Det tar visst litt tid å lage noe perfekt <3 Sol.i.hjertet

Pp 19 - Cd 16

Da rakk vi akkurat å bikke over til cd16, og jeg måtte selvfølgelig ta en test til i kveld - kan virkelig ikke gå glipp av denne toppen! Og se her da, jenter! Jeg våger meg å si at DET BLIR INNSETT PÅ TORSDAG:wideyed::wideyed::wideyed:

Wohhooo :woot::woot::woot: Nå skjer det snart!!!!!:love017

Da var det peak! Også på morgenurin i tillegg, helt etter St. Olavs-boka:p Gleder meg til torsdag:Heartpink La dette bli et nytt, vellykket kapittel:Heartpink

Vedlegg

• A07A4861-F4CB-497F-A378-D8796B339CAE.jpeg
    A07A4861-F4CB-497F-A378-D8796B339CAE.jpeg
    39,1 KB · Visninger: 101
Hurra :happy093 Dette var en god start på dagen for min del, så kan forestille meg hvordan det er for deg!! Tenk at du snart ruger på en liten spire :Heartred

Da var det peak! Også på morgenurin i tillegg, helt etter St. Olavs-boka:p Gleder meg til torsdag:Heartpink La dette bli et nytt, vellykket kapittel:Heartpink

Så kjekt !! Eg starter el testing i morra:nailbiting: Torsdag blir super spennende for deg :D

Nå skal det bli baby❤❤❤

Hurra :happy093 Dette var en god start på dagen for min del, så kan forestille meg hvordan det er for deg!! Tenk at du snart ruger på en liten spire :Heartred

Søte deg! Ja, jeg tørr bare ikke tro det enda:wideyed: Noe måå jo skje for å klusse til dette liksom:shy: Blir nok lettere å tro på det når jeg hører fra St Olavs på mandag og får tid for innsett:Heartred

Ja, nå blir det bare 2 dpo dager mellom oss :woot: Håper vi begge blir med i oktobergruppa :woot:

Åå, så gøy! Det håper jeg også:hello2

Så kjekt !! Eg starter el testing i morra:nailbiting: Torsdag blir super spennende for deg :D

Det blir veldig spennende å følge deg nå:happy093.

Jaaa!!:happy093

Nå skal det bli baby❤❤❤

Det SKAL det:smiley-angelic001

:Heartred:Heartred:Heartred

Hurra for EL:wav Snart ruger du på en liten spire:love7

Pp 19 - Cd 18 - 1 dpo
FER#1 fra IVF#1 - avbrutt på grunn av koronarestriksjoner

Hva skal man si... avbrutt. Fire dager før lille, fantastiske, perfekte første blastocysten vår skulle få flytte inn i magehulen, så blir forsøket avbrutt. Fordi jeg bor i Oslo, og tilhører St. Olavs. Jeg har testet, vært bekymret, håpt, brukt over 1000kr på privat ultralyd, spist riktig, stresset ned, holdt meg unna venner og familie i «selvkarantene», unngått å dra på butikken unødig, og fikk til slutt den etterlengtede positive eggløsningstesten på lørdag - etter stor bekymring for om eggløsning rakk å komme før mandag. Alt til ingen nytte. I dag, fire dager før innsett, får vi beskjeden; avbrutt pga korona. Jeg er mentalt utslitt. Er det virkelig ikke meningen at vi skal få barn? Jeg er så lei. Så ufattelig sliten. Jeg gråt, og klarte nesten ikke prate på telefonen da sykepleieren ringte. Bønnfalt henne om styrt syklus neste runde, for psyken min klarer ikke dette en gang til. Heldigvis forstod hun, og skulle melde det inn videre.

Så når mensen kommer starter jeg på Progynova. Det er iallfall en liten trøst i å slippe stresset rundt testingen allerede neste måned igjen.

Nå blir det en lang tur ute i frisk luft. Puste med magen...

Last edited:
Pp 19 - Cd 18 - 1 dpo
FER#1 fra IVF#1 - avbrutt på grunn av korona

Hva skal man si... avbrutt. Fire dager før lille, fantastiske, perfekte første blastocysten vår skulle få flytte inn i magehulen, så blir forsøket avbrutt. Fordi jeg bor i Oslo, og tilhører St. Olavs. Jeg har testet, vært bekymret, håpt, brukt over 1000kr på privat ultralyd, spist riktig, stresset ned, holdt meg unna venner og familie i «selvkarantene», unngått å dra på butikken unødig, og fikk til slutt den etterlengtede positive eggløsningstesten på lørdag - etter stor bekymring for om eggløsning rakk å komme før mandag. Alt til ingen nytte. I dag, fire dager før innsett, får vi beskjeden; avbrutt pga korona. Jeg er mentalt utslitt. Er det virkelig ikke meningen at vi skal få barn? Jeg er så lei. Så ufattelig sliten. Jeg gråt, og klarte nesten ikke prate på telefonen da sykepleieren ringte. Bønnfalt henne om styrt syklus neste runde, for psyken min klarer ikke dette en gang til. Heldigvis forstod hun, og skulle melde det inn videre.

Så når mensen kommer starter jeg på Progynova. Det er iallfall en liten trøst i å slippe stresset rundt testingen allerede neste måned igjen.

Nei!!!:sad015 Jeg får helt vondt i magen av deg♥️♥️♥️ Dette er så ufattelig urettferdig, nå som du var så nærme! Sender deg all styrke jeg kan gi, dette må ha vært som et slag i magen.

Pp 19 - Cd 18 - 1 dpo
FER#1 fra IVF#1 - avbrutt på grunn av korona

Å nei og nei å kjære deg da :( :( Vet ikke hva jeg skal si engang, huff så utrolig dumt og synd hele denne koronasituasjnen skal være :(
Håper og tror at når du sitter med den positive testen vil slike øyeblikk være delvis glemt :) Føler selv at De 9 PP jeg prøvde selv nå sist før den satt gikk fort (etter at testen var positiv da)

Sender over en megastorklem og håper du klarer å hente deg inn mentalt å se frem til neste måned :) :)

Back
Topp