Tusen takk for et veldig godt råd som jeg prøver alt jeg kan å ta til meg Vet du, det siste der var egentlig fantastisk deilig å høre! Tuuusen takk! Det hjalp masse. Jeg må bare slippe kontrollen. Det som skjer skjer Og det kan i hvert fall ikke påvises på en ussel teststrimmel...Jeg forstår så godt at du er engstelig. Det er en normal reaksjon på alt det du har lagt ned av arbeid for å være der du er i dag. Det er ikke en enkel vei du har vært gjennom, og det er mye å tape om det ikke lykkes. Tro meg, jeg vet NØYAKTIG hvordan det er å være nygravid, etter å ha holdt på en stund. Jeg vet også hvordan det er å bli gravid etter å ha mistet både en og to ganger. Mitt beste bud til deg er, selv om det er veldig vanskelig, å klare å slappe litt av. Det er kun når jeg står på utsiden at jeg kan gi sånne råd, for når jeg er midt oppi det selv har jeg ikke evnen til å hjelpe meg selv med det samme. Det er for vanskelig! Men siden jeg er så heldig at jeg kan følge deg fra utsiden, så vil jeg så gjerne gi deg det gode rådet. Og håpe at noen gir det til meg den dagen jeg står der med positiv test, og skjelver av bekymring
Og en liten fun-fact (eller egentlig er den jo ikke noe fun i det hele tatt, men en liten øyeåpner):
- jeg hadde fin HCG-stigning og sterke tester i alle min tre siste svangerskap (alle endte i SA/MA). Selv etter at MA var konstantert økte HCG jevnt og trutt. Just saying! Den betyr ikke alt. Ikke ment for å skremme, tro meg, den er ment positivt. Nyt litt mer
Skal minne deg på det når dagen kommer om ikke lenge jeg