Det tar visst litt tid å lage noe perfekt <3 Sol.i.hjertet

Lov å håpe uansett. Sist jeg var prøver, klaffet det plutselig i pp18. Hadde blenda 9 dpo, dro til gynekolog 10 dpo og fikk resept på medisiner som jeg kunne prøve, positiv test på natten/morran til 11dpo. Offentlig gynekolog hadde da ikke engang skrevet IVF henvisning, og jeg var rimelig frustrert. :p
Så.. Siden det tilsynelatende ikke er noe galt for deres del, så er det fremdeles håp mellom rundene..! :)

Søte deg, alltid innom med litt optimisme:smiley-angelic003 Vi får se, kanskje:smiley-angelic001

Søte:Heartred Oppdaterte litt nå i morges. Har mye smerter og murringer, akkurat som jeg har hatt en god stund. Er nok fortsatt eggstokkene som driver og finner tilbake til sin normale størrelse fortsatt. Har ikke noe særlig tro på at det kan ha sluppet et egg denne runden egentlig. Men skuffelsen over at vi nok en gang ikke «klarer det selv» er så overveldende! Meeen, nå er det snart vår tur med en fin liten blasto:love7

Hvordan går det med deg? Behandler medisinen deg greit, eller er det mye bivirkninger?:Heartred

Håper virkelig neste EL kommer på riktig dag for deg ♥️ Vi skal jo gå i oktober sammen ! ;)

Går bra her; men jeg tåler jo ikke hormoner egentlig. Merker litt samme effekten som av p-piller; nedturene blir EKSTRA lave. Godt mulig oppturene blir litt høyere og. Lett bipolar av østrogen :P Vet ikke, googler jeg skal østrogen kunne LETTE en depresjon - men det gjelder jo dem som i utgangspunktet har mangel på det. Var helt jævlig på lørdagen. Jeg hadde _faktisk_ heller lyst til å kollidere i fjellveggen fremfor å komme på jobb, og jeg; som vanligvis holder hodet ganske kaldt på sånne ting, begynte å grine av Gjerdum-saken. Men bedre i dag. Og forsåvidt, i går også. Men lørdagen kjente jeg hormonene sterkt..!

Pp 18 - Cd 27 - 9 dpo

Et lite livstegn herfra:greet025
Alt står fint til. Vel, bortsett fra forkjølelse og koronatest i dag da. Men sånn prøvemessig i hvert fall:p Tok første gtest i dag - superblenda, som vanlig. Forstår ikke hvordan jeg fortsatt kan ha forhåpninger... Men det er vel noe med det at man bare ikke kan gi opp. Bekymrer meg litt hver dag for hvilken dag tr nå skal komme og hvilken dag el i så fall havner på neste pp. Samtidig prøver jeg å tenke at jeg ikke kan bruke så mye energi på å tenke sånn - det som skjer det skjer. Bare passer dårlig for ei som liker å ha full kontroll:hilarious:
9 dpo er jo enda tidlig kjære:Heartpink heier på deg! Og hvis ikke det skulle gå, så krysser vi fingrene for at el kommer akkurat når du ønsker det i neste pp

Håper virkelig neste EL kommer på riktig dag for deg ♥️ Vi skal jo gå i oktober sammen ! ;)

Går bra her; men jeg tåler jo ikke hormoner egentlig. Merker litt samme effekten som av p-piller; nedturene blir EKSTRA lave. Godt mulig oppturene blir litt høyere og. Lett bipolar av østrogen :p Vet ikke, googler jeg skal østrogen kunne LETTE en depresjon - men det gjelder jo dem som i utgangspunktet har mangel på det. Var helt jævlig på lørdagen. Jeg hadde _faktisk_ heller lyst til å kollidere i fjellveggen fremfor å komme på jobb, og jeg; som vanligvis holder hodet ganske kaldt på sånne ting, begynte å grine av Gjerdum-saken. Men bedre i dag. Og forsåvidt, i går også. Men lørdagen kjente jeg hormonene sterkt..!

Ja:Heartred

Huff, er lik selv mht hormoner. Det er virkelig det verste. Veldig som du skulle få det på lørdag da! Bra det er bedre nå i hvert fall. På grensen til suicidal er i meste laget:wideyed: Hva er planen din fremover nå igjen? Du skal til kontroll snart du?

