Det tar visst litt tid å lage noe perfekt <3 Sol.i.hjertet

Jeg får komme:Heartred

Da var det på’n igjen. Krysse fingerene for god slimhinne. Krysse fingrene for follikkelvekst. Krysse fingerene for riktig el-dag. Krysse fingrene for ingen smitte.

Krysse fingrene for innsett.

Jeg føler på meg at nå skal det gå.

:Heartbigred
Jaaa ❤️ Jeg har sånn godfølelse for deg! Alle fingre og tær er krysset ❤️

Tusen takk dere, vi håper så veldig nå! Føler det er år og dag siden vi begynte dette forsøket. Nå er det på tide at lille blasto flytter inn, og at jeg for første gang skal få ruge litt:love7

Ikke bare litt. Helt til mål! ♥️♥️ Nå har du ventet så lenge, at når blastoen først flytter inn, så skal den være der i minst 8mnd

Vet du sånn ca. når du skal ha innsett??:woot: Uke 8-ish? Det blir såå spennende, og heier så utrolig masse på deg!!:angel8:Heartred

Hvor langt i syklusen er du nå? :)

Vet du sånn ca. når du skal ha innsett??:woot: Uke 8-ish? Det blir såå spennende, og heier så utrolig masse på deg!!:angel8:Heartred
Hvor langt i syklusen er du nå? :)

Skal til ul i morgen på cd10, så da vet jeg litt mer:nailbiting: Er utrolig spent, men (tørr jeg egentlig si det?) jeg har faktisk en følelse av at denne gangen skal det bli innsett... Så jeg håper bare ikke jeg får dårlige nyheter i morgen, fallhøyden er stor:wideyed: Skal oppdatere så fort jeg vet noe mer:Heartred

Skal til ul i morgen på cd10, så da vet jeg litt mer:nailbiting: Er utrolig spent, men (tørr jeg egentlig si det?) jeg har faktisk en følelse av at denne gangen skal det bli innsett... Så jeg håper bare ikke jeg får dårlige nyheter i morgen, fallhøyden er stor:wideyed: Skal oppdatere så fort jeg vet noe mer:Heartred

Da håper jeg den sier 'snart EL', og du får positiv EL på .. fredag? Det hadde vel vært passelig?

Da håper jeg den sier 'snart EL', og du får positiv EL på .. fredag? Det hadde vel vært passelig?
Hihi, ja! Eller alt etter tirsdag er egentlig GO for min del - jo raskere jo bedre:hilarious: Get in mah belly!:dummy::dummy1:

Åh, skjønner godt at du er spent!!:nailbiting: Masse lykke til, heier på deg!!:angel8:Heartred

Pp 20 - Cd 10 - ultralydkontroll

Dere!

En kvinnes magefølelse angående egen kropp er ikke til å kjimse av. Jeg har følt på meg at denne gangen blir det innsett. Ikke bare det, men har følt at eggløsning kom til å komme tidligere...

Hva tror dere jeg får høre i dag? Livmorslimhinne på 10mm og ledende follikkel på 17x20mm! Egget er klekkeklart, dere!

... nå må bare ikke el-testen bli positiv i morgen:wacky: nei, den skal ikke det! Har troa på kroppen min denne gangen og innsett på mandag jeg!:D

Dere!

En kvinnes magefølelse angående egen kropp er ikke til å kjimse av. Jeg har følt på meg at denne gangen blir det innsett. Ikke bare det, men har følt at eggløsning kom til å komme tidligere...

Hva tror dere jeg får høre i dag? Livmorslimhinne på 10mm og ledende follikkel på 17x20mm! Egget er klekkeklart, dere!

... nå må bare ikke el-testen bli positiv i morgen:wacky: nei, den skal ikke det! Har troa på kroppen min denne gangen og innsett på mandag jeg!:D

Onsdag...! Da..!!!!

Dere!

Åh så bra! Nå må det bare bli innsett! Den eggløsningen får bare holde seg unna til onsdag :) Er det ikke positiv test på morgenen de teller? Altså hvis du ikke har positiv test i morgen tidlig så går det bra? :) Spennende!!

Åh så bra! Nå må det bare bli innsett! Den eggløsningen får bare holde seg unna til onsdag :) Er det ikke positiv test på morgenen de teller? Altså hvis du ikke har positiv test i morgen tidlig så går det bra? :) Spennende!!
Jo, så hallo søvnløs natt!!:hilarious::hilarious:

Vedlegg

• 6A0E5E8F-61DC-4CE7-87DB-C67057A63CF3.jpeg
    6A0E5E8F-61DC-4CE7-87DB-C67057A63CF3.jpeg
    21,6 KB · Visninger: 92
Back
Topp