Det tar visst litt tid å lage noe perfekt <3 Sol.i.hjertet

Hvor raskt pleier testene bli sterkere hos deg? Hos meg ville slike tester betydd minst 2-3 dager til positiv test o.o
Håper EL kommer straks og du sitter med positiv EL i morgen! Om ei uke synes jeg du bør være ruger ;)

Hvor raskt pleier testene bli sterkere hos deg? Hos meg ville slike tester betydd minst 2-3 dager til positiv test o.o
Håper EL kommer straks og du sitter med positiv EL i morgen! Om ei uke synes jeg du bør være ruger ;)

De kan heldigvis snu ganske raskt, typ på 24t! Her er et lite utvalg bakover i tid for illustrasjon:hilarious: Har el-slim i dag, så nå skjer det noe:D Har troa på enten i morgen eller fredag:smiley-angelic001 Viktigste er at den kommer da, så...:p Neste uke skal rugingen starte, basta:smiley-bounce022

Vedlegg

• C9692A05-C9C2-4FA9-9371-B45BE71BFDBA.jpeg
    C9692A05-C9C2-4FA9-9371-B45BE71BFDBA.jpeg
    39,4 KB · Visninger: 57
  • A1D0B7EC-E5B4-4C82-ABCA-A0AF3F857030.jpeg
    A1D0B7EC-E5B4-4C82-ABCA-A0AF3F857030.jpeg
    39,5 KB · Visninger: 60
  • 32BC26E9-60B0-4A87-99B1-B41426668FAC.jpeg
    32BC26E9-60B0-4A87-99B1-B41426668FAC.jpeg
    43,2 KB · Visninger: 65
  • 9F994805-24D6-484E-84FC-79A5E266AA70.jpeg
    9F994805-24D6-484E-84FC-79A5E266AA70.jpeg
    37,3 KB · Visninger: 54
De kan heldigvis snu ganske raskt, typ på 24t! Her er et lite utvalg bakover i tid for illustrasjon:hilarious: Har el-slim i dag, så nå skjer det noe:D Har troa på enten i morgen eller fredag:smiley-angelic001 Viktigste er at den kommer da, så...:p Neste uke skal rugingen starte, basta:smiley-bounce022

Oi, ja, ingen forvarsel der mtp EL testene i alle fall! :P

Takk, fine! Håper el kommer snart, og at vi havner i oktobergruppen sammen:D
Jeg håper så veldig! Krysser fingrene. EL er her om ikke mange dagene Kan jo ha egen barsel gruppe alle vi som er med inni her. Kjenner hverandre på en måte, men samtidig ikke! Veldig fint å ha elle dere :Heartred

Og hvordan ser det ut i dag? :D

Ser dessverre like dødt ut i dag:arghh: Tester i kveld, og hvis den da begynner å øke så blir det positiv i morgen tidlig historisk sett. Hvis ikke så blir det ikke før lørdag... eller søndag.... altså, jeg nekter å skulle begynne å bekymre meg for mandag eller tirsdag igjen?!:hilarious:

Vedlegg

• AC739ABD-A5CA-4276-B3E9-0A541D1C6465.jpeg
    AC739ABD-A5CA-4276-B3E9-0A541D1C6465.jpeg
    29,3 KB · Visninger: 64
Ser dessverre like dødt ut i dag:arghh: Tester i kveld, og hvis den da begynner å øke så blir det positiv i morgen tidlig historisk sett. Hvis ikke så blir det ikke før lørdag... eller søndag.... altså, jeg nekter å skulle begynne å bekymre meg for mandag eller tirsdag igjen?!:hilarious:

Må bli i morgen o.O kan ikke tro noe annet!

Pp 19 - Cd 14

Æsj, så lei jeg er av venting! Er det lov å klage? Jeg klager:hilarious: MEN, med mindre den ettermiddagstesten her er en luring, så kan det hende at det har snudd?? Det blir veldig spennende å se i morgen tidlig.

