Det tar visst litt tid å lage noe perfekt <3 Sol.i.hjertet

Jeg forstår så godt at du er engstelig. Det er en normal reaksjon på alt det du har lagt ned av arbeid for å være der du er i dag. Det er ikke en enkel vei du har vært gjennom, og det er mye å tape om det ikke lykkes. ❤️ Tro meg, jeg vet NØYAKTIG hvordan det er å være nygravid, etter å ha holdt på en stund. Jeg vet også hvordan det er å bli gravid etter å ha mistet både en og to ganger. Mitt beste bud til deg er, selv om det er veldig vanskelig, å klare å slappe litt av. Det er kun når jeg står på utsiden at jeg kan gi sånne råd, for når jeg er midt oppi det selv har jeg ikke evnen til å hjelpe meg selv med det samme. Det er for vanskelig! Men siden jeg er så heldig at jeg kan følge deg fra utsiden, så vil jeg så gjerne gi deg det gode rådet. Og håpe at noen gir det til meg den dagen jeg står der med positiv test, og skjelver av bekymring ❤️❤️

Og en liten fun-fact (eller egentlig er den jo ikke noe fun i det hele tatt, men en liten øyeåpner):
- jeg hadde fin HCG-stigning og sterke tester i alle min tre siste svangerskap (alle endte i SA/MA). Selv etter at MA var konstantert økte HCG jevnt og trutt. Just saying! Den betyr ikke alt. Ikke ment for å skremme, tro meg, den er ment positivt. Nyt litt mer ❤️
Tusen takk for et veldig godt råd som jeg prøver alt jeg kan å ta til meg:Heartred Vet du, det siste der var egentlig fantastisk deilig å høre! Tuuusen takk! Det hjalp masse. Jeg må bare slippe kontrollen. Det som skjer skjer:Heartred Og det kan i hvert fall ikke påvises på en ussel teststrimmel...:Heartred

Skal minne deg på det når dagen kommer om ikke lenge jeg:Heartbigred
 
For meg funket det veldig godt i starten å fortelle meg selv: Er jeg gravid nå? JA
Er tilsynelatende så vidt jeg vet alt bra i dag? JA
Blør jeg? NEI, Har jeg sterke smerter? NEI :)

Så da er alt bra da :) Og inntil annet er bevist skal jeg fortsette å ha den holdningen :)

Masse lykke til :)
 
For meg funket det veldig godt i starten å fortelle meg selv: Er jeg gravid nå? JA
Er tilsynelatende så vidt jeg vet alt bra i dag? JA
Blør jeg? NEI, Har jeg sterke smerter? NEI :)

Så da er alt bra da :) Og inntil annet er bevist skal jeg fortsette å ha den holdningen :)

Masse lykke til :)
Veldig fin påminnelse som jeg virkelig tar med meg!:Heartred
 
Tusen takk for et veldig godt råd som jeg prøver alt jeg kan å ta til meg:Heartred Vet du, det siste der var egentlig fantastisk deilig å høre! Tuuusen takk! Det hjalp masse. Jeg må bare slippe kontrollen. Det som skjer skjer Og det kan i hvert fall ikke påvises på en ussel teststrimmel...:Heartred

Skal minne deg på det når dagen kommer om ikke lenge jeg:Heartbigred
Så godt at det hjalp :Heartred Jeg var akkurat som deg, testet og testet, og fikk målt hcg. Den digitale steg normalt og fint, og jeg kjente ingen uro. Allikevel mistet jeg tre ganger. Om (når!) jeg blir gravid igjen, tror jeg at jeg skal la testene ligge litt og tenke at det sier meg jo egentlig ikke så mye. Eller strengt tatt kommer jeg til å være like testegal som jeg alltid er, inntil du roer meg ned og sier "husk på hva du sa til meg når jeg startet å ruge" :love7:Heartbigred
 
4+0 - en liten milepæl

Fra i dag skal jeg ta til meg alle de gode, kloke tipsene deres. Uansett hva testene sier kan det gå - eller ikke gå. Jeg vil ikke klare å styre utfallet. Jeg er gravid. Jeg blør ikke. Jeg har smerter, men av den normale varianten tror jeg. I dag skal jeg få målt hcg. Håper det gir meg litt mer ro. Lille bebi er like stort som et eplefrø. Tenk det!:hello2

