For en spennende tid du går inn i nå! Masse lykke til, jeg krysser alle fingrene mine for deg, for dette fortjener du!
Tusen takk, skjønne!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en spennende tid du går inn i nå! Masse lykke til, jeg krysser alle fingrene mine for deg, for dette fortjener du!
Forstår godt du kanskje er litt lei nå! Det blir veldig spennende å få høre resultatet
Ja, når du sier det så tviler jeg på at vi kommer til å gjøre noe sånt selv Haha, var jo ille bare den gangen jeg hadde el med Ovitrelle! føltes jo som tidenes ballong der inne. Og nå med kanskje titalls ballonger?? hah, nei takk
Nå er dere i gang!Pp 17 - cd 2 - sprøytestart!
Tusen, tusen takk for all forståelse og gode ord. Dere en en fantastisk heiagjeng å ha i ryggen når vi nå går inn i kanskje den mest utfordrende tiden av livet vårt noen gang
Det som skjedde i går var at jeg fikk tr! Allerede i 12-tiden kom hun med et brak, så gjett hvem som fikk det travelt med å handle inn og allerede er i gang med sprøyter i dag?! This one
Tenkte at en liten oversiktsplan er fint å ha med i denne perioden, så skal prøve meg på en:
Lørdag: Bemfola 300IE
Søndag: Bemfola 300IE
Mandag: Bemfola 300IE
Tirsdag: Bemfola 300IE
Onsdag: Bemfola 300IE + Fyremadel 0,25mg
Torsdag: Bemfola 300IE + Fyremadel 0,25mg
Fredag: Fyremadel 0,25mg og ultralyd! Deretter legges videre plan med St. Olavs ut fra resultatet på ul.
Lørdag: ?
Søndag: ?
Dette blir spennende
Nå er dere i gang!
Sååååå spennende med Ivf. Nå skal det bli baby!!! Garantert!!
Gleder meg til å følge med på reisen deres
Åååå så spennende ! Så godt at du fekk starta med dette med en gang mensen kom! Det gjør mnd så mye lettere når ting skjer. Masse masse lykke til! Håper spiren sitter på første
Hvordan synes du det går med sprøyter?
Synes det går helt fint! Og føler nesten at det allerede murrer og styrer litt der nede - men samtidig kan det bare være pga tr Bare fire bemfoladager igjen før ul allerede!! Shit Hvordan går det med deg? Du er kanskje sprøytefri i dag?
Bemfola er heldigvis ganske snill sånn, og veldig grei begynnersprøyte, når man ikke er vant til å sette på seg selv enda, synes jeg
Tok siste fyremadel her i stad. Spent på spissen på Gonapeptylen.. De tre siste dagene har sprøytene vært så ekle - de vil ikke inn like lett. Tror det har noe med at jeg er oppblåst og får mindre tak i magen ><
Gonapeptyl skal jeg sette 20.15 i kveld, og er heldigvis de to siste sprøytene jeg SKAL sette
Ja, det er fint at det i hvert fall går den veien - fra enkel til litt mer vrien Spent på fyremadelen. Onsdag vil vise
Isj, det høres ekkelt ut å bli så oppblåst Lurer på hvor lenge det varer... Vil man bli bedre raskt etter uttak liksom? Vet du noe om det?
Oiii, siste! Tenk det Nå er ikke tirsdag langt unna
Jeg synes ikke det er like ille i dag når jeg ikke har tatt Bemfola..? Håper ikke det betyr at kroppen min dreit i Sprøytene og tok en EL likevel Symptomene er egentlig verst på kvelden uansett.. er oppblåst, men føler meg ikke like tung i magen akkurat nå, i forhold til i går.
Får bare se etter tirsdag
Haha, sikkert ikke! Jeg bare hadde mindre symptomer i dagHvaa, kan det skje??
Så utrolig spennende tider!! Og kjekt å lese du foreløpig har en fin opplevelse av det hele om jeg forstår riktig!? syns du er kjempe flink!Pp 17 - cd 4
Da har jeg allerede satt tre av de seks første Bemfola-sprøytene, og føler meg jo da litt halvveis ferdig med de! Er fullt klar over at det sikkert blir flere da, men hey; i dag er glasset halvfullt
Sprøytene er veldig enkle å forholde seg til, og å sette dem har ikke vært noe problem. Prøver å variere innstikksstedet, men får egentlig ikke noe merker eller noe av disse. Har forstått at Fyremadelen kan være litt verre, så er spent på onsdag. Av symptomer så har jeg jo også tr fortsatt, så det har murret og verket endel der nede uansett - men mulig jeg kjenner litt mer verking i venstre eggstokk enn vanlig. I dag har jeg skikkelig løs mage, kan det være et symptom?
Ellers prøver jeg bare å spise veldig sunt, trene, drikke vann og tenke positivt - grunnlaget for en liten en legges jo virkelig denne uka! Det er så rart å tenke på at det kanskje er uttak om en ukes tid...
Ønsker dere alle en nydelig uke
Lørdag: Bemfola 300IE
Søndag: Bemfola 300IE
Mandag: Bemfola 300IE
Tirsdag: Bemfola 300IE
Onsdag: Bemfola 300IE + Fyremadel 0,25mg
Torsdag: Bemfola 300IE + Fyremadel 0,25mg
Fredag: Fyremadel 0,25mg og ultralyd tiiidlig på morgenen! Deretter legges videre plan med St. Olavs ut fra resultatet på ul.
Lørdag: ?
Søndag: ?
Så utrolig spennende tider!! Og kjekt å lese du foreløpig har en fin opplevelse av det hele om jeg forstår riktig!? syns du er kjempe flink!
Gleder meg til å lese om ultralyden!!