ÅÅÅ jippi så gøy Sier meg enig at du er 3+3 i dag SÅ utrolig gøy, nå håper jeg spiren klorer seg hardt fast hele veien til mål
Masse masse klemmer sendes
Masse masse klemmer sendes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er så glad på dine vegne
Tusen takk, fine dere. Vet ikke helt hva jeg skulle gjort det siste halvåret uten dere toHerlighet, dette var virkelig verdens beste nyheter å komme hit til!!! Har tenkt på deg flere ganger hele uken, og har håpt sånn for deg! Tenk, nå ER du gravid!! Suksess!! Gratulerer så mye Håper du finner roen, og at spiren sitter helt til termin - nei det SKAL den!!
Tusen takk, fine dere. Vet ikke helt hva jeg skulle gjort det siste halvåret uten dere to
Må vel bety at det er din tur neste rundeDitto!!
Nå er det bare meg igjen gitt.
Ditto!!
Nå er det bare meg igjen gitt.
Enig!! Neste runde er din runde, TPMå vel bety at det er din tur neste runde
JaaTusen takkÅååååå!!! Du er GRAVID!!! gratulerer så mye!! Nå ble jeg skikkelig glad
Fine fine streken!!!!Pp 20 - 11 dpo - 3+4
Fikk ikke testet i morges, så var veldig spent nå i ettermiddag. Det har murret godt til tider, og stikker litt her og der i både eggstokker og livmor. Begynner å bli uggen når jeg blir sulten, og er mye sulten Trodde ikke jeg skulle merke sånt så tidlig... Det er litt koselig Enda så lenge i hvert fall Men det gjør meg litt beroliget. Symptomer er fint
Tror kanskje det blir en test om dagen fremover. Kjenner at jeg får litt roen når jeg ser den fine streken blir sterkere
Tenk at lille er like stort som et valmuefrø Du skulle bare visst hvor ønsket du er. Klamre deg fast lille venn