Det tar visst litt tid å lage noe perfekt <3 Sol.i.hjertet

Kjekt å lese at du har fått en plan :happy:
Høres nervepirrende ut mtp dag for EL, krysser fingre for rett dag :happy::happy:

Vil ønske deg en super julefeiring nå som julen nærmer seg med stormskritt :Heartpink
Måtte den bli rolig og god :Heartpink

Spent på fortsettelsen :wav

EL var her type 4-6 dager forsinket fra tidligere :)
Og - du fikk lov til å prøve denne syklusen? O.o Tenkte spesielt siden du ble mer overstimulert ..?
Synes bare det er merkelig at det blir så forskjellig fra person til person, når utgangspunktet virker relativt likt :p

Kjekt å lese at du har fått en plan :happy:
Høres nervepirrende ut mtp dag for EL, krysser fingre for rett dag :happy::happy:

Vil ønske deg en super julefeiring nå som julen nærmer seg med stormskritt :Heartpink
Måtte den bli rolig og god :Heartpink

Spent på fortsettelsen :wav

Takk, søte du!
Det er veldig spennende å følge hverandre her inne:joyful::Heartred
En riktig god jul til deg også:Heartpink

EL var her type 4-6 dager forsinket fra tidligere :)
Og - du fikk lov til å prøve denne syklusen? o_O Tenkte spesielt siden du ble mer overstimulert ..?
Synes bare det er merkelig at det blir så forskjellig fra person til person, når utgangspunktet virker relativt likt :p

Spørs om det blir noe sånt for meg også. Da blir det i så fall med stor sannsynlighet (hvis neste syklus er normal) at el havner på mandag eller tirsdag:wideyed: Skulle gjerne vært foruten den usikkerheten mtp el altså. Kjenner den stresser meg endel.

Ingen som har sagt noe mtp prøving egentlig, og jeg glemte å spørre gyn da jeg var på kontroll:facepalm: Men etter å ha lest litt rundt så kom vi frem til at sannsynligheten for at det går uansett er liten, og jeg tror ikke kroppen blir gravid før den evt er klar for det uansett (les: forsinket el:hilarious: ). Sååe, ja. Vi tar kanskje en sjanse, men det er vanvittig deilig å bare ha et «normalt» mann og kone forhold igjen:p

Spørs om det blir noe sånt for meg også. Da blir det i så fall med stor sannsynlighet (hvis neste syklus er normal) at el havner på mandag eller tirsdag:wideyed: Skulle gjerne vært foruten den usikkerheten mtp el altså. Kjenner den stresser meg endel.

Ingen som har sagt noe mtp prøving egentlig, og jeg glemte å spørre gyn da jeg var på kontroll:facepalm: Men etter å ha lest litt rundt så kom vi frem til at sannsynligheten for at det går uansett er liten, og jeg tror ikke kroppen blir gravid før den evt er klar for det uansett (les: forsinket el:hilarious: ). Sååe, ja. Vi tar kanskje en sjanse, men det er vanvittig deilig å bare ha et «normalt» mann og kone forhold igjen:p

Om den kommer litt ugunstig til denne gang, så kanskje prøve litt te for å få tidligere EL neste syklus? Alt etter hvordan det ser ut som det faller :)

Jeg selv var egentlig ikke i form før EL. Hadde migrenesymptomer i ei DRØY uke, og det gav seg ikke før EL; tror det var relatert til hormonene osv forrige syklus. Så, mulig det var en reaksjon for å fortelle kroppen at den ikke var helt klar for graviditet og prøving uansett. :)
Nå føles alt normalt og greit ut, så håper virkelig at tr ikke kommer før den skal. :)

Om den kommer litt ugunstig til denne gang, så kanskje prøve litt te for å få tidligere EL neste syklus? Alt etter hvordan det ser ut som det faller :)

Jeg selv var egentlig ikke i form før EL. Hadde migrenesymptomer i ei DRØY uke, og det gav seg ikke før EL; tror det var relatert til hormonene osv forrige syklus. Så, mulig det var en reaksjon for å fortelle kroppen at den ikke var helt klar for graviditet og prøving uansett. :)
Nå føles alt normalt og greit ut, så håper virkelig at tr ikke kommer før den skal. :)

Ja, får bare vente og se:)

Godt at alt føles normalt og greit ut nå! Håper alt kommer når det skal:D

De er overalt. Familie, venner og bekjente. Nydelige julepyntede folk og stuer. Glade foreldre. Lykkelige barn. Ett barn på hver hofte. «Familien er komplett». «Neste år blir vi tre».

Sorg.

I fjor skulle graviditeten avsløres i julekort til venner og familie. I år skulle vi vært tre på julekortet.

Det ble ikke noe julekort fra oss i år heller.

Ufrivillig barnløshet suger.

De er overalt. Familie, venner og bekjente. Nydelige julepyntede folk og stuer. Glade foreldre. Lykkelige barn. Ett barn på hver hofte. «Familien er komplett». «Neste år blir vi tre».

Sorg.

I fjor skulle graviditeten avsløres i julekort til venner og familie. I år skulle vi vært tre på julekortet.

Uff. Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen her. Fikk en helt ok breakdown i går rett før vi skulle gjøre oss klare og dra til familien. I år skulle jeg fortelle resten av familien i jula :(

Må neste år bli vårt år.. :Heartpink

Sorg.

:Heartbigred neste jul lover jeg deg!!!!

Sorg.

Julen blir gjerne litt ekstra tung når man har en sånn ryggsekk å bære på. Man føler seg EKSTRA alene, når man har noen man egentlig skulle vært med. Om det er er kommende barn, avdøde eller bare mennesker som av andre grunner ikke kan være der; sorgen blir litt ekstra, i en sånn stor høytid som julen. Men, snart, kjære sol.i.hjertet. Vi har masse fryse-egg, jeg og du. På i alle fall et av dem, så SKAL det være baby. Aller helst så funker det første forsøket i januar helt knall for oss; og det blir oktoberbaby på oss begge ♥️ I goood tid til julekortene ;)

Sorg.

Sender deg en stor klem, og håper 2021 blir det fantastiske og flotte året dere skal bli foreldre❤❤

Sorg.

Neste år håper jeg dere får sendt ut julekort med tre tilstede. ❤️

Jeg liker ikke uttrykket «familien er komplett». I det ligger det en slags krav om hva som er en komplett familie. Mannen, katten og jeg er en like komplett familie som hvis vi hadde hatt en katt, to reinsdyr, sju unger og en lama.

Jeg håper du har en fredfylt og god jul likevel. ❤️

Sorg.

Vil bare sende deg en god klem i dag ❤️ Julen forsterker både det vonde og det gode. Ta vare på håpet, for jeg tror virkelig 2021 blir deres år. Gleder meg til å følge prosessen om et par uker ❤️

Uff. Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen her. Fikk en helt ok breakdown i går rett før vi skulle gjøre oss klare og dra til familien. I år skulle jeg fortelle resten av familien i jula :(

Må neste år bli vårt år.. :Heartpink

Huff, sender deg en stor klem:Heartred det blir så bra å starte med blanke ark i 2021:Heartred:Heartred

Back
Topp