Ja, fy søren. Jeg gjør det jo frivillig også
Forøvrig ikke hørt noe fra St Olavs enda. Sende de melding forrige mandag. Synes det er underlig
De har det sikkert travelt, og synes ikke det haster nok..? :s rart likevel.
Håper du føler deg bedre etter UL i morgen
Men, *kremt*, jeg tror helt ærlig at du også kommer til å føle deg beroliget der og da, før angsten kommer tilbake. Jeg savner å være 16 og gravid, og ikke ha EVNE til å tenke at det kunne gå galt. Jeg tok ikke g-test selv engang, men hos helsesøster - så jeg så ikke en eneste gravidtest, og tenkte med all selvfølgelighet at det skulle gå bra. Av og til er det godt å være naiv, for det går jo i de fleste tilfellene veldig bra. På den andre siden, var jeg da IKKE mentalt forberedt på prematurfødsel
Så vet ikke; man sitter vel gjerne med den angsten fordi man prøver forberede seg i tilfelle det ikke skulle gå veien?
Noe som er dumt, for sannsynligheten for at alt går bra er jo så høy
Jeg runder jo snart dit hen at jeg kjenner liv med lille.. men med erfaring fra forrige svangerskap, så vet jeg at bekymringene kommer selv om man kjenner liv hver dag. Det går som regel veldig greit i akkurat de periodene babyen er aktiv - også begynner hodet å spinne så snart babyen har snudd seg og sparker dårligere igjen... (Selv i mitt relativt bekymringsløse første svangerskap, var jeg inne på kontroll en gang pga bekymring, så..)
Poenget var, du er ikke alene om å føle deg bekymret, og ikke føl deg sinnsyk om bekymringene starter timen etter påvist hjerteblink på UL.
Gleder meg veldig til å høre oppdatering i morgen, sånn at du får pustet bittelitt i alle fall