Det tar visst litt tid å lage noe perfekt <3 Sol.i.hjertet

Julen blir gjerne litt ekstra tung når man har en sånn ryggsekk å bære på. Man føler seg EKSTRA alene, når man har noen man egentlig skulle vært med. Om det er er kommende barn, avdøde eller bare mennesker som av andre grunner ikke kan være der; sorgen blir litt ekstra, i en sånn stor høytid som julen. Men, snart, kjære sol.i.hjertet. Vi har masse fryse-egg, jeg og du. På i alle fall et av dem, så SKAL det være baby. Aller helst så funker det første forsøket i januar helt knall for oss; og det blir oktoberbaby på oss begge ♥️ I goood tid til julekortene ;)

Ja, også ble det veldig spesielt siden det faktisk bare var oss to på julaften. Var meningen å feire med flere familiemedlemmer, men coronaen ville det annerledes. Da ble vi jo sittende og prate... Og håpe på at vi aldri mer trenger å sitte «alene» en julaften igjen:Heartred

Ja, ett av dem må jo bare være lille mirakelet:Heartpink Som skal få hedersplassen på julekortet:love2

Sender deg en stor klem, og håper 2021 blir det fantastiske og flotte året dere skal bli foreldre❤❤

Tusen takk, Luna:Heartred Vi synes i hvert fall at 2021 hadde vært helt perfekt, så får vi se hva kroppen bestemmer seg for:Heartred

Neste år håper jeg dere får sendt ut julekort med tre tilstede. ❤️

Jeg liker ikke uttrykket «familien er komplett». I det ligger det en slags krav om hva som er en komplett familie. Mannen, katten og jeg er en like komplett familie som hvis vi hadde hatt en katt, to reinsdyr, sju unger og en lama.

Jeg håper du har en fredfylt og god jul likevel. ❤️

Tusen takk, skjønne deg:Heartred

Ja, det er nok veldig individuelt hva som inngår i den komplette familien. Akkurat nå føler jeg ikke at familien er komplett. Og vil nok ikke føle det før vi får et barn. Men så er det det om hva som gjør en fornøyd. Vil vi føle familien er komplett med ett barn? To? Tre? Vil jo alltid mangle den hunden jeg ikke kan få pga mannens allergi:p Kanskje har du rett i at det er et uheldig uttrykk. Har ikke tenkt over det tidligere:)

Tusen takk, ønsker deg en fredelig og fin romjul:Heartred

Vil bare sende deg en god klem i dag ❤️ Julen forsterker både det vonde og det gode. Ta vare på håpet, for jeg tror virkelig 2021 blir deres år. Gleder meg til å følge prosessen om et par uker ❤️

Tusen takk for fine ord, gode du:Heartred Det blir veldig spennende. Håper å kopiere din suksess:Heartred

De er overalt. Familie, venner og bekjente. Nydelige julepyntede folk og stuer. Glade foreldre. Lykkelige barn. Ett barn på hver hofte. «Familien er komplett». «Neste år blir vi tre».

Sorg.

I fjor skulle graviditeten avsløres i julekort til venner og familie. I år skulle vi vært tre på julekortet.

Det ble ikke noe julekort fra oss i år heller.

Ufrivillig barnløshet suger.

Klem:Heartred Hold ut! Det kommer til å skje, nå for tiden er det så mange muligheter, det handler bare om "når". :Heartred Håper du får god støtte fra dem rundt deg når du har det tøft!

Ja, også ble det veldig spesielt siden det faktisk bare var oss to på julaften. Var meningen å feire med flere familiemedlemmer, men coronaen ville det annerledes. Da ble vi jo sittende og prate... Og håpe på at vi aldri mer trenger å sitte «alene» en julaften igjen:Heartred

Ja, ett av dem må jo bare være lille mirakelet:Heartpink Som skal få hedersplassen på julekortet:love2

Det blir! Det er jeg sikker på..! I januar er det vår tur, kjære sol.i.hjertet ♥️♥️

Klem:Heartred Hold ut! Det kommer til å skje, nå for tiden er det så mange muligheter, det handler bare om "når". :Heartred Håper du får god støtte fra dem rundt deg når du har det tøft!

Takk, finingen:Heartred Du kan jo virkelig relatere:Heartred

Pp 18 - Cd 17

Herlighet for en rørende respons på forrige innlegg i lille dagboka mi. Det er helt fantastisk å få støtte på denne måten i en veldig tung tid.

I dag (per nå i går) fikk jeg peak! Dvs jeg regner el i morgen cd 18 og dermed havner potensielt el neste gang på en mandag eller tirsdag:wideyed: Æsj, det var virkelig ikke etter planen. Men vi får se hva som skjer. El kom altså nesten en ukes tid forsinket, nokså forventet siden jeg hadde endel plager i etterkant av OHSS. Egentlig er jeg bare utrolig imponert over at kroppen allerede er i stand til å produsere et egg jeg. Det er faktisk helt vilt å tenke på.

Aksjer legges inn, forsøker å ikke stresse med det, men gjør det jo litt likevel:p

Vedlegg

• 101F2CBE-6313-45FE-A81E-2D9ADF471A62.jpeg
    101F2CBE-6313-45FE-A81E-2D9ADF471A62.jpeg
    41,2 KB · Visninger: 50
Pp 18 - Cd 17

Herlighet for en rørende respons på forrige innlegg i lille dagboka mi. Det er helt fantastisk å få støtte på denne måten i en veldig tung tid.