9 dpo er jo enda tidlig kjære:Heartpink heier på deg! Og hvis ikke det skulle gå, så krysser vi fingrene for at el kommer akkurat når du ønsker det i neste pp

Ja, det er jo det. Men når det gjelder en selv så gir man nesten opp når ikke det er noe 9dpo. Hadde sagt akkurat det samme til deg og følt det var masse håp fortsatt hvis det var motsatt:hilarious::p Merkelig det der altså. Takk for heiing:Heartred

Ja, det er jo det. Men når det gjelder en selv så gir man nesten opp når ikke det er noe 9dpo. Hadde sagt akkurat det samme til deg og følt det var masse håp fortsatt hvis det var motsatt:hilarious::p Merkelig det der altså. Takk for heiing:Heartred
Ja forstår godt hva du mener, håper jo på å våkne til en tyyydelig strek hver dag selv om jeg vet den ikke går fra akkurat synlig med super strek-syn til sterk strek på bare et døgn. Krysser fingrene litt til for oss begge :)

Ja:Heartred

Huff, er lik selv mht hormoner. Det er virkelig det verste. Veldig som du skulle få det på lørdag da! Bra det er bedre nå i hvert fall. På grensen til suicidal er i meste laget:wideyed: Hva er planen din fremover nå igjen? Du skal til kontroll snart du?

Ja, jeg var sånn. Jeg var deprimert med suicidale tendenser i årevis; begynte vel da jeg var 12 (hormoner, puberteten, regner jeg med). Ble verre da jeg begynte med p-piller da jeg var 16 (derfor jeg skulle bytte merke men endte gravid istedet). Begynte på pillen igjen etter graviditet (skulle jeg aldri gjort), og ble faktisk ikke frisk før 6 mnd etter jeg sluttet på pillen i forbindelse med prøving. Kommer _aldri_ til å gå på p-piller igjen. Kjenner jeg er glad jeg er på normalen igjen i dag; håper jeg får flere normale dager enn lave dager på denne. Heldigvis bare, forhåpentligvis, 8-9 uker igjen. :P

Skal på kontroll om ei uke, så får da se hvordan det går. :) Håper på tykk og fin slimhinne, og snarlig innsett..!

:happy
Ja, jeg var sånn. Jeg var deprimert med suicidale tendenser i årevis; begynte vel da jeg var 12 (hormoner, puberteten, regner jeg med). Ble verre da jeg begynte med p-piller da jeg var 16 (derfor jeg skulle bytte merke men endte gravid istedet). Begynte på pillen igjen etter graviditet (skulle jeg aldri gjort), og ble faktisk ikke frisk før 6 mnd etter jeg sluttet på pillen i forbindelse med prøving. Kommer _aldri_ til å gå på p-piller igjen. Kjenner jeg er glad jeg er på normalen igjen i dag; håper jeg får flere normale dager enn lave dager på denne. Heldigvis bare, forhåpentligvis, 8-9 uker igjen. :p

Skal på kontroll om ei uke, så får da se hvordan det går. :) Håper på tykk og fin slimhinne, og snarlig innsett..!

Tenk så mange jenter som går på den måten og ikke vet at det kan være pillen som er årsaken:oops: Jeg kjente ganske raskt at hodet ikke tålte hormoner, så forsøkte både p-ring og kobberspiral. Til slutt endte jeg med å bare bruke kondom, og da jeg ble i fast forhold så hoppet vi bare av i svingen i mange år. Synes jo egentlig det var godt gjort å ikke bli gravid på så mange år med sistnevnte, men nå forstår jeg jo at det i hvert fall ikke var noe å bekymre seg over:p Her blir det heller aldri mer prevansjon - det som kommer herfra og ut får komme:hilarious:

Ja, mandag om en uke var det! Såå spennende. Da blir det innsett uken etter i så fall?:woot:

Pp18 - Cd 28 - 10 dpo

Æsj.
I dag kjenner jeg at jeg er ei sur, misfornøyd, misunnelig, sjalu kjerring.
Venner som snaper «Jeg bare elsker permisjonslivet!».
Jeg som må tilpasse meg når jeg kan møte venninnen min i dag fordi babyen sover i dét og det tidsrommet.

Jeg blir sur på kroppen min.

Jeg føler meg mislykket.

Jeg føler meg tom.

I vår begynte jeg å skrive ned litt hvordan jeg hadde det. Tenkte jeg skulle dele en tekst i dag;

Ingenting
Den skulle jo
vokse

To streker,
fraværende

Håp,
sorg

Hvorfor oss,
meg?

Ikke stress,
smil

Månedlig
knust

Livet smiler!

for alle andre

Og ja... testen var blenda i dag også.

Last edited:
Pp18 - Cd 28 - 10 dpo

Æsj.
Jeg som må tilpasse meg når jeg kan møte venninnen min i dag fordi babyen sover i dét og det tidsrommet.

Jeg føler meg mislykket.

Jeg føler meg tom.

I vår begynte jeg å skrive ned litt hvordan jeg hadde det. Tenkte jeg skulle dele en tekst i dag;

Ingenting
Den skulle jo
vokse

To streker,
fraværende

Håp,
sorg

Hvorfor oss,
meg?

