Pp 19 - Cd 19 - 2 dpo
Først må jeg bare si; tusen takk alle sammen. Takk for at jeg får klage over noe så "banalt" som det avbrutt innsett egentlig er. Eskimoene går jo ingen steder, og vi er friske og raske. Det kan ikke måle seg med det mange av dere har gått igjennom, i form av tap og mislykkede forsøk. Likevel så får jeg lov til å sutre over et avbrudd. Takk!
Jeg kjenner allerede i dag at humøret er på vei opp. Sola skinner, og Sol.i.hjertet styres sterkt av... nettopp sola! Skinner sola, skinner jeg. Så nå kan det bare bli bedre
Vi må omstille oss helt, og forsøker nå å finne glede i alle de små tingene i dagens tilværelse. Det er ufattelig tungt å leve fra måned til måned på den måten vi har gjort i mange, mange pp-er nå. Heldigvis (hvis det er lov å si) så er det ganske så likt for alle om dagen! Korona gjør livet uforutsigbart for så mange, og vi er ikke alene. I tillegg har vi en haug med familie og venner som sørger med oss, og heier oss frem. Det å være åpen om denne prosessen har virkelig vært en lettelse i hverdagen. Også dere da! Herremin, dere er skjønne. Nei, nå skal det bli baby - om en mnd!
Så må jeg bare legge til at da nyheten kom på søndag, og vi begynte å forstå tegningen, da la vi inn aksjer for sikkerhets skyld. Dagen etter eggløsningstest regnes jo som regel som eggløsningsdagen, så tenker at det skadet ikke iallfall. Nå er jeg veldig glad for det, selv om sannsynligheten ikke akkurat er på vår side. Derfor skriver jeg dpo, for - det KAN jo skje...
Nei!!!
Jeg får helt vondt i magen av deg
Dette er så ufattelig urettferdig, nå som du var så nærme! Sender deg all styrke jeg kan gi, dette må ha vært som et slag i magen.
Takk, kjære deg. Det var et realt slag i magen. Endelig skulle vi få muligheten. Aldri før har vi vært nærmere en større sannsynlighet for graviditet. Fire dager. Fra lykke til skuffelse ila 36 timer
Å nei og nei å kjære deg da
Vet ikke hva jeg skal si engang, huff så utrolig dumt og synd hele denne koronasituasjnen skal være
Håper og tror at når du sitter med den positive testen vil slike øyeblikk være delvis glemt
Føler selv at De 9 PP jeg prøvde selv nå sist før den satt gikk fort (etter at testen var positiv da)
Sender over en megastorklem og håper du klarer å hente deg inn mentalt å se frem til neste måned
Ja, jeg har stor tro på at når det først skjer, så vil hele denne ventetiden være glemt
Neeei, kjære fine deg, jeg kjenner smerten din gjennom teksten!!
Det er så innmari vondt når man får sånt slengt i trynet! Hold ut!!
Jeg skjønner at du er veldig skuffet, og det er lov! Husk at de små frøene klarer seg fint i mellomtiden, og gleder seg sikkert til å flytte inn i magehulen om en måned!
Jeg skal holde ut
Nå heier jeg bare på deg og LF3!
Åh nei! Kjære sol.i.hjertet
Det var ikke slik det skulle gå! Så ufattelig uflaks og dumt. Jeg skjønner inderlig godt at du er skuffet. Ventetiden er tortur og dere har hatt mer venting enn de fleste. Det å bli tatt fra noe på mållinjen må være utrolig slitsomt
Sender over en stor klem til deg
Det er helt sant, det føltes som å miste seieren på mållinjen. Tenk å ha SÅ uflaks. Isj, nei, vi kan bare se fremover, også gleder jeg meg over at du snart skal ruge frem en liten spire
Jeg kommer etter!!
Uff, nei
Håpte virkelig for deg, så ufattelig synd. :/
Godt du får styrt syklus neste gang, og slipper stresse med testene. Strengt tatt, hadde vært best om det klaffet av seg selv i ventetiden, men..
håper tiden går fort før neste runde.
