Det tar visst litt tid å lage noe perfekt <3 Sol.i.hjertet

Spennende tider altså!! Føler med på sidelinjen og heier ❤
Høres veldig lurt ut at du ble sykmeldt, da kan du slappe helt av og har de beste forutsetninger for at alt skal gå som ønsket også tenker jeg!❤❤

Tusen takk for støtten, søte!:Heartred:Heartred

Så søt du er som deler fra dine private notater:shy: Det har vært litt action der nede litt fra og til i dag. Hadde antydninger til hodepine i ettermiddag, men i dag gav det seg raskere. Ellers begynner jeg å bli litt oppblåst, orker ikke ha knappen på buksa igjen liksom:p Og ja, i ettermiddag så fikk jeg litt slim som Lillafrosk snakket om:wideyed: Håper ikke det betyr at det skjer litt for mye der nede:nailbiting: Bare 36 timer til ul er overstått nå:dance008
Neida du ser jo jeg var kjempe redd for det og det gikk jo kjempe fint :D jeg fikk masse slim på Stimuleringsdag 7!
Det blir så uuutrolig spennende!!:happy093.:Heartred

Så søt du er som deler fra dine private notater:shy: Det har vært litt action der nede litt fra og til i dag. Hadde antydninger til hodepine i ettermiddag, men i dag gav det seg raskere. Ellers begynner jeg å bli litt oppblåst, orker ikke ha knappen på buksa igjen liksom:p Og ja, i ettermiddag så fikk jeg litt slim som Lillafrosk snakket om:wideyed: Håper ikke det betyr at det skjer litt for mye der nede:nailbiting: Bare 36 timer til ul er overstått nå:dance008

Tror ikke det er unormalt med litt fertilt slim uansett. De får vel se på UL hvordan det går! :)

Er så spennende å følge med!!!:smiley-bounce012

Jeg måtte faktisk gå tilbake i dagboken min og sjekke nå, haha. Har skrevet at jeg ikke merket noe særlig der nede under selve stimuleringen. (Fra side 16 i dagboken min om du vil lese da jeg var der du er nå!):Heartred

Tipper alt er som det skal, og at du får gode nyheter på fredag!:love017

Er så spennende å følge med!!!:smiley-bounce012

Jeg måtte faktisk gå tilbake i dagboken min og sjekke nå, haha. Har skrevet at jeg ikke merket noe særlig der nede under selve stimuleringen. (Fra side 16 i dagboken min om du vil lese da jeg var der du er nå!):Heartred

Tipper alt er som det skal, og at du får gode nyheter på fredag!:love017

Åh, det skal jeg inn og lese igjen i morgen tidlig:D Håperhåperhåper:smiley-angelic001

Neida du ser jo jeg var kjempe redd for det og det gikk jo kjempe fint :D jeg fikk masse slim på Stimuleringsdag 7!
Det blir så uuutrolig spennende!!:happy093.:Heartred

Ja, det er sant:happy: Masse lykke til i morgen:Heartbigred

I morgen tidlig du har kontroll..??

Lykke til! Spent på oppdatering :woot:

IVF#1 - Pp 17 - cd 8 - stim.dag 7

Okei, da trenger jeg litt hjelp fra dere kloke damer. Litt skuffa etter dagens ul, men må få visshet i om jeg trenger å være det...

Positive først:

- Slimhinne på 11mm, det er nok det beste jeg har hatt på cd8 noen gang. Hurra!
- Cysten på venstre eggstokk har, om noe, krympet. Eventuelt i hvert fall ikke vokst! Hurra! 42x30mm er den på.
- Ingen fare for overstimulering:p

Så er det dommen ellers:
Høyre eggstokk: 1x12mm, 2x11mm, 5<10mm
Venstre eggstokk: 7<10mm (pluss cysten)

Jeg har ikke hørt fra St Olavs enda, så vet ikke hvordan det blir videre. Oppdaterer når jeg hører fra dem. Men gyn trodde jeg måtte stimulere noen dager til, og eventuelt inn på ny kontroll mandag eller tirsdag. Blir spennende å se hva St Olavs tenker. Hva tenker dere sånn foreløpig? Er det noe håp i hele tatt om å få med de <10mm? Litt smådeppa:sorry:

EDIT: fikk raskt svar fra St. Olavs. Ny behandlingsplan som følger:

Lørdag: Bemfola 300IE
Søndag: Bemfola 300IE
Mandag: Bemfola 300IE
Tirsdag: Bemfola 300IE
Onsdag: Bemfola 300IE + Fyremadel 0,25mg
Torsdag: Bemfola 300IE + Fyremadel 0,25mg
Fredag: Fyremadel 0,25mg og ultralyd tiiidlig på morgenen! Deretter legges videre plan med St. Olavs ut fra resultatet på ul. Tar Bemfola 300IE etter ul.

Lørdag: Bemfola 300IE + Fyremadel 0,25mg
Søndag: Bemfola 300IE + Fyremadel 0,25mg
Mandag: Bemfola 300IE + Fyremadel 0,25mg
Tirsdag: Fyremadel 0,25mg og ultralyd tidlig på morgenen.

