Det tar visst litt tid å lage noe perfekt <3 Sol.i.hjertet

Enig! Bare mas til du får svar, det gjør jeg ;)
Har ikke fått svar selv da, hverken på telefon eller Crypho..
Huff, de har vel altfor mye å gjøre. Håper bare ikke de nå kommer og sier at det ikke er plass til meg denne syklusen. For nå har jeg skrevet at jeg skal være hos familien i Trøndelag denne syklusen for å slippe unna restriksjonene. Håper dette skal gå nå:sorry:

Håper alt ordner seg og at du er i trondheim denne syklusen kjære deg ! Masse lykke til ! Kan ikkje forstå annet enn at dette bare må gå , du har jo ventet så lenge :Heartred:Heartred:Heartred

Huff, de har vel altfor mye å gjøre. Håper bare ikke de nå kommer og sier at det ikke er plass til meg denne syklusen. For nå har jeg skrevet at jeg skal være hos familien i Trøndelag denne syklusen for å slippe unna restriksjonene. Håper dette skal gå nå:sorry:
De svarte meg på Crypho at de håpet på å få nye føringer i løpet av dagen, og skulle holde meg oppdatert. Bare å krysse fingre, tær, armer og bein!

Kjære deg :Heartred Dette høres utrolig vanskelig ut. Så rart at det er så lite informasjon. Prøvere, og spesielt ivf-prøvere er en sårbar gruppe med kvinner, som trenger all mulig informasjon slik at den biten skal være noenlunde håndterbar.

Jeg synes du har en god løsning med å være hos familie, samtidig synes jeg det er rart at det skal være nødvendig. Det er store utbrudd i Trondheim også, så hvorfor skal Oslo ekskluderes.

Jeg håper du for noen positive svar, og at det blir innsett denne runden :Heartred

Lykke til:Heartred:Heartred

Jeg får komme:Heartred

Da var det på’n igjen. Krysse fingerene for god slimhinne. Krysse fingrene for follikkelvekst. Krysse fingerene for riktig el-dag. Krysse fingrene for ingen smitte.

Krysse fingrene for innsett.

Jeg føler på meg at nå skal det gå.

:Heartbigred

Da var det på’n igjen. Krysse fingerene for god slimhinne. Krysse fingrene for follikkelvekst. Krysse fingerene for riktig el-dag. Krysse fingrene for ingen smitte.

Ååh, gode nyheter ♥️ Da får bare EL komme når den skal!

Fantastisk !!! :wav

Håper dette går for dere :love7:love7

Så bra! Fikk også svar om at hvis det fortsatt var lav smitte og oversiktlig smittebilde i min kommune (noe det forsåvidt har vært siden mars 2020) kan jeg få forsøk i neste syklus, som starter om et par uker! :)

SÅ godt med noen gode nyheter da :) :)

Så bra! Fikk også svar om at hvis det fortsatt var lav smitte og oversiktlig smittebilde i min kommune (noe det forsåvidt har vært siden mars 2020) kan jeg få forsøk i neste syklus, som starter om et par uker! :)
Så godt å høre! Utrolig glad på dine vegne. Det må føles enda mer urettferdig når du kommer fra en kommune helt uten tilfeller. Men nå skal det bli bebis på oss begge!:Heartred

Fantastisk!! Nå blir det baby, endelig!:Heartred

Åh så fantastisk! Nå skal det bli frysebaby!:love7

Yes!! :smiley-bounce016 Så fantastisk. Dette er så utrolig fortjent Sola. Jeg er så positiv på dine vegne ❤️❤️❤️❤️

Godt å høre at det ble litt gode nyheter :Heartred

Håper så inderlig det skal gå denne gangen altså, jeg krysser alt for deg!!!:love7

Puhhh, så gode nyheter!! Herlig altså!! Jeg krysser alt jeg har for full klaff på alle måter!:Heartred

Hurra for gode nyheter :joyful: Krysser fingrene for deg - denne gangen skal det gå! ❤️

Ååh, gode nyheter ♥️ Da får bare EL komme når den skal!
Fantastisk !!! :wav

Håper dette går for dere :love7:love7
SÅ godt med noen gode nyheter da :) :)
Fantastisk!! Nå blir det baby, endelig!:Heartred
Åh så fantastisk! Nå skal det bli frysebaby!:love7
Yes!! :smiley-bounce016 Så fantastisk. Dette er så utrolig fortjent Sola. Jeg er så positiv på dine vegne ❤️❤️❤️❤️
Så bra! Nå ble jeg glad :joyful: Denne gangen skal det gå! :Heartred
Godt å høre at det ble litt gode nyheter :Heartred

Håper så inderlig det skal gå denne gangen altså, jeg krysser alt for deg!!!:love7
Puhhh, så gode nyheter!! Herlig altså!! Jeg krysser alt jeg har for full klaff på alle måter!:Heartred
Hurra for gode nyheter :joyful: Krysser fingrene for deg - denne gangen skal det gå! ❤️
Så utrolig bra!! :) Jeg krysser fingre og alt sammen for dere :love7

Tusen takk for heiingen jenter, nå skal det bare bli innsett og ruging!!! Basta :D

Nå ble jeg virkelig glad på dine vegne! Denne gangen skal det bli full klaff:smiley-bounce016

Back
Topp