Det tar visst litt tid å lage noe perfekt <3 Sol.i.hjertet

Da blir det rundt 20. aug en gang tror jeg. Sjekka det for en tid tilbake:p Det hadde vært perfekt tidspunkt:happy:

Åh, uff, det hørtes ikke noe særlig ut:wideyed: At det er tungt arbeid tror jeg på! Bare det å være oppreist i alle de timene:dead: Når han eier stasjonen forstår jeg at det er litt blandete følelser mht få kunder, ja:rolleyes: Håper i morgen blir en fin dag - på alle måter!!:smiley-angelic001

Høres ut som en fin tid ♥️
Yngste kom 20. Juli (-17). Veldig fint med baby på den tiden; men i skoleårene blir det jo midt i ferien.

Og ja.. betonggulv. Hjelper ikke særlig med gummimatter. Nå er jeg bare lei og dårlig. Psyken går helt i bånn ved kveldsskift, og kroppen likte ikke det helt i dag heller. :(
Men. Fri i morgen da..!

IVF#1 - Pp 17 - cd 9 - stim.dag 8
Etter å ha vært veldig på etterskudd med søvn i går natt (fikk nesten ikke sove før ul...), fikk jeg i natt en skikkelig deilig, lang og sammenhengende natt. Det hjelper heldigvis ganske mye på psyken og humøret!

Etter å ha lest forskningsartikler opp og ned i går, så har jeg litt mer troa på at egga skal bli store og fine til uttak neste uke nå:) I stimulert syklus vokser de ca 1,7mm i døgnet, og ifølge denne forskningsartikkelen så er den ideelle størrelsen på eggene ved «trigger shot» (eggløsningssprøyte) mellom 12-19mm! Deeet må vi klare:smiley-angelic001

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5930292/#!po=0.847458

Helga tilbringes i «selvkarantene», for er ganske redd for å bli smittet slik at vi ikke skal få til uttak. Vi bor jo i «koronahovedstaden», så greit å holde seg for seg selv for å være på den sikre siden:shy:

Av symptomer hadde jeg i går, og fortsatt i dag, endel slimete uf. Har også tidvis ganske strålende og pulserende smerte fra venstre eggstokk ned i venstre lyske. Oppblåst, og endel... luft:p Og brystene er utrolig ømme, og niplene såre! Det skjer litt i denna kroppen i hvert fall:joyful:

Kanskje bare tre dager igjen med sprøyter nå!!!:nailbiting:

Lørdag: Bemfola 300IE
Søndag: Bemfola 300IE
Mandag: Bemfola 300IE
Tirsdag: Bemfola 300IE
Onsdag: Bemfola 300IE + Fyremadel 0,25mg
Torsdag: Bemfola 300IE + Fyremadel 0,25mg
Fredag: Fyremadel 0,25mg og ultralyd tiiidlig på morgenen! Deretter legges videre plan med St. Olavs ut fra resultatet på ul. Tar Bemfola 300IE etter ul.
Lørdag: Bemfola 300IE + Fyremadel 0,25mg
Søndag: Bemfola 300IE + Fyremadel 0,25mg
Mandag: Bemfola 300IE + Fyremadel 0,25mg
Tirsdag: Fyremadel 0,25mg og ultralyd tidlig på morgenen.
Det klarer du ❤️ og veldig godt å høre at du klarer å holde tankene positive! Gleder meg til å høre resultatet etter ultralyden på tirsdag ❤️

Det klarer du ❤️ og veldig godt å høre at du klarer å holde tankene positive! Gleder meg til å høre resultatet etter ultralyden på tirsdag ❤️

Er såå spent. Måtte dagen i dag gå fort:nailbiting:

Masse masse lykke til i morgen!! Jeg har troen på at dette blir veldig bra!!:wav

Tusen takk, skjønne! Mtp alt som skjer der nede nå så burde det være bedre nyheter enn sist i hvert fall. Vondt i venstre eggstokk å ligge på venstre side. Vondt i høyre eggstokk å ligge på høyre. Og vondt i ryggen.. hele tiden. Brystene er superømme og niplene likeså. Og tidvis hodepine. Og TRØTT:dead: Fortsatt i senga, jeg. Hehe, klager ikke altså, men håper bare alt dette er for en fin grunn:shy: Blir spennende å se i morgen:nailbiting:

Tusen takk, skjønne! Mtp alt som skjer der nede nå så burde det være bedre nyheter enn sist i hvert fall. Vondt i venstre eggstokk å ligge på venstre side. Vondt i høyre eggstokk å ligge på høyre. Og vondt i ryggen.. hele tiden. Brystene er superømme og niplene likeså. Og tidvis hodepine. Og TRØTT:dead: Fortsatt i senga, jeg. Hehe, klager ikke altså, men håper bare alt dette er for en fin grunn:shy: Blir spennende å se i morgen:nailbiting:
Hehe skjønner deg godt! Ligger også forsatt i sengen, med vondt på høyre side også venstre side også i ryggen :P er blitt litt av belastning nå. Men så håper jeg at det er verdt det for oss begge. Og det tror jeg. Håper inderlig for deg. Du fortjener virkelig å få familiedrømmen oppfylt nå:Heartbigred

Høres jo ut som du har litt som skjer der! Krysser fingrene for noen fine follikler i morgen ♥️♥️

Hehe skjønner deg godt! Ligger også forsatt i sengen, med vondt på høyre side også venstre side også i ryggen :p er blitt litt av belastning nå. Men så håper jeg at det er verdt det for oss begge. Og det tror jeg. Håper inderlig for deg. Du fortjener virkelig å få familiedrømmen oppfylt nå:Heartbigred

Ja, i forhold til å ha to personer der inne så kan det nok ikke sammenlignes:hilarious: Heldgivis er premien din rett rundt hjørnet:Heartred

Ja, i forhold til å ha to personer der inne så kan det nok ikke sammenlignes:hilarious: Heldgivis er premien din rett rundt hjørnet:Heartred
Er nettopp det med at man vet hva man får og da er ikke vondt vondt lengre om du skjønner ❤ og det er det jeg håper at skjer hos deg. At ubehaget er for verdens beste grunn❤

Er nettopp det med at man vet hva man får og da er ikke vondt vondt lengre om du skjønner ❤ og det er det jeg håper at skjer hos deg. At ubehaget er for verdens beste grunn❤

Du er så skjønn:Heartbigred

Jeg rakk bare å lese de 3 siste sidene i dagboken din siden jeg skal på jobb!! Men skjønner at du skal inn imorgen! Masse masse lykke til!!:love7

Jeg rakk bare å lese de 3 siste sidene i dagboken din siden jeg skal på jobb!! Men skjønner at du skal inn imorgen! Masse masse lykke til!!:love7

Tusen takk:nailbiting::Heartred:Heartred

Lykke til i morgen!!:love017 Jeg har en god følelse!!

Back
Topp