Det største ønske

Seriøst, NÅ må det være din tur! Håper Babyklister er det som gjør susen :)
 
Seriøst, NÅ må det være din tur! Håper Babyklister er det som gjør susen :)
Håper det gjør susen :)
Vi er mange som er i gruppen at det er vår tur, deg inkludert :) ❤️
 
PP22 - CD14

I dag fikk jeg super positiv EL test og Max på monitoren. Tempen lav og fin. Kjenner endel stikninger og ilinger i eggstokkene. Og EL slimet er på plass.

Har drukket litt salviete de siste dagene. Nesten ferdig med pakken. Håper jeg slipper å kjøpe ny til ny pp ;) Babyklister begynte jeg på i dag.

A8F05BCC-B073-4710-A6D7-8D2A1D82CFB5.jpeg
69F78A28-0BD0-4381-A958-B5101CEEC982.jpeg
1E4F4AB3-8F36-4E17-BBD2-C60F1346A0B5.jpeg
 
Hurra for max!! :) nå må det vel gå?! :) hvis ikke, hvordan ligger dere an i ivf løpet?
 
Hurra for max!! :) nå må det vel gå?! :) hvis ikke, hvordan ligger dere an i ivf løpet?
Ja nå må det gå altså :)
Mht til ivf så må jeg gå ned noen kg til først før jeg får hjelp. Har gått ned noe allerede, så har 0.5 kg igjen til øverste vektgrensa, men helst 3,5kg. Håper det ikke tar så lang tid :nailbiting:
 
Heia egget! Nå er dpodagene rett rundt hjørnet :) håper babyklisteret gjør susen denne gangen :)
 
Ja nå må det gå altså :)
Mht til ivf så må jeg gå ned noen kg til først før jeg får hjelp. Har gått ned noe allerede, så har 0.5 kg igjen til øverste vektgrensa, men helst 3,5kg. Håper det ikke tar så lang tid :nailbiting:

Åja, stemmer det..det har jeg jo lest at du har skrevet før :) men bra du er på vei ned da,hvis det er det som skal til ;-) det klarer du!!;)
 
Så fin EL-test.
Krysser fingrene for at dette er måneden!
 
Åja, stemmer det..det har jeg jo lest at du har skrevet før :) men bra du er på vei ned da,hvis det er det som skal til ;-) det klarer du!!;)
Takk :) Dette skal jeg klare, og kanskje vi klarer det helt selv også med litt vektnedgang. Er bare noen få hundre gram over der jeg var når jeg ble gravid i mai. Mirakler kan skje ;)
 
Håper at vektnedgang + babyklister gjør susen denne gangen, og at dere slipper IVF! :Heartred
 
PP22 - CD16 - 1DPO

Ingen tvil om at jeg er 1dpo med temphoppet jeg fikk i dag :) Hadde positive tester i går også, men de var litt svakere enn tirsdagens tester.
På monitortesten i går var strekene like sterke. Det har de aldri brukt å være før. Dag to med max bruker å være endel svakere.

Rart og trist å tenke på at jeg egentlig skulle vært 27uker på vei nå, og at vi skulle endelig blitt foreldre i januar. Nå håper jeg at juli er måneden ❤️

Vektnedgangen går greit. Vært litt opp og ned, men nå nærmer jeg meg endelig vekta fra mai når jeg ble gravid :) Håper virkelig en spire sitter nå.
Skal reise å besøke min søster og tantebarna mine neste uke. Og det skal bli så godt. Da går nok dpo dagene veldig fort :) Kommer hjem 12dpo. 10dpo er på lørdag neste uke. Men vet ikke om jeg tør å ta med g-test å teste hos de, selv om det er viktig å vite om jeg er gravid mht stoffskiftemedisinen. Eller om jeg skal gå etter symptomene og øke i forhold til det. Babyklister blir også med i kofferten.

301CCDCE-EA23-4EFD-9234-4008E22A881B.jpeg
 
PP22 - CD16 - 1DPO

Ingen tvil om at jeg er 1dpo med temphoppet jeg fikk i dag :) Hadde positive tester i går også, men de var litt svakere enn tirsdagens tester.
På monitortesten i går var strekene like sterke. Det har de aldri brukt å være før. Dag to med max bruker å være endel svakere.

Rart og trist å tenke på at jeg egentlig skulle vært 27uker på vei nå, og at vi skulle endelig blitt foreldre i januar. Nå håper jeg at juli er måneden ❤️

Vektnedgangen går greit. Vært litt opp og ned, men nå nærmer jeg meg endelig vekta fra mai når jeg ble gravid :) Håper virkelig en spire sitter nå.
Skal reise å besøke min søster og tantebarna mine neste uke. Og det skal bli så godt. Da går nok dpo dagene veldig fort :) Kommer hjem 12dpo. 10dpo er på lørdag neste uke. Men vet ikke om jeg tør å ta med g-test å teste hos de, selv om det er viktig å vite om jeg er gravid mht stoffskiftemedisinen. Eller om jeg skal gå etter symptomene og øke i forhold til det. Babyklister blir også med i kofferten.

Vis vedlegget 235014
Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Jeg skulle også hatt termin i januar, og det er sårt å tenke på det som skulle ha vært. Håper det blir sommerbabyer på oss begge :)

God tur, hørtes veldig koselig ut å reise på besøk til søster og tantebarn :)
 
God tur!
 
Back
Topp