om ikke det går. Jeg slites mellom å føle jeg må kanalisere alle positive tanker og følelser ned til magehulen, samtidig som jeg vil beholde roen og ikke tørr å la meg selv kjenne på forhåpninger. Og enda er ikke blastoen inni der engang!:hilarious:

Jeg startet med Lutinus i dag, og skal ta én tablett tre ganger om dagen. Konstant våt truse i dagene fremover, med andre ord:dance008 If you know you know!

Ønsker dere alle en goood helg. Ta vare på dere selv og lad batteriene:Heartred Og til dere fightere som skal tilbringe helga på jobb; håper dere får en rolig helg:love2:Heartred

Pp 20 - Cd 14 - 3 dager til FER#1

Altså... Tiden kunne ikke gått saktere. Sneeeegler seg avgårde :whacky059 (Brukte nettopp ti minutter på å bestemme meg for den emojien, så jeg HAR virkelig altfor mye tid).

Jeg lider av ekstremt store sommerfugler i magen om dagen. Er det en diagnose? Butterflyitt? Det er så uvirkelig og etterlengtet det som ligger foran oss, men samtidig så skummelt - for tenk om ikke det går. Jeg slites mellom å føle jeg må kanalisere alle positive tanker og følelser ned til magehulen, samtidig som jeg vil beholde roen og ikke tørr å la meg selv kjenne på forhåpninger. Og enda er ikke blastoen inni der engang!:hilarious:

Jeg startet med Lutinus i dag, og skal ta én tablett tre ganger om dagen. Konstant våt truse i dagene fremover, med andre ord:dance008 If you know you know!

Ønsker dere alle en goood helg. Ta vare på dere selv og lad batteriene:Heartred Og til dere fightere som skal tilbringe helga på jobb; håper dere får en rolig helg:love2:Heartred
Åååå jeg vet så inderlig godt hvordan det er i den tiden der ❤️ Det er så mye tanker og nerver. Jeg forstår at du ikke vil kjenne på forhåpningene, men samtidig har man jo lyst til det. Man vil kjenne på det som kanskje blir.

Våt truse....i know...been there osv. Heldigvis er det til noe godt da ❤️❤️

Jeg regner med jeg "snakker/skriver" til deg før du skal inn, men på forhånd lykke til ❤️❤️

Back
Topp