Det tar visst litt tid å lage noe perfekt <3 Sol.i.hjertet

ÅÅÅ jippi så gøy :) :) :) :) Sier meg enig at du er 3+3 i dag :) :) :) SÅ utrolig gøy, nå håper jeg spiren klorer seg hardt fast hele veien til mål :) :) :)

Masse masse klemmer sendes :) :)

Kjære gode Sola ❤️❤️ Jeg er så uendelig glad på dine vegne ❤️ Dette er bare så utrolig fantastisk. Jeg er virkelig rørt! Du er gravid :smiley-bounce016

Jeg så denne på sykehuset i dag, tenkte på deg og ble litt ekstra glad for at du endelig har testet positivt :love7
20210227_190807.jpg

Herlighet, VERDENS FINESTE HEIAGJENG!

Tusen takk for alle gratulasjoner, gode tips og rørende ord. Dere bruker tiden deres og legger igjen så gode tanker og erfaringer. Det føles helt surrealistisk å være 3+3. Uke 4?! Jeg satte nettopp inn lille Blasto, jo:hilarious:

Helseoversikt, Preggers, Preglife og Babyverden er lastet ned i første omgang. Det holder kanskje:hilarious:

Jeg skal forsøke å gjøre som dere sier; nyte det at vi faktisk er blitt gravide. Selv om det er helt surrealistisk og uforståelig. Bortsett fra nå i kveld når jeg drikker alkoholfri øl sammen med venner, og går i seng kl 23 fordi jeg er sliten - da føles det ganske reelt:confused005:hilarious:

Jeg kjenner murringer her og der som kommer og går. Blir like redd hver gang. Tenker at kroppen forbereder seg på mensen. Prøver å tenke at testene steg godt bare på ett døgn. At det må være et godt tegn med tidlig positiv og stigning? Skal forsøke å ikke teste hver dag... Sier jeg nå:p Men jeg vet ikke om jeg blir mer stressa av det eller ikke. Får kjenne litt på det...

Venner og familie er så glade på våre vegne. Det er utrolig hyggelig:Heartred

Herlighet, dette var virkelig verdens beste nyheter å komme hit til!!!:sad010:sad010:sad010:sad010:sad010 :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred Har tenkt på deg flere ganger hele uken, og har håpt sånn for deg! Tenk, nå ER du gravid!!:woot::woot: Suksess!! Gratulerer så mye :Heartred Håper du finner roen, og at spiren sitter helt til termin - nei det SKAL den!!:wav

Jeg er så glad på dine vegne ♥️♥️♥️♥️
Herlighet, dette var virkelig verdens beste nyheter å komme hit til!!!:sad010:sad010:sad010:sad010:sad010 :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred Har tenkt på deg flere ganger hele uken, og har håpt sånn for deg! Tenk, nå ER du gravid!!:woot::woot: Suksess!! Gratulerer så mye :Heartred Håper du finner roen, og at spiren sitter helt til termin - nei det SKAL den!!:wav
Tusen takk, fine dere. Vet ikke helt hva jeg skulle gjort det siste halvåret uten dere to:Heartred

Pp 20 - 11 dpo - 3+4:Heartred

Fikk ikke testet i morges, så var veldig spent nå i ettermiddag. Det har murret godt til tider, og stikker litt her og der i både eggstokker og livmor. Begynner å bli uggen når jeg blir sulten, og er mye sulten:wideyed: Trodde ikke jeg skulle merke sånt så tidlig... Det er litt koselig:Heartred Enda så lenge i hvert fall:hilarious: Men det gjør meg litt beroliget. Symptomer er fint:Heartred

Tror kanskje det blir en test om dagen fremover. Kjenner at jeg får litt roen når jeg ser den fine streken blir sterkere:Heartred

Tenk at lille er like stort som et valmuefrø:Heartred Du skulle bare visst hvor ønsket du er. Klamre deg fast lille venn:Heartred

Vedlegg

• 1659DD55-B230-4F18-9FB3-B326A5CEB061.jpeg
    1659DD55-B230-4F18-9FB3-B326A5CEB061.jpeg
    27,9 KB · Visninger: 171
Pp 20 - 11 dpo - 3+4:Heartred

Fikk ikke testet i morges, så var veldig spent nå i ettermiddag. Det har murret godt til tider, og stikker litt her og der i både eggstokker og livmor. Begynner å bli uggen når jeg blir sulten, og er mye sulten:wideyed: Trodde ikke jeg skulle merke sånt så tidlig... Det er litt koselig:Heartred Enda så lenge i hvert fall:hilarious: Men det gjør meg litt beroliget. Symptomer er fint:Heartred

Tror kanskje det blir en test om dagen fremover. Kjenner at jeg får litt roen når jeg ser den fine streken blir sterkere:Heartred

Tenk at lille er like stort som et valmuefrø:Heartred Du skulle bare visst hvor ønsket du er. Klamre deg fast lille venn:Heartred
Fine fine streken!!!! ♥️♥️

For noen utrolig flotte tester! Bare vent et par uker nå, så henger jeg meg på novemberklubben :joyful:

Back
Topp