Det virker som de kjører på i hvert fall:shy:

Last edited:
Okei, da trenger jeg litt hjelp fra dere kloke damer. Litt skuffa etter dagens ul, men må få visshet i om jeg trenger å være det...

Positive først:

- Cysten på venstre eggstokk har, om noe, krympet. Eventuelt i hvert fall ikke vokst! Hurra! 42x30mm er den på.

Så er det dommen ellers:

Jeg har ikke hørt fra St Olavs enda, så vet ikke hvordan det blir videre. Oppdaterer når jeg hører fra dem. Men gyn trodde jeg måtte stimulere noen dager til, og eventuelt inn på ny kontroll mandag eller tirsdag. Blir spennende å se hva St Olavs tenker. Hva tenker dere sånn foreløpig? Er det noe håp i hele tatt om å få med de <10mm? Litt smådeppa:sorry:

Hvis du er bare på cd8 er jo dette veldig gode nyheter!!:wideyed: Jeg måtte stimulere i tre ekstra dager før ny ul. Da hadde enda flere egg rukket å bli modne, og uttak ble satt opp tre dager etterpå ! Veldig mye kan skje på få dager, så jeg tror dette blir et fint resultat!:Heartred

Og husk at målet deres er: heller få egg av god kvalitet, ikke mange egg av dårlig kvalitet. :Heartred

Last edited:
Hvis du er bare på cd8 er jo dette veldig gode nyheter!!:wideyed: Jeg var inne på cd10 eller 11, de var litt større enn dine er nå, og jeg måtte stimulere i 3 dager til før ny ul. Da hadde enda flere egg rukket å bli modne, og uttak ble satt opp et par dager etterpå ! Veldig mye kan skje på få dager, så jeg tror dette blir et fint resultat!:Heartred

Og husk at målet deres er: heller få egg av god kvalitet, ikke mange egg av dårlig kvalitet. :Heartred

Tusen takk for oppmuntrende ord! Det høres jo veldig lovende ut i så fall. Ja, trenger jo tross alt bare gullegget:Heartred

Positive først:

Så er det dommen ellers:

EDIT: fikk raskt svar fra St. Olavs. Ny behandlingsplan som følger:

Lørdag: Bemfola 300IE
Søndag: Bemfola 300IE
Mandag: Bemfola 300IE
Tirsdag: Bemfola 300IE
Onsdag: Bemfola 300IE + Fyremadel 0,25mg
Torsdag: Bemfola 300IE + Fyremadel 0,25mg
Fredag: Fyremadel 0,25mg og ultralyd tiiidlig på morgenen! Deretter legges videre plan med St. Olavs ut fra resultatet på ul. Tar Bemfola 300IE etter ul.
Lørdag: Bemfola 300IE + Fyremadel 0,25mg
Søndag: Bemfola 300IE + Fyremadel 0,25mg
Mandag: Bemfola 300IE + Fyremadel 0,25mg
Tirsdag: Fyremadel 0,25mg og ultralyd tidlig på morgenen.

Det virker som de kjører på i hvert fall:shy:
Dette høres jo kjempe bra ut selvom det går bittelitt treigt? Passelig mange egg og alt!? :woot: eller!? Hverfall det jeg tenker når jeg leser!❤❤

Dette høres jo kjempe bra ut selvom det går bittelitt treigt? Passelig mange egg og alt!? :woot: eller!? Hverfall det jeg tenker når jeg leser!❤❤

Gjør det det?:Heartred Jeg vet liksom ikke helt hva jeg har å gå ut i fra, men ja, det er iallfall ikke for mange, og det er jo bra. Håper bare de andre kommer etter:shy:

Hvordan gikk det med deg i går?:Heartblue:Heartblue

For sikkerhets skyld klarte jeg å tulle til Bemfolaen nå slik at kanskje bare i beste fall halve dosen gikk inn:arghh: Den var ikke skrudd ordentlig sammen på tuppen slik at innholdet kom ut på siden... Sendte melding for å høre om jeg skal ta en ny eller hva jeg skal gjøre. Så utrolig teit:facepalm: Ååh... nei, dette ble ikke min dag.

Vedlegg

• 407D3AA4-479B-4342-B434-0B4F178A2CB4.jpeg
    407D3AA4-479B-4342-B434-0B4F178A2CB4.jpeg
    30,4 KB · Visninger: 90
For sikkerhets skyld klarte jeg å tulle til Bemfolaen nå slik at kanskje bare i beste fall halve dosen gikk inn:arghh: Den var ikke skrudd ordentlig sammen på tuppen slik at innholdet kom ut på siden... Sendte melding for å høre om jeg skal ta en ny eller hva jeg skal gjøre. Så utrolig teit:facepalm: Ååh... nei, dette ble ikke min dag.

Ååh, vrangdag D:

Men, var ikke så ille på kontroll da! Ser ut som du kan få innsett i alle fall, for ser ikke ut som det er fare for MER enn 15 egg ut i alle fall! Jeg hadde og mange små, men mange av dem kom seg etterhvert. (Men ikke alle, da.)

Back
Topp