Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I morgen er det uttak! Gruer du deg?
Kjenner meg igjen i den type tanker selv om vi er på et annet sted i prosessen. Kommer nok til å være rimelig lik om vi havner på IVF på nyåret.
Ønsker deg masse lykke til i morgen! Håper at uttaket går greit og at de får ut flere gode egg! Selvfølgelig håper jeg også og at du får innsett, men siden du har vært litt på grensen blir vel det en ekstra bonus
Krysser fingre for i morgen
Lykke til
Masse masse lykke til ❤
Gleder meg til oppdatering i morgen!
Nyt en rolig hotellnatt
Jeg forstår tankegangen din! Føles liksom tryggere å tenke at det ikke går, så blir man heller superglad og positivt overrasket hvis det faktisk viser seg å fungere. Men uansett, jeg har trua og jeg krysser det som kan krysses for at dette funkerJa, tenk det Har ikke latt meg selv kjenne så mye på det enda. Tror jeg mest gleder meg til å få det overstått. Forbereder meg selv på enten ingen egg eller for mye slik at jeg ikke får innsett. Og hvis det er egg så tenker jeg at ingen overlever. Tenker ganske negativt med andre ord Jeg tørr bare ikke gjøre noe annet. Hvorfor skal DETTE gå, liksom. Akkurat nå kjenner jeg at jeg har ikke behov for å tenke positivt heller. Men etter uttaket i morgen endrer det seg kanskje litt når jeg vet litt mer hva jeg har med å gjøre. Jeg er ganske dårlig på å ikke ha kontroll. Og her har jeg virkelig ikke kontroll Snart i Trondheim nå. Skal nyte en kveld og natt i hotellseng, og hotellfrokost i morgen. Hvis jeg får i meg noe Tusen takk som spør
Masse lykke til Kos dere på hotell
Masse lykke til i morgen
Lykke til