Det største ønske

Nei. Skulle det men kom litt blod på papiret i dag også. Kommer det ikke noe mer i dag så blir det kanskje en test i morgen men kjennes ut som løpet er kjørt for denne pp.
Å nei. Håper til siste slutt at det bare er tull og tøys, men skjønner du er avventende.
Hvordan var tempen idag?
 
Å nei. Håper til siste slutt at det bare er tull og tøys, men skjønner du er avventende.
Hvordan var tempen idag?
Tempen gikk litt ned, men fremdeles høy. Har mensfølelse i kroppen men ingenting mer har kommet. Kommer vel ikveld tenker jeg.

CF061377-7D24-4831-A07A-894B5C560ECF.jpeg
 
Æsj. Var jo ikke sånn det skulle være denne måneden.
 
Æsj. Var jo ikke sånn det skulle være denne måneden.
Nei var jo ikke det :( Men nå syns jeg hun tanta bare kan skynde seg å komme så jeg kan bli ferdig med henne... Ikke kjekt med den ventinga.
 
Nei var jo ikke det :( Men nå syns jeg hun tanta bare kan skynde seg å komme så jeg kan bli ferdig med henne... Ikke kjekt med den ventinga.
Nei, men aller helst så kunne hun jo vente et års tid eller mer på å komme tilbake.
 
Hvordan startet dagen?
Fryktelig spent på dine vegne.
 
Hvordan startet dagen?
Fryktelig spent på dine vegne.
Dagen startet med at tempen gikk litt ned og negativ test, men det visste jeg den kom til å være. Våknet nå nettopp med kramper og begynnende TR så da er det bare å gjøre seg klar for ny pp.
 
PP22 (pp6 etter tidlig SA) - CD1

Ja da er pp21 over og jeg er klar for pp22. Frustrerende at det ikke skulle gå denne pp, jeg som hadde så mange symptomer. Men de forsvant jo etterhvert som jeg nærmet meg IKM så var jo forberedt på at det ikke gikk denne gangen heller, selv om jeg fikk svake streker og hadde fin høy temp.
Ikke kan jeg slukke mine sorger med snop og is heller, siden jeg er med i slankekrigen. Men selvfølgelig måtte TR komme et par dager før innveiing så da går nok vekten opp selv om det ikke er helt reelt :yuck:

D7762698-594C-4375-B170-AC1F260E1FA1.jpeg
 
Last edited:
:sorry::sorry: Jeg må visst stille inn siktet på babystøvet litt bedre ja!!

Var det så at du måtte gå ned et visst antall kg før dere får IVF?
 
:sorry::sorry: Jeg må visst stille inn siktet på babystøvet litt bedre ja!!

Var det så at du måtte gå ned et visst antall kg før dere får IVF?
:) Ikke alltid babystøvet vil sitte fast samme hvor godt man treffer :p

Ja må ned noen kg til før vi får IVF ja. Har et minimuskrav som er om 1-2 kg, men helst 4-5 kg. Så det er bare å fortsette og kanskje vi plutselig klarer det selv :)
 
:) Ikke alltid babystøvet vil sitte fast samme hvor godt man treffer :p

Ja må ned noen kg til før vi får IVF ja. Har et minimuskrav som er om 1-2 kg, men helst 4-5 kg. Så det er bare å fortsette og kanskje vi plutselig klarer det selv :)

Nei, virker ikke sånn. :p

Det hadde jo vært det aller beste, om dere klarer det selv. :)
 
Nei, virker ikke sånn. :p

Det hadde jo vært det aller beste, om dere klarer det selv. :)
Det hadde det virkelig. Veide 2kg mindre enn det jeg er nå når jeg ble gravid i mai. Så visst jeg kommer meg under det og litt til så kanskje jeg gjentar suksessen med å klare det selv, og forhåpentlig at spiren sitter hele veien :)
 
Last edited:
Dårlig gjort av kroppen å gi deg så mange symptomer når det ender i tantebesøk :sorry: Håper alle gode ting er 22 :Heartred
 
Dårlig gjort av kroppen å gi deg så mange symptomer når det ender i tantebesøk :sorry: Håper alle gode ting er 22 :Heartred
Ja den er ikke lite frekk altså :p
Håper det går rett vei denne gangen ❤️ Begynte litt sent med babyklister i forrige pp så nå skal jeg fortsette med den hele syklusen.
 
Høres ut som en kjemisk da.....

Trodde ikke babyklister skulle brukes før etter EL....
Uansett håper jeg virkelig dere snart kan lykkes. Det er så urettferdig dette gamet.
 
Ja den er ikke lite frekk altså :p
Håper det går rett vei denne gangen ❤️ Begynte litt sent med babyklister i forrige pp så nå skal jeg fortsette med den hele syklusen.
Jeg startet i går, 2DPO. Er vel også litt senere enn anbefalt, men håper jeg kan gå foran som et godt eksempel på at det virker :)
 
Høres ut som en kjemisk da.....

Trodde ikke babyklister skulle brukes før etter EL....
Uansett håper jeg virkelig dere snart kan lykkes. Det er så urettferdig dette gamet.
Det jeg også tenker at det var. Det blir vel kanskje min tredje kjemiske...

Jeg og trodde det, men Shoegrl sa at man kunne starte med den når jeg fikk den, samme hvor i syklusen man er, fordi babyklister tar ca 5 dager eller mer for at effekten skal slå inn. Ser nå at det passer jo med at man begynner når EL er og det tar jo noen dager før egget fester seg. Kanskje jeg skal ta en pause nå og begynne et par dager før EL...
 
Jeg startet i går, 2DPO. Er vel også litt senere enn anbefalt, men håper jeg kan gå foran som et godt eksempel på at det virker :)
Jeg begynte enda senere, 7dpo. Men denne pp skal jeg begynne tidligere og håper det gjør susen :) Lykke til denne pp med babyklister og håper du sitter med en spire snart :)
 
Back
Topp