Er inne å legger igjen en stor klem til fineste deg
Snart, snart blir det deres tur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er inne å legger igjen en stor klem til fineste deg
Tenk så mange jenter som går på den måten og ikke vet at det kan være pillen som er årsaken Jeg kjente ganske raskt at hodet ikke tålte hormoner, så forsøkte både p-ring og kobberspiral. Til slutt endte jeg med å bare bruke kondom, og da jeg ble i fast forhold så hoppet vi bare av i svingen i mange år. Synes jo egentlig det var godt gjort å ikke bli gravid på så mange år med sistnevnte, men nå forstår jeg jo at det i hvert fall ikke var noe å bekymre seg over Her blir det heller aldri mer prevansjon - det som kommer herfra og ut får komme
Ja, mandag om en uke var det! Såå spennende. Da blir det innsett uken etter i så fall?
Jeg misset denne ><
Ja, det er fryktelig synd! Kommer heller aldri til å bruke mer hormonell prevensjon. Tror ikke det blir prevensjon i det hele Går se hvordan ting går
Vet ikke når et innsett blir.. Tror det er meningen jeg skal gå på lutinus i 5 dager før innsett, så da må det jo bli enten fredagen eller mandagen etter.. Har time tidlig på mandag, så i teorien går det vel om jeg setter første lutinus rett etter kontrollen. Men må jo se, plutselig trenger jeg å gå lenger på progynova.
Så godt å høre at du er optimistisk Tenk at det snart er innsett! Hvordan blir behandlingsplanen din nå?Pp 18 - Cd 30 - 12 dpo
Bare skyggestreker å få her i gården den e pp’n. Hadde glemt hvor grym Babyplan er på dem Men det går jo greit så lenge man er bevisst på det. Har mye murringer og smerter, spesielt i venstre side og korsryggen. Er litt lei av smerter egentlig, har hatt det konstant siden midten av november nå Stimuleringen tullet godt med kroppen her. Krysser fortsatt fingrene for at ikke tr kommer før lørdag
Kjenner jeg har en god dag nå, selv om testene er negative. Begynner å (tørre å) glede meg og virkelig se frem til innsett
Så godt å høre at du er optimistisk Tenk at det snart er innsett! Hvordan blir behandlingsplanen din nå?
Jaa Har sendt melding til St Olavs i dag, så får nok svar ila dagen
Noe oppdatering?
Nei Synes det er litt merkelig. Jeg må jo bestille time liksom. Nå må jeg vente til mandag. Men det går vel fint
Tr Kommet..?
Hvordan blir EL å falle da? Ca?Ja, i går!
Hvordan blir EL å falle da? Ca?
Skulle ønske jeg visste Registrerte peak siden juni er kommet på cd: 12, 13, 11, 17, 13, 10, 17. Så engang mellom der! Ut i fra denne syklusen og at ikke el skal falle på mandag eller tirsdag så kan jeg ikke få positiv test på cd 11 eller 12 Så det blir altfor spennende dette...
Da.. ville jeg unngått rooibos eller salvie i alle fall, la EL falle naturlig... Jeg har mer konstant EL.. kommer på dag 16-18 (men dag 18 dersom jeg ikke gjør noe for å fremskynde den). Unntaket var denne syklusen sist, da. Men den teller ikke
Da hadde jeg ikke EL før CD24, og EL to dager etter positiv test.
Yep, det er planen Bare la kroppen fikse dette. Har ul på fredag cd8 allerede fra tidligere for oppfølging av cysten de fant i oktober på riksen. Da kommer jeg nok til å få en indikasjon mtp slimhinnetykkelse og folikkelutvikling. Deretter tipper jeg St Olavs vil at jeg skal få en ul mandag cd11 også kanskje. Skal høre med dem om det holder med den som allerede er planlagt på fredag, da. Nervepirrende
Det er først de siste mnd siden august at de har vært så random. Tror det har vært pga cysten, og at jeg begynte med hormonstøtte etc i høst som klusset med syklusen. Samt ivf-en. Ellers har jeg alltid fått el mellom cd 11-13..
Blir spennende å se når det kommer..! Litt for spennende
Pp 19 - Cd 5
Såå, et lite livstegn igjen herfra! Tenk at vi er inne i pp19. Det er... en rar tanke.
Med tanta på retrett stålsetter jeg meg for en meget spennende uke fremover
Fredag cd8 skal jeg på ultralyd for oppfølging av cysten som ble oppdaget i høst. Den timen ble planlagt i oktober med Riksen. Er cysten der fortsatt? Har den blitt større? Jeg er også veldig spent på å se hvordan eggstokkene har det nå i etterkant av OHSS. Det føles som de omtrent burde være tilbake til normal størrelse. I tillegg vil jeg på den ultralyden få en indikasjon på denne pp-en sin utvikling! Jeg vil få målt både største follikkel og slimhinne, og dermed kunne få en indikasjon for om når el kommer. Lurer også på hva som skjer hvis cysten er der, og er stor... Kan det hende St. Olavs avbryter forsøket? De brydde seg ikke noe særlig om den da jeg var på egguttaket iallfall...
Mandag cd11 skal jeg på privat ultralyd, som blir den "offisielle" kontrollen før fryseforsøket. Der skal igjen follikkel og slimhinne måles, og jeg vil vite ganske sikkert når el kommer etter denne undersøkelsen tror jeg. Siden jeg kan få el alt mellom cd 10-17 om dagen (siste halve året har syklusene blitt uregelmessige pga cyste og stimulering og div), så blir det utrolig spennende å se. Jeg kan nemlig ikke få positiv el-test mandag cd11 eller tirsdag cd12 på grunn av at blastocysten skal settes inn fem dager etter positiv test, og da havner man på helg (hvor St. Olavs har stengt). Da blir forsøket avbrutt..
Hvis jeg på fredag får indikasjon på tidlig el så skal jeg høre med St. Olavs om jeg egentlig trenger timen på cd11 i tillegg. Jeg må rett og slett bare ta det litt som det kommer.
- Cd8 - ul-kontroll av cyste på Riksen
- Cd11 - ul-kontroll hos privat gyn i Oslo mtp videre planlegging av fryseforsøk (avbestilles ved behov)