Så fantastisk at det klaffet bra med eggløsningen! Nå blir det innsett og det må jo bare være gullegget
Ja, enn at det gjorde det Helt perfekt. Hvordan er formen - har du rukket å føle på noen bivirkninger eller noe? Spent på ul?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastisk at det klaffet bra med eggløsningen! Nå blir det innsett og det må jo bare være gullegget
Spennende!! Har en god følelse, dette blir bra!
Dette må jo bare bli bra! Får satse på at cysten ikke er noe problem!
Ja, enn at det gjorde det Helt perfekt. Hvordan er formen - har du rukket å føle på noen bivirkninger eller noe? Spent på ul?
Det blir veldig spennende neste uke
Formen er veldig bra. Jeg kjenner meg helt som vanlig. Hadde du noen bivirkninger? Det blir veldig spennende med ul på fredag
Jeg hadde en cyste på et forsøk hos St. Olavs, dette var under stimulering da så ikke helt det samme, men de sa det hadde ikke noe å si for uttak den gangen. Og hadde også en cyste når jeg var gravid og det var heller ikke farlig, den forsvant av seg selv. Vet ikke om det blir det samme med innsett, men cyste trenger ikke være noe farlig Håper du får innsett, masse lykke til
Hurra, snart innsett Hvordan blir det? Skal du melde fra ved positiv EL bare..?
Jaa! Mm, bare sender melding når jeg får det, så blir det innsett fem dager etterpå
Men da er det bra det ser ut til å skje snart!
Det var mandag og tirsdag EL ikke kan komme på, ja? Går vel innafor da, ganske sikkert?
Stemmer! Ganske sikker på at testen ikke blir positiv i morgen
Åh, så spennende!! Masse lykke til i morgen Jeg håper sånn for dere!Pp 19 - Cd 11 - ultralyd før FER
Oooo, hurramegrundt og hohoooo - altså! Her modnes en follikkel godt, og er i dag på 14,2mm. Og med en livmorslimhinne på 8,8mm forventes da eggløsning om 3-4 dager ca - og vi er et stooort skritt nærmere at det faktisk blir innsett NESTE uke
MEN, det skal jo alltids være noe... Gyn i dag målte cysten til ca 4x4cm, og Riksen målte den til 3x3cm på fredag og «friskmeldte» meg mht oppfølging av den... Gyn sa i dag at det har mye å si hvem som utfører og hvilken vinkel man måler i og sånn, derfor kan man få forskjellige målinger. Men, altså. En cm forskjell? Synes det er litt merkelig. Håper virkelig ikke St Olavs henger seg opp i den cysten i hvert fall
Spent på hva St Olavs sier i morgen!
Pp 19 - Cd 12
Ingen positiv test i dag! Fjoh og hurra. Nå må bare St Olavs gi GO, så kan testen være så positiv den vil fra i morgen tidlig!
Oppdaterer så fort jeg vet noe
Edit: St. Olavs svarte «Fint.»
Altså - da er vel alt fint da?! Nå begynner jeg å tørre og gå ut i fra det iallfall!
Høres ut som alt er ok da haha.
Spennende å følge med! Lykke til. Jeg krysser fingrene for derePp 19 - Cd13
Fortsatt ingen positiv test her i gården. Hallooo, eggløsning, jeg sa jo at du var velkommen nå Hvis jeg skal regne ut i fra gyn sin måte å regne på så vokser follikkelen ca 2mm i døgnet, dvs follikkelen er i dag ca 18mm. Alt over 18mm er vel per def eggløsningsklart, så jeg forventer positiv test i morgen eller fredag egentlig. Jeg har ofte opplevd å ha eggløsningssmerter og positiv test samtidig, så har en teori om at jeg har selve eggløsningen ganske raskt etter peak.
Tenker at jeg tester to ganger om dagen nå for ikke å evt miste peak.
Dagene nå prøver jeg å fylle med så mye som mulig for at de skal gå raskere. Jeg begynner å kjenne at ventingen tærer på. Vil. bare. få. begynt. rugingen. NÅ
Spennende å følge med! Lykke til. Jeg krysser fingrene for dere
Så spennende dager i vente Håper el kommer raskt så du får begynt rugetiden snart! Krysser fingrene for degPp 19 - Cd13
Fortsatt ingen positiv test her i gården. Hallooo, eggløsning, jeg sa jo at du var velkommen nå Hvis jeg skal regne ut i fra gyn sin måte å regne på så vokser follikkelen ca 2mm i døgnet, dvs follikkelen er i dag ca 18mm. Alt over 18mm er vel per def eggløsningsklart, så jeg forventer positiv test i morgen eller fredag egentlig. Jeg har ofte opplevd å ha eggløsningssmerter og positiv test samtidig, så har en teori om at jeg har selve eggløsningen ganske raskt etter peak.
Tenker at jeg tester to ganger om dagen nå for ikke å evt miste peak.
Dagene nå prøver jeg å fylle med så mye som mulig for at de skal gå raskere. Jeg begynner å kjenne at ventingen tærer på. Vil. bare. få. begynt. rugingen. NÅ