neste jul lover jeg deg!!!!
Jeg tror på deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
neste jul lover jeg deg!!!!
Julen blir gjerne litt ekstra tung når man har en sånn ryggsekk å bære på. Man føler seg EKSTRA alene, når man har noen man egentlig skulle vært med. Om det er er kommende barn, avdøde eller bare mennesker som av andre grunner ikke kan være der; sorgen blir litt ekstra, i en sånn stor høytid som julen. Men, snart, kjære sol.i.hjertet. Vi har masse fryse-egg, jeg og du. På i alle fall et av dem, så SKAL det være baby. Aller helst så funker det første forsøket i januar helt knall for oss; og det blir oktoberbaby på oss begge I goood tid til julekortene
God klem til deg
Sender deg en stor klem, og håper 2021 blir det fantastiske og flotte året dere skal bli foreldre❤❤
Neste år håper jeg dere får sendt ut julekort med tre tilstede.
Jeg liker ikke uttrykket «familien er komplett». I det ligger det en slags krav om hva som er en komplett familie. Mannen, katten og jeg er en like komplett familie som hvis vi hadde hatt en katt, to reinsdyr, sju unger og en lama.
Jeg håper du har en fredfylt og god jul likevel.
Vil bare sende deg en god klem i dag Julen forsterker både det vonde og det gode. Ta vare på håpet, for jeg tror virkelig 2021 blir deres år. Gleder meg til å følge prosessen om et par uker
De er overalt. Familie, venner og bekjente. Nydelige julepyntede folk og stuer. Glade foreldre. Lykkelige barn. Ett barn på hver hofte. «Familien er komplett». «Neste år blir vi tre».
Sorg.
I fjor skulle graviditeten avsløres i julekort til venner og familie. I år skulle vi vært tre på julekortet.
Det ble ikke noe julekort fra oss i år heller.
Ufrivillig barnløshet suger.
Ja, også ble det veldig spesielt siden det faktisk bare var oss to på julaften. Var meningen å feire med flere familiemedlemmer, men coronaen ville det annerledes. Da ble vi jo sittende og prate... Og håpe på at vi aldri mer trenger å sitte «alene» en julaften igjen
Ja, ett av dem må jo bare være lille mirakelet Som skal få hedersplassen på julekortet
Klem Hold ut! Det kommer til å skje, nå for tiden er det så mange muligheter, det handler bare om "når". Håper du får god støtte fra dem rundt deg når du har det tøft!
Det blir! Det er jeg sikker på..! I januar er det vår tur, kjære sol.i.hjertet
Neste jul ja sier jeg og
Pp 18 - Cd 17
Herlighet for en rørende respons på forrige innlegg i lille dagboka mi. Det er helt fantastisk å få støtte på denne måten i en veldig tung tid.
I dag (per nå i går) fikk jeg peak! Dvs jeg regner el i morgen cd 18 og dermed havner potensielt el neste gang på en mandag eller tirsdag Æsj, det var virkelig ikke etter planen. Men vi får se hva som skjer. El kom altså nesten en ukes tid forsinket, nokså forventet siden jeg hadde endel plager i etterkant av OHSS. Egentlig er jeg bare utrolig imponert over at kroppen allerede er i stand til å produsere et egg jeg. Det er faktisk helt vilt å tenke på.
Aksjer legges inn, forsøker å ikke stresse med det, men gjør det jo litt likevel
Hvordan går det?
Bare innom for å se hvordan det står til med deg. Håper du har hatt en fin jul, og at innsett snart er overstått og at spiren blir
Selv har jeg fått oversendt alt fra riksen til st.olavs, ringer de til uken for å høre om de har fått det de trenger. Venter min 2 mensturasjon nå siden forrige forsøk og er vel kanskje i gang igjen om ikke lenge. Håper egentlig på å slippe lang protokoll, men har mine tvil... Vi snakkes skjønne deg. Takk for all hjelp.
stor klem
Pp 18 - Cd 27 - 9 dpo
Et lite livstegn herfra
Alt står fint til. Vel, bortsett fra forkjølelse og koronatest i dag da. Men sånn prøvemessig i hvert fall Tok første gtest i dag - superblenda, som vanlig. Forstår ikke hvordan jeg fortsatt kan ha forhåpninger... Men det er vel noe med det at man bare ikke kan gi opp. Bekymrer meg litt hver dag for hvilken dag tr nå skal komme og hvilken dag el i så fall havner på neste pp. Samtidig prøver jeg å tenke at jeg ikke kan bruke så mye energi på å tenke sånn - det som skjer det skjer. Bare passer dårlig for ei som liker å ha full kontroll