Du er jo fremdeles ung. Har jo NESTEN 20 år på deg på å bli gravid, med assistert befruktning; og siden du har egg, og gubben din har spermier, så skal det jo ganske mye til for at det ikke blir å skje etterhvert; så at du UANSETT kommer til å bli gravid innen det neste året, med hjelp eller i en pausemåned, det er det jo GODE odds for.
Blir jo veldig spennende å se om den sitter nå, denne gang
Selv om man er litt lei spenningen og, da.
Kjenner jeg er litt.. ikke bitter, altså, men jeg synes det er litt urettferdig, at de fleste går inn i prøvingen og greier det gjerne ved første, andre forsøk, mens vi må ta denne tungvinte måten. Det er jo ikke deres feil, og jeg unner selvsagt disse menneskene å bli gravide
Men skulle veldig ønske man VAR en av dem selv også. Min mor kunne fortelle at hun og var en av dem som "ble gravid bare hun tenkte på det". Hvorfor pokker arvet ikke jeg dét?
Merkelig denne biologien..
Jeg holder vel på å få en blødning, TROR JEG, men denne desembersyklusen kan fort være veldig ustabil har jeg skjønt. Hvis denne syklusen starter i dag, og holder seg normal, så får jeg tr ca 22 desember, og eggløsning mellom 5-10. Januar. Hadde sikkert vært bra dét altså, men jeg har ikke fått noe plan fra St Olavs enda, så jeg vet ikke enda hva jeg skal håpe på.