Det tar visst litt tid å lage noe perfekt <3 Sol.i.hjertet

4+1

Våknet til svaret på gårsdagens hcg-måling i dag. I går var jeg 14 dpo, og hadde hcg på 469:wideyed::woot: Det må jo være bra? Neste tas i morgen tidlig:nailbiting:

Milepæler:
4+0: 3/3-21 IKM og første hcg-måling
5+0: 10/3-21 Grensa for kjemisk, og første tul

Åh, er så vanskelig å holde seg borte herfra når jeg vet det skjer så mye spennende hos deg!:hilarious: Så gode nyheter! Dette er vinnerspiren!:Heartred:angel8

Åh, er så vanskelig å holde seg borte herfra når jeg vet det skjer så mye spennende hos deg!:hilarious: Så gode nyheter! Dette er vinnerspiren!:Heartred:angel8
Hihi, så søt du er! Ble overrasket over å se at du var her inne nå, ja:hilarious::Heartpink Som vi håper:smiley-angelic001

Spent på HCG målingen din i dag!:smiley-angelic001

Gleder meg til hcg resultatet!

Hei, så noen andre poster av deg og at vi var i samme IKM gruppe uke 9, så fant jeg tråden din her.

Takk for alt du har delt om den krevende prosessen du har vært gjennom :Heartred det gir meg håp i tiden fremover.

Gratulerer så mye med graviditeten, håper og tror at det går riktig vei for spiren her :love7

4+6

Enda ikke fått svar på hcg-prøve nummer to, men tolker denne fra i dag som at nevnte prøve nok viser et fint resultat:Heartred

Tenk... nå er alle testene i skapet brukt opp. Endelig, etter ett og et halvt år - eller 20 pp-er:Heartred

Formen er litt opp og ned. Symptomer kommer og går. Rekker akkurat å bli bekymret for at jeg ikke har hatt symptomer på en stund, når kvalmebølgen kommer eller murringene hogger til:p Selv om jeg ikke klarer å slippe ned skuldrene helt enda på en stund, så tørr jeg å se litt mer fremover for hver dag som går uten blødning. I morgen håper jeg å få bekreftet at lille ligger riktig plassert i magehulen:Heartred

Milepæler:
4+0: 3/3-21 IKM og første hcg-måling
5+0: 10/3-21 Grensa for kjemisk, og første tul

Vedlegg

• 58B3D63E-8731-487F-94AF-84656C6B437B.jpeg
    58B3D63E-8731-487F-94AF-84656C6B437B.jpeg
    27,5 KB · Visninger: 126
  • 77569FE1-983C-4B85-A4A3-DD01F48B2F1D.jpeg
    77569FE1-983C-4B85-A4A3-DD01F48B2F1D.jpeg
    46,9 KB · Visninger: 120
Hurra! Og lykke til med tul!

Du fekk første positive test 9 dpo, var det 9 dpo etter el , eller telte du annerledes siden du satt inn ferdig embryo? Spør for egendel siden eg er 10-11 i dag uten noen strek. Også tenker eg at visst du ikkje fekk før 9 dpo med ferdig embryo satt inn, hehe så er det jo veldig tidlig for meg når heile prossesen skal skje i kroppen. Klamrer meg fast til alle håp i denne perioden. :rolleyes::rolleyes:

Herlig at du snart er 5 uker ♥️ og gratulerer med 3+ ♥️

Jeg hadde UL 5+5, og gynekologen var da NESTEN på vei å fortelle meg at fostersekken var tom, fordi hun ikke greide se den med en gang. Fant etterpå da, men bittelite. Så, forbered deg på at man sikkert ikke ser noen ting på 5+0 :)