I dag (per nå i går) fikk jeg peak! Dvs jeg regner el i morgen cd 18 og dermed havner potensielt el neste gang på en mandag eller tirsdag:wideyed: Æsj, det var virkelig ikke etter planen. Men vi får se hva som skjer. El kom altså nesten en ukes tid forsinket, nokså forventet siden jeg hadde endel plager i etterkant av OHSS. Egentlig er jeg bare utrolig imponert over at kroppen allerede er i stand til å produsere et egg jeg. Det er faktisk helt vilt å tenke på.

Aksjer legges inn, forsøker å ikke stresse med det, men gjør det jo litt likevel:p

Du får se det an, kan jo hende lutealfasen blir kortere eller noe også! :) Om det ser ut til at EL faller feil, så får du prøve salvie og rooibos, og håpe det hjelper ♥️♥️
Skader jo ikke å prøve i så fall..håper EL kommer til fin tid neste gang ♥️♥️

Bare innom for å se hvordan det står til med deg. Håper du har hatt en fin jul, og at innsett snart er overstått og at spiren blir :)
Selv har jeg fått oversendt alt fra riksen til st.olavs, ringer de til uken for å høre om de har fått det de trenger. Venter min 2 mensturasjon nå siden forrige forsøk og er vel kanskje i gang igjen om ikke lenge. Håper egentlig på å slippe lang protokoll, men har mine tvil... Vi snakkes skjønne deg. Takk for all hjelp.
stor klem

Pp 18 - Cd 27 - 9 dpo

Et lite livstegn herfra:greet025
Alt står fint til. Vel, bortsett fra forkjølelse og koronatest i dag da. Men sånn prøvemessig i hvert fall:p Tok første gtest i dag - superblenda, som vanlig. Forstår ikke hvordan jeg fortsatt kan ha forhåpninger... Men det er vel noe med det at man bare ikke kan gi opp. Bekymrer meg litt hver dag for hvilken dag tr nå skal komme og hvilken dag el i så fall havner på neste pp. Samtidig prøver jeg å tenke at jeg ikke kan bruke så mye energi på å tenke sånn - det som skjer det skjer. Bare passer dårlig for ei som liker å ha full kontroll:hilarious:

Vedlegg

• 99BAEAEB-33F0-4137-9C7E-88625FD37204.jpeg
    99BAEAEB-33F0-4137-9C7E-88625FD37204.jpeg
    10,3 KB · Visninger: 67
Hvordan går det? ♥️

Søte:Heartred Oppdaterte litt nå i morges. Har mye smerter og murringer, akkurat som jeg har hatt en god stund. Er nok fortsatt eggstokkene som driver og finner tilbake til sin normale størrelse fortsatt. Har ikke noe særlig tro på at det kan ha sluppet et egg denne runden egentlig. Men skuffelsen over at vi nok en gang ikke «klarer det selv» er så overveldende! Meeen, nå er det snart vår tur med en fin liten blasto:love7

Hvordan går det med deg? Behandler medisinen deg greit, eller er det mye bivirkninger?:Heartred

Bare innom for å se hvordan det står til med deg. Håper du har hatt en fin jul, og at innsett snart er overstått og at spiren blir :)
Selv har jeg fått oversendt alt fra riksen til st.olavs, ringer de til uken for å høre om de har fått det de trenger. Venter min 2 mensturasjon nå siden forrige forsøk og er vel kanskje i gang igjen om ikke lenge. Håper egentlig på å slippe lang protokoll, men har mine tvil... Vi snakkes skjønne deg. Takk for all hjelp.
stor klem

Åå. Så glad jeg blir på dine vegne! Tror nok at St Olavs blir kjempebra for dere:Heartred Det er ikke gitt med lang protokoll hos St Olavs sånn som på Riksen. Håper du rekker oppstart førstkommende syklus, og hvis ikke så blir det nok neste!:love7 Hold meg oppdatert da:Heartred

Pp 18 - Cd 27 - 9 dpo

Et lite livstegn herfra:greet025
Alt står fint til. Vel, bortsett fra forkjølelse og koronatest i dag da. Men sånn prøvemessig i hvert fall:p Tok første gtest i dag - superblenda, som vanlig. Forstår ikke hvordan jeg fortsatt kan ha forhåpninger... Men det er vel noe med det at man bare ikke kan gi opp. Bekymrer meg litt hver dag for hvilken dag tr nå skal komme og hvilken dag el i så fall havner på neste pp. Samtidig prøver jeg å tenke at jeg ikke kan bruke så mye energi på å tenke sånn - det som skjer det skjer. Bare passer dårlig for ei som liker å ha full kontroll:hilarious:

Lov å håpe uansett. Sist jeg var prøver, klaffet det plutselig i pp18. Hadde blenda 9 dpo, dro til gynekolog 10 dpo og fikk resept på medisiner som jeg kunne prøve, positiv test på natten/morran til 11dpo. Offentlig gynekolog hadde da ikke engang skrevet IVF henvisning, og jeg var rimelig frustrert. :P
Så.. Siden det tilsynelatende ikke er noe galt for deres del, så er det fremdeles håp mellom rundene..! :)

Back
Topp