Det tar visst litt tid å lage noe perfekt <3 Sol.i.hjertet

Gratulerer!! Åh, så spennede å følge med i dagboken din, har brukt den siste timen på å lese igjennom :joyful:Krysser fingre, tær, bein og armer for innsett 2/12 :love7

Som jeg skrev på den andre posten så ble vi henvist i går, jeg er 28 og bor også her på Østlandet :hello

Jeg gleder meg til å følge reisen din videre:Heartred

Så gøy at du vil «henge med»:joyful: Får håpe du kommer etter kjempesnart! Jeg får pløye veien litt for deg;) Er det noen spesiell grunn til at dere valgte St. Olavs mtp at dere også hører til på Østlandet? Tusen takk for kryssing, her trengs alt som kan krysses!:smiley-angelic001
 
Så gøy at du vil «henge med»:joyful: Får håpe du kommer etter kjempesnart! Jeg får pløye veien litt for deg;) Er det noen spesiell grunn til at dere valgte St. Olavs mtp at dere også hører til på Østlandet? Tusen takk for kryssing, her trengs alt som kan krysses!:smiley-angelic001

Håper jeg også :) Vi bor nesten midt mellom Riksen og St.Olavs, vi hadde trua på St.Olavs og gynekologen min mente at de var veldig flinke i Trondheim :p Ser flere inne her skriver at det er kortere ventetid også:love017
 
Håper jeg også :) Vi bor nesten midt mellom Riksen og St.Olavs, vi hadde trua på St.Olavs og gynekologen min mente at de var veldig flinke i Trondheim :p Ser flere inne her skriver at det er kortere ventetid også:love017

Aha, da forstår jeg! Ja, en mnd vs et halvt år er ganske stor forskjell:wideyed: Jeg har også et veldig godt inntrykk av St. Olavs ut i fra det jeg har lest, så tror det blir helt supert:joyful:
 
Masse lykke til:Heartred Jeg følger spent med:smiley-angelic003
 
IVF#1 - Pp 17 - cd 12 - stim.dag 11

Så utrolig skjønn heiagjeng dere er! Jeg blir helt rørt:sad010 Derfor er det ekstra gøy å kunne komme med GLEDELIGE NYHETER! Jeg ville bare høre fra St. Olavs før jeg kom tilbake til dere:joyful:

Fikk i dag bekreftet at det ikke bare er innbilning ( :hilarious: ) at jeg har kjent på alle disse symptomene. Dagens resultat er som følger:

Livmorslimhinne: 13mm (!!!):Heartred
Høyre side: 1x22mm, 1x20mm, 1x16mm, 2x15mm, 2x14mm
Venstre side: 1x25mm, 1x20mm, 2x18mm, 1x17mm, 2x13mm, 1x10mm

Så det blir Ovitrelle i morgen kveld og egguthenting på fredag! Jeg er helt i grenseland mht overstimulering etter St. Olavs sine kriterier, så det blir tatt en avgjørelse på fredag vedrørende innsett - som i så fall blir på onsdag 2/12:nailbiting::woot: Nå er det bare å krysse alt vi har for at det er god kvalitet og at de blir befruktet:happy093

Symptomer: murring/smerte i eggstokkene, vondt i korsryggen. Kommer og går litt. Føler det var verst for et par dager siden, og har roet seg litt nå. Men plutselig er de tilbake igjen:p

Lørdag: Bemfola 300IE
Søndag: Bemfola 300IE
Mandag: Bemfola 300IE
Tirsdag: Bemfola 300IE
Onsdag: Bemfola 300IE + Fyremadel 0,25mg
Torsdag: Bemfola 300IE + Fyremadel 0,25mg
Fredag: Fyremadel 0,25mg og ultralyd tiiidlig på morgenen! Deretter legges videre plan med St. Olavs ut fra resultatet på ul. Tar Bemfola 300IE etter ul.
Lørdag: Bemfola 300IE + Fyremadel 0,25mg
Søndag: Bemfola 300IE + Fyremadel 0,25mg
Mandag: Bemfola 300IE + Fyremadel 0,25mg
Tirsdag: Fyremadel 0,25mg og ultralyd tidlig på morgenen. Bemfola 300IE etter ultralyd.
Onsdag: Fyremadel 0,25mg + Ovitrelle 250 på kvelden
Torsdag: Sprøytefri
Fredag: Uttak!
Onsdag 2/12: forhåpentlig innsett:smiley-angelic001
Nå ble jeg virkelig glad på dine vegne! ❤️ Her ser det jo ut som du kan få noen fine eskimoer på frys også. Krysser fingrene for at det bli innsett, og ikke overstimulering ❤️
 
For noen fantastiske nyheter du kom med i dag!:smiley-bounce016
Jeg håper sånn på innsett for deg den 2.des! Tenk, det er bare litt over en uke til :)
 
Åå, så herlig med gode nyheter!! :Heartred:Heartred nå skal det bli baby :wav
 
Masse lykke til:Heartred Jeg følger spent med:smiley-angelic003
Så gøy :Heartpink
Krysser fingre for at det blir innsett tidlig i desember :wav
Nå ble jeg virkelig glad på dine vegne! ❤️ Her ser det jo ut som du kan få noen fine eskimoer på frys også. Krysser fingrene for at det bli innsett, og ikke overstimulering ❤️
For noen fantastiske nyheter du kom med i dag!:smiley-bounce016
Jeg håper sånn på innsett for deg den 2.des! Tenk, det er bare litt over en uke til :)
Oi så spennende!
Masse lykke til :Heartbigred:Heartbigred
Åå, så herlig med gode nyheter!! :Heartred:Heartred nå skal det bli baby :wav
Krysser fingrene for dere! :cool05

Tusen, tusen takk alle sammen! Grugleder meg til fredag, men det er ingen sak med dere i ryggen:joyful::Heartred
 
Når i kveld setter du Ovitrellesprøyta? :) Blir spennende å høre hva du synes om den! :p

I nitiden - den settes akkurat 36 timer før uttak tror jeg:joyful: Har satt den en gang før, den var helt grei å sette:) Ganske tynn og fin nål.
 
Back
Topp