Du fekk første positive test 9 dpo, var det 9 dpo etter el , eller telte du annerledes siden du satt inn ferdig embryo? Spør for egendel siden eg er 10-11 i dag uten noen strek. Også tenker eg at visst du ikkje fekk før 9 dpo med ferdig embryo satt inn, hehe så er det jo veldig tidlig for meg når heile prossesen skal skje i kroppen. Klamrer meg fast til alle håp i denne perioden. :rolleyes::rolleyes:
9 dager etter positiv eggløsningstest. Siden blastoen ble satt inn fem dager etter positiv test, så regnet jeg på den måten. Helt korrekt blir det 4dp5dt - 4 days after 5 day transfer. Altså fire dager etter innsett. Det er fortsatt tidlig for deg, ikke mist håpet enda:Heartred:Heartred

Herlig at du snart er 5 uker ♥️ og gratulerer med 3+ ♥️

Jeg hadde UL 5+5, og gynekologen var da NESTEN på vei å fortelle meg at fostersekken var tom, fordi hun ikke greide se den med en gang. Fant etterpå da, men bittelite. Så, forbered deg på at man sikkert ikke ser noen ting på 5+0 :)
Ja, det er helt utrolig:Heartred Selv om tiden må gjerne gå enda fortere:p Ja, er forberedt på at det såvidt vil være noe der. Viktigste er at det kan sees NOE, mtp at jeg har hatt så mye ensidige smerter:) Så håper! Tror nok det har litt med hvilket utstyr som brukes og erfaring hos gyn også. Det SKAL jo i utgangspunktet vises noe der når hcg er over 2000 liksom:p Blir spennende å se:nailbiting:

Så gøy at man kan ha tul så tidlig som uke 5 ! Det visste eg ikkje, er jo super stas ! Masse lykke til :D:D
Veldig minimalt man kan se, men kan avgjøre om den sitter i livmor eller ikke:shy:

Ja, det er helt utrolig:Heartred Selv om tiden må gjerne gå enda fortere:p Ja, er forberedt på at det såvidt vil være noe der. Viktigste er at det kan sees NOE, mtp at jeg har hatt så mye ensidige smerter:) Så håper! Tror nok det har litt med hvilket utstyr som brukes og erfaring hos gyn også. Det SKAL jo i utgangspunktet vises noe der når hcg er over 2000 liksom:p Blir spennende å se:nailbiting:

Jeg hadde over 7100 da jeg var 5+5, så.....
Men forhåpentligvis kan man se en fostersekk i alle fall. Kanskje en prikk som kan minne om starten på fosteranlegg! :)

Jeg hadde over 7100 da jeg var 5+5, så.....
Men forhåpentligvis kan man se en fostersekk i alle fall. Kanskje en prikk som kan minne om starten på fosteranlegg! :)
Ja, så lenge plommesekken vises så er det vel indikasjon på at den ikke sitter utenfor livmor iallfall:shy: Så tenker jeg evt fostersekk eller -anlegg får bli bonus hvis de vises:joyful: Har vel egentlig blitt enig med mannen om ny ul om en ukes tid eller noe hvor han kan være med privat - da burde vi kunne se litt mer:shy:

edit: eller hva enn man ser først:hilarious:

Last edited:
Ja, så lenge plommesekken vises så er det vel indikasjon på at den ikke sitter utenfor livmor iallfall:shy: Så tenker jeg evt fostersekk eller -anlegg får bli bonus hvis de vises:joyful: Har vel egentlig blitt enig med mannen om ny ul om en ukes tid eller noe hvor han kan være med privat - da burde vi kunne se litt mer:shy:

edit: eller hva enn man ser først:hilarious:

Anbefaler i så fall fredag neste uke, da er du 6+2, og burde kunne se hjertet ♥️♥️

9 dager etter positiv eggløsningstest. Siden blastoen ble satt inn fem dager etter positiv test, så regnet jeg på den måten. Helt korrekt blir det 4dp5dt - 4 days after 5 day transfer. Altså fire dager etter innsett. Det er fortsatt tidlig for deg, ikke mist håpet enda:Heartred:Heartred

Ahh veit, eg må holde håpe :D

Back
Topp