Ja, det var skikkelig kjipt, Lillafrosk! Jeg skulle jo bli med deg! Æsj altså. Ja, selv om jeg må tilføre kroppen alle de hormonene og dritt, så tror jeg det blir det beste for psyken min nå. Så får vi heller forsøke naturlig igjen skulle det ikke gå
Hvordan går det med deg egetnlig, kjenner du noe til hormonene?
Neeei, kjære deg
Så ufattelig trist og urettferdig! Shit, altså! Hadde virkelig ikke trodd de ville avbryte innsett. Nå ble jeg skikkelig lei meg på dine vegne
Nei, ble ganske overgitt selv egentlig. Tørr å si at det er på grensen til hysteri, selv om jeg har full forståelse samtidig... Men om noen vet hvordan det er å få babyplaner forstyrret av koronarestriksjoner, så er det du
Nå skal vi snart komme oss i mål, Dipsy!
Huff nei, så vondt og leit! Så typisk at det måtte skje nå, føler virkelig med deg
Tusen takk
Livet er så urettferdig ... Får så vondt av deg. Sender deg en stor klem
Takk, fine
Ja, søren så urettferdig ting kan være noen ganger
Takk for klem
Kjære deg!
For en kjip beskjed, veldig trist å lese. Jeg skjønner at det er vanskelig, men du må rett og slett bare prøve å tenke at en måned er lite og ubetydelig i det lange løp! Det SKAL skje, selv om det ikke blir denne uken
Sender virtuelle klemmer i fleng! Du er så sterk!
Ja, du har helt rett. Det er virkelig BARE en mnd til. Og nå er vi forhåpentlig snart i mål! Man blir virkelig hardhudet, sterk og utholdende i denne prosessen. Takk for klemmer og gode ord
Takk, gode Kelsey
Ja, det håper vi
Beklager jeg er helt målløs. Glad de kan gi deg styrt syklus neste måned da. Selv om det er en måned for sent. Og får å fokusere på det som kan være positivt så kanskje du slipper å få korona av å dra på sykehuset hvor det nesten er umulig å dra uten å pådra seg dritten. Hold ut. Det skal bli din tur! Du er jo tross alt så nært at vi som selv bare leser dagboken din spratt i taket i jubel for bare 2 dager siden.
Ja, det var en lettelse å få styrt neste måned. Jeg er helt utslitt etter denne mnd. Takk for gode ord, helt fantastisk å ha en så omtenksom og varm heiagjeng her inne!
Ånei, det var jo ikke det som skulle skje!
Så tungt å bli avbrutt så nærme, jeg skjønner kjempegodt at du sliten. JEG ble stresset på fredag for at du ikke skulle få eggløsning før mandag, jeg klarer ikke å forestille meg hvordan du har det. En måned føles helt sikkert håpløst lenge ut nå, men heldigvis har blastoene dine det helt fint og er klare neste måned. Og kanskje du klarer å slappe litt mer av med styrt syklus. Men akkurat nå synes jeg du skal unne deg selv å gråte ut, for det hjelper litt det også. Også har du en hel heiagjeng her som krysser fingrene for deg neste måned
Hehe, du er søt! Det er så fantastisk hvor involvert man blir i hverandres reise her inne. Og uansett hvor kjipt man har det selv, så klarer man å glede seg over andres lykke og suksess. Det er ganske rørende egentlig. Tenk om samfunnet generelt kunne vært litt mer som oss
Tårene satt veldig lett i går, men allerede i dag føles alt mye bedre heldigvis. Som du sier, de ligger der og venter! Takk for gode ord
Stor klem
Nå er vi så LEI av koronaen!!! Fy fader så urettferdig det er
This is me poking korona midt i øye
Veldig bra de hadde forståelse for dine følelser på St. Olavs og gir deg mulighet til en litt enklere mental reise neste runde!!
Tenker på det
Ja, jeg har liksom vært utrolig utholdende hele denne "koronareisen", men altså... DETTE ble litt i meste laget selv for meg. Helt objektiv er jeg nok ikke, men
Hihi, jeg joiner pokingen!
Ja, utrolig takknemlig for styrt neste runde, selv om jeg stålsetter meg for en litt mer humpete vei mht hormonpåvirkning etc. Takk for gode ord, oppmuntring og støtte