Ikke stress,
smil

Månedlig
knust

Livet smiler!

for alle andre

Så utrolig fint skrevet, du setter virkelig ord på hvordan det er. Snart vår tur nå:Heartpink men er skikkelig vondt å se alle rundt få det til, og ikke vi.. men snart:Heartred

Pp18 - Cd 28 - 10 dpo

Æsj.

Jeg føler meg mislykket.

Jeg føler meg tom.

Ingenting
Den skulle jo
vokse

To streker,
fraværende

Håp,
sorg

Hvorfor oss,
meg?

Ikke stress,
smil

Månedlig
knust

Livet smiler!

for alle andre

Sender deg en stooor klem❤❤
Snart din tur !!

Pp18 - Cd 28 - 10 dpo

Æsj.

Jeg føler meg mislykket.

Jeg føler meg tom.

Ingenting
Den skulle jo
vokse

To streker,
fraværende

Håp,
sorg

Hvorfor oss,
meg?

Ikke stress,
smil

Månedlig
knust

Livet smiler!

for alle andre

Du skriver så fint! ❤️ Tiden står stille når man står i dette, og det hadde vært så mye lettere om man visste når det ville skje. Dere har så mange fine egg på frys, at det er stor sannsynlighet for at det er deres tur veldig, veldig snart ❤️

Pp18 - Cd 28 - 10 dpo

Æsj.

Jeg føler meg mislykket.

Jeg føler meg tom.

Ingenting
Den skulle jo
vokse

To streker,
fraværende

Håp,
sorg

Hvorfor oss,
meg?

Ikke stress,
smil

Månedlig
knust

Livet smiler!

for alle andre

Sterkt og fint skrevet :Heartred

Pp18 - Cd 28 - 10 dpo

Æsj.

Jeg føler meg mislykket.

Jeg føler meg tom.

Ingenting
Den skulle jo
vokse

To streker,
fraværende

Håp,
sorg

Hvorfor oss,
meg?

Ikke stress,
smil

Månedlig
knust

Livet smiler!

for alle andre

Veldig treffende tekst :Heartred Jeg håper virkelig dere har gullegget på frys og at neste måned er måneden deres :Heartpink

Så utrolig fint skrevet, du setter virkelig ord på hvordan det er. Snart vår tur nå:Heartpink men er skikkelig vondt å se alle rundt få det til, og ikke vi.. men snart:Heartred
Sender deg en stooor klem❤❤
Snart din tur !!
Du skriver så fint! ❤️ Tiden står stille når man står i dette, og det hadde vært så mye lettere om man visste når det ville skje. Dere har så mange fine egg på frys, at det er stor sannsynlighet for at det er deres tur veldig, veldig snart ❤️
Sterkt og fint skrevet :Heartred
Veldig treffende tekst :Heartred Jeg håper virkelig dere har gullegget på frys og at neste måned er måneden deres :Heartpink
Sender over en stor klem

Det er så deilig å bare lufte her innimellom, og møte fullstendig forståelse. Ingen forstår dette som dere. Der ute må man alltid putte på seg en maske. Og forsøke å forklare ting som ingen har forutsetning for å forstå. Tusen takk for at dere er dere:Heartred:Heartred:Heartred

Sender deg en STOR klem:smiley-angelic003:Heartred

Fine og gjenkjennelige ord!:Heartred

Og selv om det føles utrolig tungt innimellom, så kommer man seg opp igjen, utrolig nok!! Jeg har gått helt i kjelleren, men nå sitter jeg her og har en god følelse for fremtiden!:Heartred Utrolig hva kropp og sinn går gjennom ved så lang prøving! Det tøffeste jeg har gjort i mitt liv iallefall!

Vi er her og heier på deg alle sammen! :Heartred Oktoberbaby ftw!:sign17

(Selv om 10 dpo fortsatt er tidlig da,men.. vet hvordan det er)

Fine og gjenkjennelige ord!:Heartred

Og selv om det føles utrolig tungt innimellom, så kommer man seg opp igjen, utrolig nok!! Jeg har gått helt i kjelleren, men nå sitter jeg her og har en god følelse for fremtiden!:Heartred Utrolig hva kropp og sinn går gjennom ved så lang prøving! Det tøffeste jeg har gjort i mitt liv iallefall!

Vi er her og heier på deg alle sammen! :Heartred Oktoberbaby ftw!:sign17

(Selv om 10 dpo fortsatt er tidlig da,men.. vet hvordan det er)

Jaa, om noen så har du virkelig fått kjenne på det de siste mnd:Heartred Vi er noen fightere, hele gjengen. Folk skulle bare visst! Heier sånn på oss nå!:wav

Back
Topp