Synes testene ser kjempefine ut husk at stigning tar tid også klemmer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for gode ord og klemSynes testene ser kjempefine ut husk at stigning tar tid også klemmer
Ja, må bare prøve å tenke positivt. Jeg klarer det innimellom altså! Statistikk hjelper til en viss grad, men etter å ha vært en del av den «kjipe» prosenten så lenge i statistikken så er det vanskelig å akseptere at jeg kan faktisk bli en del av den «fine» statistikken...
Jo, det var litt i tidligste laget med tul 5+6. ville egentlig drøye en dag, men om jeg husker rett var jeg 6+0 1. mai, og det var på en fredag. Og det var uaktuelt å vente «helt» til mandag. I ettertid er det en helt tullete tanke, men det er blodig alvor når man står i det. 23 dager er bare tre små uker til. Jeg ville absolutt ventet til da. Vi fikk mye mer ut av tul 8+4.Tusen takk for fyldig og fint innlegg Hos fastlegen på onsdag vil jeg være 4+0, så får kanskje tatt da og på fredag eventuelt... Blir spennende å se
Oi, 5+6 allerede! Er ikke det veldig tidlig? Så gøy og deilig å få se et bankende hjerte allerede da. Jeg vet faktisk ikke om jeg klarer å vente til 7+0 som er anbefalt har jeg skjønt..? Men samtidig skummelt dersom man drar for tidlig også er det egentlig liv bare litt for tidlig for å se det Dilemma... Men vurderer sterkt å dra på en før 23 dager til 7+0... det føles uendelig lenge til. Men samtidig er det jo ikke det Huff, man blir så tullete.
Ja, nå er våren i gang, fuglene synger, sola skinner og snøen smelter Det er egentlig en helt magisk tid
Ah, jeg forstår det SÅ godt!
Når det gjelder økning av hcg er tommelfingerregelen dobling hver 48. time, men bare fram til en viss verdi. Fordoblingstiden øker etterhvert som hcg-verdien øker, jeg tror den blir lenger allerede ved 5000. Jeg målte hcg 5+2, den var da på 20000. To dager senere var den «bare» 26000. Jeg gikk HELT i kjelleren og var sikker på at alt hadde gått i dass. Men det er helt normal stigning når man har verdier som er såpass høye. Dro på tul 5+6 og så et lite, blinkende hjerte.
Prøv å finne deg metoder å komme det gjennom de første 10-12 ukene. Jeg husker ikke hvordan jeg klarte det, men det gikk på et vis! Jeg tror jeg var på tre tul ila de første 12 ukene, det var veldig fint for meg. Jeg var dødskvalm av nervøsitet i forkant av hver tul, men det var deilig å ha gjort! Så mitt råd er å ta så mange tul du bare vil hvis det roer deg.
Du er gravid, det er mars, veiene blir bare og dagene lengre og varmere. En fin tid!
Ja, hadde nok ganske flaks! Vil nok ikke dra så tidlig ved et eventuelt senere svangerskap.Shit, flaks. Jeg hadde 7100 i hCG 5+4 (økt til 15900 til 6+2, men etter 6uker, typisk nok, er fordoblingstiden nesten på 4 dager uansett) og var på UL 5+5. Da så de ikke bankende hjerte - bare såvidt de fant fosteret i det hele tatt. 6+4 banket dog hjertet synlig.
Tusen takk, kjære fine deg Jeg klarer det ikke enda, men håper jeg om noen uker klarer å slippe ned skuldrene og bare nyte
Såååå fantastisk - endelig - GRATULERER så masse!!
Nå kom det en tåre trillende - så ønsket dette har vært for dere Endelig STREK - og for en fin strek
Nå må du puste med magen og prøve å nyte hvert minutt du er GRAVID - Hurra
Ja, jeg er nesten blitt tatt litt på senga over hvor engstelig jeg er for at det ikke skal gå veien nå Og innser at jeg må nok ha endel oppfølging og bekreftelser for å komme meg gjennom tiden fremover. Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke bare kan slappe av og ikke tenke så mye Forstår godt dere holder treåringen hjemme. Vært mange utbrudd i det siste, spesielt i bhg Skal få tatt hcg i morgen og fredag tenker jeg. Det blir nervepirrendeSå nydelige streker
Jeg skjønner veldig godt du er bekymret og stresset. Det er tøft å komme seg gjennom den første delen av første trimester før man ser liv på ultralyd Når man bor i Oslo akkurat nå så er det ikke videre gøy med viruset heller som du sier. Vi har valgt å ikke sende 3åringen i barnehage akkurat nå fordi jeg ikke orker stresset med smitte eller eventuell karantene oppi alt.
Du vil ikke se tydlig øking hver dag, iallefall ikke på make sure. Jeg synes egentlig babyplan er bedre til å se økning. Det beste er nok uansett å ta hcg hvis du trenger det for å roe nervene litt. Det har iallefall hjelpt meg
Åhh! Tenk at du har et lite valmuefrø i magen da!
Hvis den ikke slår ut 2-3, så er det helt normalt.
Jeg var 4+3 da digital endelig slo ut på 2-3.
Denne fikk jeg 1-2 på (4+1)
Vis vedlegget 350228
Her fikk jeg 2-3 (4+3)
Vis vedlegget 350230
Og først her fikk jeg 3+ dagen etter;
Vis vedlegget 350231 (5+1).
Nå tror jeg at jeg hadde litt uflaks med mine digitale på 2-3, fordi den på 1-2 tror jeg var så i grenseland at den KUNNE slått ut på 2-3. Men likevel.
Dine ble så sterke og fine! Føler mine har stoppet litt opp Tørr nok ikke prøve 2-3. sparer til 3+ i så fall... Fine testene dine
Takk Helt merkelig hvor mye det hjelper å bare høre det fra noen andre! Kvalmen er i hvert fall ikke å ta feil av nåMin 13dpo KVELD;
Vis vedlegget 350238
Ikke så ulik i styrke som dine. Synes selv mine stoppet opp litt rundt 12dpo, men altså... I de aller fleste tilfeller går det bra fra man har fått positiv test. Enda større sjanse når det begynner å utvikle seg i riktig retning. Også øker det jo bare på for hver dag som går.
Skal se at dine blir sterkere snart også!
Takk Helt merkelig hvor mye det hjelper å bare høre det fra noen andre! Kvalmen er i hvert fall ikke å ta feil av nå
Ja, jeg er nesten blitt tatt litt på senga over hvor engstelig jeg er for at det ikke skal gå veien nå Og innser at jeg må nok ha endel oppfølging og bekreftelser for å komme meg gjennom tiden fremover. Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke bare kan slappe av og ikke tenke så mye Forstår godt dere holder treåringen hjemme. Vært mange utbrudd i det siste, spesielt i bhg Skal få tatt hcg i morgen og fredag tenker jeg. Det blir nervepirrende
Ja, har funnet ut at jeg må begrense meg her inne nå Alle worst case-ene jeg har lest og leser om kverner rundt i hodet. Måtte ta av meg pulsklokken også for jeg gikk i kjelleren da pulsen droppet fem slag... Føler meg helt koko Blir fint å få vite litt mer, får vel svar på hcg på torsdag vil jeg tro når jeg tar den i morgenDet er veldig forståelig du er bekymret. Dere har brukt så lang tid på å komme hit, og ikke minst etter å ha vært på forumet i lang tid så ser man alle som det har gått galt med. Likevel er det stor sansynlig at dette kommer til å få helt fint Det høres veldig lurt ut å ta hcg