Det tar visst litt tid å lage noe perfekt <3 Sol.i.hjertet

Fortsatt negativ nå i kveld...:angel8 Det er et veldig godt tegn, for mine tester går sjelden fra negativ til positiv på bare 12 timer! Og det er jo bare 12 timer til i morgen tidlig...:p:D

Dette er så lovende søta ❤️❤️❤️❤️ Jeg har så trua på dette innsettet ❤️❤️

Pp 20 - Cd 11

:happy093
Og på vei opp, så den blir positiv til i morgen og innsett blir på mandag:excited001 Ganske så garantert! Jeg har troa!

Vedlegg

• 3BE54221-1ACD-4F20-B82B-9BEA6D712BB6.jpeg
    3BE54221-1ACD-4F20-B82B-9BEA6D712BB6.jpeg
    43,7 KB · Visninger: 95
Mandag 22/2 er dagen du blir ruger ❤️❤️❤️

SÅ spennende- nå blir det bebis:love017:smiley-bounce012

Spennende! Nå skjer det snart :D:D:D

Håper testen er knallpositiv i morgen ♥️♥️ Innsett på mandag må det bli :D Skal du gå på noe lutinus eller så?

Håper testen er knallpositiv i morgen ♥️♥️ Innsett på mandag må det bli :D Skal du gå på noe lutinus eller så?
Det jobber såpass godt der nede nå at den blir nok rimelig sikkert positiv enten i kveld eller i morgen:D Tar test i sånn 17-/18-tiden igjen i dag, skal iallfall prøve å holde meg:wacky:
Er satt opp Lutius x3 frem til positiv test, men tror jeg blir å ville gå på det lenger. Har tidligere hatt lavt progesteron på blodprøve i lutealfasen, så synes det er skummelt å skulle slutte. Har litt ekstra liggende fra tidligere, så tenker å trappe ned til x2 daglig kanskje som da vil vare ca til uke 7, og evt spørre om mer...

Det jobber såpass godt der nede nå at den blir nok rimelig sikkert positiv enten i kveld eller i morgen:D Tar test i sånn 17-/18-tiden igjen i dag, skal iallfall prøve å holde meg:wacky:
Er satt opp Lutius x3 frem til positiv test, men tror jeg blir å ville gå på det lenger. Har tidligere hatt lavt progesteron på blodprøve i lutealfasen, så synes det er skummelt å skulle slutte. Har litt ekstra liggende fra tidligere, så tenker å trappe ned til x2 daglig kanskje som da vil vare ca til uke 7, og evt spørre om mer...

Høres ikke så dumt ut. 1x dgl holder jo gjerne også for en stund når man tar det som ekstra (i tillegg til egne hormoner).
Jeg må gå til uke 10, og jeg gruer meg litt til å slutte kjenner jeg :p

Back
Topp