mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Imorgen er dagen, og det er veeeldig snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til! Nå skal det gåDet gjør det Ja, jeg tror virkelig kroppen er ordentlig klar nå. Skulle drikke "mitt siste" glass rødvin på (forhåpentlig) veldig lenge i går, og det smakte ikke godt engang! Og det er heeelt ulikt meg. Tar det som et veldig godt tegn Aldri vært mer klar!
Takk for heiing og lykkeønskninger Har ikke planlagt noe foreløpig... Men tenker kanskje... Neste søndag? Vil ikke teste altfor tidlig heller..
Det gjør det Ja, jeg tror virkelig kroppen er ordentlig klar nå. Skulle drikke "mitt siste" glass rødvin på (forhåpentlig) veldig lenge i går, og det smakte ikke godt engang! Og det er heeelt ulikt meg. Tar det som et veldig godt tegn Aldri vært mer klar!
Takk for heiing og lykkeønskninger Har ikke planlagt noe foreløpig... Men tenker kanskje... Neste søndag? Vil ikke teste altfor tidlig heller..
Så spennede! Lykke til i morgen Dette må jo bare bli baby!
Jeg hadde forøvrig veldig tydelig strek på kvelden på 9 dpo sånn i forhold til testing
Imorgen er dagen, og det er veeeldig snart
Masse lykke til!!
Masse lykke til! Nå skal det gå
Nå er dagen nesten her! Håper, håper det klaffer denne gangen
Like greit da, i og med at det blir leeeeenge til neste glass, hehe! Jeg er tilbake neste søndag, og håper å se to streker her inne i dagboken din, hvis du har testet da da! Lykke til igjen!
Tusen takk for lykkeønskninger og heiing, trofaste gjengen! Dette blir ufattelig spennende. Kjenner at jeg har ikke ofret det faktum at det kan hende at egget ikke overlever opptining i hele tatt. Det skal jo bare gå bra dette?! Oppdaterer i morgen Nå skal vi forsøke å få noen timer på øyetMasse lykke til ❤❤ sender masse babystøv!!
Tusen takk for lykkeønskninger og heiing, trofaste gjengen! Dette blir ufattelig spennende. Kjenner at jeg har ikke ofret det faktum at det kan hende at egget ikke overlever opptining i hele tatt. Det skal jo bare gå bra dette?! Oppdaterer i morgen Nå skal vi forsøke å få noen timer på øyet
Vet jaggu ikke selv. Vi satser på at det går knirkefrittMen, de har vel flere egg de kan tine opp da?
Vet ikke hvordan de gjør det. Bruker de neste egg, eller avbryter de og ventet en syklus før de tiner opp neste? (Det er jo i så fall teit).
Uansett, er jo sånn 90% sjanse for at det overlever tining, så det går med all sannsynlighet problemfritt.
Kjempemasse lykke til i morgen, fine du Jeg håper du får en god opplevelse Og neste helg står du der med to streker
Lykke til i dag
Lykke til i dag ❤
Masse lykke til i dag
Lykke til i dag! Sender en haug med babystøv din vei og krysser fingrene for deg
God tur, lykke til, brekk ett bein, skitt fiske og alle andre rare lykkeønskninger som finnes!
Lykke til i dag!!
Tusen, tusen takk!! Morgenen startet tidlig - våkna halv sju og umulig å sovne igjen da. Tankekjøret er en realitet. Hvahvishvaom. Prøve å slippe ned skuldrene, alt er lagt til rette nå. Vi har gjort alt vi kan. Men tankene kommer jo; kan jeg drikke morgenkaffen? Vil bilturen hjem riste for mye rett etter innsett ( ), burde jeg ikke egentlig få bommelommet nå så jeg slipper det etterpå? Osv osv Men ja, puste med magan!Lykke til!
Vet jaggu ikke selv. Vi satser på at det går knirkefritt