Vedlegg

• DB5180AA-4319-4C1F-BCAF-2FC41FAAA97E.jpeg
    DB5180AA-4319-4C1F-BCAF-2FC41FAAA97E.jpeg
    33,9 KB · Visninger: 63
Pp 19 - Cd 14

Æsj, så lei jeg er av venting! Er det lov å klage? Jeg klager:hilarious: MEN, med mindre den ettermiddagstesten her er en luring, så kan det hende at det har snudd?? Det blir veldig spennende å se i morgen tidlig.

Litt sterkere, håper på full styrke i morgentidlig!

Blir dere å legge inn aksjer selv også, for ekstra sjanser? Eller har dere fått beskjed om å la være? :P

Litt sterkere, håper på full styrke i morgentidlig!

Blir dere å legge inn aksjer selv også, for ekstra sjanser? Eller har dere fått beskjed om å la være? :p

Hmm, vet faktisk ikke:hilarious: Kanskje vi burde gjøre det dersom el ikke blir før mandag. Får se det litt an:)

Hmm, vet faktisk ikke:hilarious: Kanskje vi burde gjøre det dersom el ikke blir før mandag. Får se det litt an:)

Ikke fått beskjed om å la være i alle fall, da :) noe endringer i dag? Spent på EL testene dine jeg. ;P

Ikke fått beskjed om å la være i alle fall, da :) noe endringer i dag? Spent på EL testene dine jeg. ;P

Hehe, her går det sakte, men i riktig retning vil jeg si! Håper iallfall at dette holder seg og betyr positiv i morgen:wideyed:

Vedlegg

• 7B79A905-41D2-4ACA-9DCE-E311140585F4.jpeg
    7B79A905-41D2-4ACA-9DCE-E311140585F4.jpeg
    42,5 KB · Visninger: 67
I morgen må det bli! Jeg VIL du skal ha innsett neste uke nemlig! :)

Du er søt! Jeg vil også! Neste test blir i kveld, da kommer nok en indikasjon på hva som venter:nailbiting:

Du er søt! Jeg vil også! Neste test blir i kveld, da kommer nok en indikasjon på hva som venter:nailbiting:

Går da ikke an at det venter helt til mandag igjen, vel! Jeg tenkte jo at du skulle få være med i oktobergruppa :)

Går da ikke an at det venter helt til mandag igjen, vel! Jeg tenkte jo at du skulle få være med i oktobergruppa :)

Jeg kjenner at det blir litt tungt i så fall:wideyed: Vurderte om jeg skulle sende St Olavs en melding og høre om muligheten for Ovitrelle sånn i verste fall... Vi vet jo at egget er over 14mm og slimhinna iallfall rundt 9mm liksom - alt tilsier at jeg kunne tatt Ovitrelle. Til og med forskningen, som sier at det ikke er mer ugunstig med Ovitrelle enn å vente på peak under FER:( Kanskje jeg skal gjøre det. Det skader jo ikke

Jeg kjenner at det blir litt tungt i så fall:wideyed: Vurderte om jeg skulle sende St Olavs en melding og høre om muligheten for Ovitrelle sånn i verste fall... Vi vet jo at egget er over 14mm og slimhinna iallfall rundt 9mm liksom - alt tilsier at jeg kunne tatt Ovitrelle. Til og med forskningen, som sier at det ikke er mer ugunstig med Ovitrelle enn å vente på peak under FER:( Kanskje jeg skal gjøre det. Det skader jo ikke

Skader ikke å spørre :)

Skader ikke å spørre :)

Neh, ikke veldig aktuelt. De svarte vel egentlig ikke på det engang:hilarious: Jaja, håper el viser seg snart.

«Hei. Vi får avvente eggløsningstestene dine nå, hvis du har litt økning, kan det være du får positiv test en av de første dagene. La oss høre fra deg ved pos. test.»

Back
Topp