Jeg håpet så veldig jeg skulle få avsluttet testegalskapen med en utvilsom test. Det fikk jeg heldigvis! Så sterk og fin:Heartred

Milepæler:
4+0: 3/3-21 IKM og første hcg-måling
5+0: 10/3-21 Grensa for kjemisk
 

Vedlegg

  • A6CF00BD-2274-4F01-9789-16CE74AD76D1.jpeg
    A6CF00BD-2274-4F01-9789-16CE74AD76D1.jpeg
    44,1 KB · Visninger: 147
Fine testen ♥️ Det er ingenting som tilsier at det IKKE skal gå i alle fall ;)
 
For en fin test :Heartred Dette lover veldig bra!
 
Dette går bra❤❤❤
 
For en deilig tid, Sola ❤️❤️ Nyyyyt ❤️ Og testen din er veldig fin.
 
4+0 - en liten milepæl

Fra i dag skal jeg ta til meg alle de gode, kloke tipsene deres. Uansett hva testene sier kan det gå - eller ikke gå. Jeg vil ikke klare å styre utfallet. Jeg er gravid. Jeg blør ikke. Jeg har smerter, men av den normale varianten tror jeg. I dag skal jeg få målt hcg. Håper det gir meg litt mer ro. Lille bebi er like stort som et eplefrø. Tenk det!:hello2

Jeg håpet så veldig jeg skulle få avsluttet testegalskapen med en utvilsom test. Det fikk jeg heldigvis! Så sterk og fin:Heartred

Milepæler:
4+0: 3/3-21 IKM og første hcg-måling
5+0: 10/3-21 Grensa for kjemisk
Super fine tester og bra innstilling :Heartred
 
Nydelig test :joyful:
Skjønner så godt bekymringene dine, men klarer du å ha den innstillingen, er det godt :)
Ang smerter, så hadde jeg mye av det de første ukene, og var veldig bekymret, men det var nok bare livmoren som jobba, og det er jo en god ting :)
Klem fra meg :Heartred
 
4+0 - en liten milepæl

Fra i dag skal jeg ta til meg alle de gode, kloke tipsene deres. Uansett hva testene sier kan det gå - eller ikke gå. Jeg vil ikke klare å styre utfallet. Jeg er gravid. Jeg blør ikke. Jeg har smerter, men av den normale varianten tror jeg. I dag skal jeg få målt hcg. Håper det gir meg litt mer ro. Lille bebi er like stort som et eplefrø. Tenk det!:hello2

Jeg håpet så veldig jeg skulle få avsluttet testegalskapen med en utvilsom test. Det fikk jeg heldigvis! Så sterk og fin:Heartred

Milepæler:
4+0: 3/3-21 IKM og første hcg-måling
5+0: 10/3-21 Grensa for kjemisk
Så fin strek! Dette går bra vettu:):Heartred
 
4+1

Våknet til svaret på gårsdagens hcg-måling i dag. I går var jeg 14 dpo, og hadde hcg på 469:wideyed::woot: Det må jo være bra? Neste tas i morgen tidlig:nailbiting:

Milepæler:
4+0: 3/3-21 IKM og første hcg-måling
5+0: 10/3-21 Grensa for kjemisk, og første tul
 
4+1

Våknet til svaret på gårsdagens hcg-måling i dag. I går var jeg 14 dpo, og hadde hcg på 469:wideyed::woot: Det må jo være bra? Neste tas i morgen tidlig:nailbiting:

Milepæler:
4+0: 3/3-21 IKM og første hcg-måling
5+0: 10/3-21 Grensa for kjemisk, og første tul
Helt fint og normalt nivå 14 dpo! :) Krysser fingrene for minst doble verdier på neste måling!
 
Hurra! Fin måling det :)
 
4+1

Våknet til svaret på gårsdagens hcg-måling i dag. I går var jeg 14 dpo, og hadde hcg på 469:wideyed::woot: Det må jo være bra? Neste tas i morgen tidlig:nailbiting:

Milepæler:
4+0: 3/3-21 IKM og første hcg-måling
5+0: 10/3-21 Grensa for kjemisk, og første tul

Det er kjempebra! Faktisk er det veldig høyt og fint :woot: Dette blir terminspire :woot:

25362F27-BD79-4B46-9BCB-6061B20A1A57.jpeg
15E200D6-3836-4EC3-A941-59E26DD0B5D3.jpeg
 
Back
Topp