Jo, så hallo søvnløs natt!!
Dette må jo bare gå! Du får stå opp ekstra tidlig i morgen for å ta testen og drikk ekstra mye vann på kvelden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, så hallo søvnløs natt!!
Lovende!
Hope soJa, ser ikke ut som de er kjempe-på-vei til å bli akutt positive. Onsdag!
Pp 20 - Cd 11
Og på vei opp, så den blir positiv til i morgen og innsett blir på mandag Ganske så garantert! Jeg har troa!
Som jeg håperFantastisk! Nå blir det frysebaby
Mandag 22/2 er dagen du blir ruger
SÅ spennende- nå blir det bebis
Tenk om! Takk for heiingen, snart er vi i mål med første delmålSpennende
Spennende! Nå skjer det snart
Nå blir det baby
Det jobber såpass godt der nede nå at den blir nok rimelig sikkert positiv enten i kveld eller i morgen Tar test i sånn 17-/18-tiden igjen i dag, skal iallfall prøve å holde megHåper testen er knallpositiv i morgen Innsett på mandag må det bli Skal du gå på noe lutinus eller så?
Det jobber såpass godt der nede nå at den blir nok rimelig sikkert positiv enten i kveld eller i morgen Tar test i sånn 17-/18-tiden igjen i dag, skal iallfall prøve å holde meg
Er satt opp Lutius x3 frem til positiv test, men tror jeg blir å ville gå på det lenger. Har tidligere hatt lavt progesteron på blodprøve i lutealfasen, så synes det er skummelt å skulle slutte. Har litt ekstra liggende fra tidligere, så tenker å trappe ned til x2 daglig kanskje som da vil vare ca til uke 7, og evt spørre om mer...