Det tar visst litt tid å lage noe perfekt <3 Sol.i.hjertet

Her har det skjedd mye ! Håper EL kommer hos deg snart ! :D eg venter spent positiv EL test tirsdag, som betyr insiminering onsdag :D var til gyn i dag og de målte eggposene til 14 og 13 på ene siden :D alt så supert ut ! Håper på baby på oss begge nå :D weee

Her har det skjedd mye ! Håper EL kommer hos deg snart ! :D eg venter spent positiv EL test tirsdag, som betyr insiminering onsdag :D var til gyn i dag og de målte eggposene til 14 og 13 på ene siden :D alt så supert ut ! Håper på baby på oss begge nå :D weee

Såå spennende det blir for deg også:D Håper alt klaffer nå:Heartred

:nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Denne må jo bare peak’e i morgen tidlig?

Vedlegg

• F841A5CD-EAB5-4D9B-BE8F-AE96B86C5F10.jpeg
    F841A5CD-EAB5-4D9B-BE8F-AE96B86C5F10.jpeg
    43,4 KB · Visninger: 87
:nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Denne må jo bare peak’e i morgen tidlig?

Ooo, interessant!! :wideyed: Jeg håper min blir positiv ila helgen! Tok en test i dag tidlig som var veeeldig svak (0,19), så håper den har steget en god del ila dagen!:hilarious:

Ser lovende ut :D satser på i morgen! ♥️♥️♥️

Det ser lovende ut! :woot:

Ja, ikke sant? Aldri hatt over 50 uten at den har vært på vei mot peak eller på vei tilbake fra peak iallfall:nailbiting:

Ooo, interessant!! :wideyed: Jeg håper min blir positiv ila helgen! Tok en test i dag tidlig som var veeeldig svak (0,19), så håper den har steget en god del ila dagen!:hilarious:

Åå, håper du plutselig våkner til en positiv test i morgen tidlig!! Som meg!!:hilarious:

Ser lovende ut :D satser på i morgen! ♥️♥️♥️

Krysser alt her nå:smiley-angelic001

Jaaa:nailbiting: Hvordan går det med deg?:joyful:

Pp 19 - Cd 16

Da rakk vi akkurat å bikke over til cd16, og jeg måtte selvfølgelig ta en test til i kveld - kan virkelig ikke gå glipp av denne toppen! Og se her da, jenter! Jeg våger meg å si at DET BLIR INNSETT PÅ TORSDAG:wideyed::wideyed::wideyed:

Vedlegg

• 316732A8-7F85-4F74-8047-BDBB1CDE84CA.jpeg
    316732A8-7F85-4F74-8047-BDBB1CDE84CA.jpeg
    40,9 KB · Visninger: 95
Åh, det blir så spennende fremover! ❤️ Heier og krysser alt jeg har ❤️

Åh, det blir så spennende fremover! ❤️ Heier og krysser alt jeg har ❤️

Tusen takk, skjønne deg:Heartred Håper alt går som det skal i helgen, tenker masse på deg:Heartred:Heartred

Jaaa:nailbiting: Hvordan går det med deg?:joyful:

Er i prosessen med å sende henvisning til ivf. Spennende tider fremover her også :nailbiting: Hadde vært supert å få kommet igang før sommeren, men er innstilt på at antageligvis tar lengre tid. Fortsetter å prøve selv i mellomtiden og kan jo være vi plutselig er heldige :)

Håper det klaffer for dere nå! :Heartblue

Er i prosessen med å sende henvisning til ivf. Spennende tider fremover her også :nailbiting: Hadde vært supert å få kommet igang før sommeren, men er innstilt på at antageligvis tar lengre tid. Fortsetter å prøve selv i mellomtiden og kan jo være vi plutselig er heldige :)

Håper det klaffer for dere nå! :Heartblue

Så bra det skjer litt i prosessen:joyful: Ja, hvem vet - det skjer jo hos mange det:D Likeså, fine:Heartred

Hurra for innsett på torsdag! :hello2 Ta godt vare på kroppen de kommende dagene så den lille får se hvor fint den får det og sitter som limt.

Hurra for innsett på torsdag! :hello2 Ta godt vare på kroppen de kommende dagene så den lille får se hvor fint den får det og sitter som limt.

Ja, det eneste som gjelder det nå:shy::D:Heartred

Back
Topp