Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Håper alt ser supert ut på mandag, og med EL ila neste uke - så du får innsett du og Må bli oktober..!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bestilte babyklister i dag så får jeg bestemme meg i løpet av neste uke om jeg skal ta det eller ikke. Ja jeg har egentlig dagbok men jeg er ikke veldig flink til å oppdatere og skrive inn her på forumet. Jeg tilhører St. Olavs jeg også. Men jeg skal bruke cyclogest. Vi kan holde kontakt gjennom innboksen her på forumet jeg sender deg melding etter tirsdagen. Jeg krysser fingrene for begge oss to (og alle andre som er i samme båt)Så spennende, da skiller bare en dag mellom oss i løypa - skal også sette inn blasto Hvilken klinikk tilhører du? Jeg skal bruke Lutinus progesteronstøtte fra to dager etter positiv el-test. Babyklister har jeg ingen erfaring med dessverre. Vet noen bruker det og de har blitt gravide, samt det motsatte. Men om det er babyklisteret sin fortjeneste eller årsak er jo vanskelig å bevise Første innsett her også, er sååå spent! Du får holde meg oppdatert på tirsdag Har du dagbok?
Jeg ser også at vi er like gammel Jeg er også 27! Mye til felles hehe
Jeg bestilte babyklister i dag så får jeg bestemme meg i løpet av neste uke om jeg skal ta det eller ikke. Ja jeg har egentlig dagbok men jeg er ikke veldig flink til å oppdatere og skrive inn her på forumet. Jeg tilhører St. Olavs jeg også. Men jeg skal bruke cyclogest. Vi kan holde kontakt gjennom innboksen her på forumet jeg sender deg melding etter tirsdagen. Jeg krysser fingrene for begge oss to (og alle andre som er i samme båt)
Jeg vil høre hva dere begge tenker her, jeg og
Har en flaske babyklister stående, usikker på om jeg skal bruke av den eller ikke..
Men jeg har styrt syklus, i motsetning til dere; usikker på om det utgjør noe forskjell
Så artig
Det med babyklister er jeg bitte litt usikker på, mange har ulike meninger og erfaringer med denne. Jeg tenker at det ikke kan skade veldig. Hvis jeg bruker det ved første innsett nå og mister senere så kan jeg droppe babyklister for godt. Jeg tror jeg kommer til å prøve første runden. Jeg har lest en del om blodfortynnende medisiner og i USA får dem i tillegg det som heter Baby Aspirin som støttemedisin i 12 uker . Jeg har dårlig blodsirkulasjon fordi jeg har alltid kalde hender og føtter. Jeg har lest at babyklister hjelper litt med sirkulasjonen og varmer kroppen. Så kanskje dette kan hjelpe meg.
Når har du test dato?Kanskje jeg skal prøve.. jeg har også alltid kalde hender og føtter. Eller, ikke nødvendigvis ALLTID kalde, men de blir veldig fort kalde.
Jeg har troa på babyklister i seg selv, har jeg, men jeg var litt på den at jeg vipper mot at jeg er på den andre siden litt redd for å klusse til en syklus som legene har planlagt for meg
Vil bare det skal klaffe..! 6. Oktober blir evt termin på meg nå, og er i teorien 2+5 (.. gjelder bare å se om det fester seg).
29/1
Når har du test dato?
Jaa, nå sank skuldrene mange hakk! Og jeg tørr å se lyset i tunnelen... litt sånn halvveis, i hvert fall Utrolig spent på ul på mandag! Iiik, tenk om det går. Da blir vi jo faktisk ganske likt i løypa??
Jeg vil høre hva dere begge tenker her, jeg og
Har en flaske babyklister stående, usikker på om jeg skal bruke av den eller ikke..
Men jeg har styrt syklus, i motsetning til dere; usikker på om det utgjør noe forskjell
Så artig
Det med babyklister er jeg bitte litt usikker på, mange har ulike meninger og erfaringer med denne. Jeg tenker at det ikke kan skade veldig. Hvis jeg bruker det ved første innsett nå og mister senere så kan jeg droppe babyklister for godt. Jeg tror jeg kommer til å prøve første runden. Jeg har lest en del om blodfortynnende medisiner og i USA får dem i tillegg det som heter Baby Aspirin som støttemedisin i 12 uker . Jeg har dårlig blodsirkulasjon fordi jeg har alltid kalde hender og føtter. Jeg har lest at babyklister hjelper litt med sirkulasjonen og varmer kroppen. Så kanskje dette kan hjelpe meg.
Jeg bestilte babyklister i dag så får jeg bestemme meg i løpet av neste uke om jeg skal ta det eller ikke. Ja jeg har egentlig dagbok men jeg er ikke veldig flink til å oppdatere og skrive inn her på forumet. Jeg tilhører St. Olavs jeg også. Men jeg skal bruke cyclogest. Vi kan holde kontakt gjennom innboksen her på forumet jeg sender deg melding etter tirsdagen. Jeg krysser fingrene for begge oss to (og alle andre som er i samme båt)
Det blir veldig spennede å se hvordan det ligger ann på mandag
Ja, tenk om vi begge kommer i oktoberklubben. Det ville vært noe
Så spennende at du også tilhører St. Olavs, og at du skal bruke Cyclogest og ikke Lutinus som meg. Lurer på hvorfor man får forskjellig og hva årsaken er. Dette må jeg finne ut av Jaa, hold meg oppdatert, det er hyggelig! Og ja, mye til felles. Har dere prøvd lenge?
Så gode nyheter!! Så utrolig spennende dager ❤
Jeg lurer også på hva som er forskjellen mellom de ulike støttemedisinene
Vi startet prøvingen april/mai i fjor. 3 mnd etter dro jeg til Spirin for utredning også fant vi at jeg lav eggreserve og høy FSH.
Pp 19 - Cd 11 - ultralyd før FER
Oooo, hurramegrundt og hohoooo - altså! Her modnes en follikkel godt, og er i dag på 14,2mm. Og med en livmorslimhinne på 8,8mm forventes da eggløsning om 3-4 dager ca - og vi er et stooort skritt nærmere at det faktisk blir innsett NESTE uke
MEN, det skal jo alltids være noe... Gyn i dag målte cysten til ca 4x4cm, og Riksen målte den til 3x3cm på fredag og «friskmeldte» meg mht oppfølging av den... Gyn sa i dag at det har mye å si hvem som utfører og hvilken vinkel man måler i og sånn, derfor kan man få forskjellige målinger. Men, altså. En cm forskjell? Synes det er litt merkelig. Håper virkelig ikke St Olavs henger seg opp i den cysten i hvert fall
Spent på hva St Olavs sier i morgen!
Pp 19 - Cd 11 - ultralyd før FER
Oooo, hurramegrundt og hohoooo - altså! Her modnes en follikkel godt, og er i dag på 14,2mm. Og med en livmorslimhinne på 8,8mm forventes da eggløsning om 3-4 dager ca - og vi er et stooort skritt nærmere at det faktisk blir innsett NESTE uke
MEN, det skal jo alltids være noe... Gyn i dag målte cysten til ca 4x4cm, og Riksen målte den til 3x3cm på fredag og «friskmeldte» meg mht oppfølging av den... Gyn sa i dag at det har mye å si hvem som utfører og hvilken vinkel man måler i og sånn, derfor kan man få forskjellige målinger. Men, altså. En cm forskjell? Synes det er litt merkelig. Håper virkelig ikke St Olavs henger seg opp i den cysten i hvert fall
Spent på hva St Olavs sier i morgen!