Det største ønske

Det jeg også tenker at det var. Det blir vel kanskje min tredje kjemiske...

Jeg og trodde det, men Shoegrl sa at man kunne starte med den når jeg fikk den, samme hvor i syklusen man er, fordi babyklister tar ca 5 dager eller mer for at effekten skal slå inn. Ser nå at det passer jo med at man begynner når EL er og det tar jo noen dager før egget fester seg. Kanskje jeg skal ta en pause nå og begynne et par dager før EL...
Jeg vet ikke. Bare husker jeg alltid har fått høre fra EL. Og det kan jo også brukes som "sjokk-effekt" ved truende abort og da er det jo rart hvis det tar dager før effekten slår inn, men kan veldig godt hende Shoegrl vet mer om det enn meg.
 
Jeg vet ikke. Bare husker jeg alltid har fått høre fra EL. Og det kan jo også brukes som "sjokk-effekt" ved truende abort og da er det jo rart hvis det tar dager før effekten slår inn, men kan veldig godt hende Shoegrl vet mer om det enn meg.
Hun hadde visst snakket med naturmedisineren sin. At homeopatmedisin tar litt lengre tid å virke.
Men så også at man kan starte på sikkert sånn sjokk-effekt som du sier ved å ta 50dråper i et glass med vann og drikkes slurkvis over en halv time tre ganger dagen, eller 10dråper i litt vann drikkes hver halvtime til det virker (Står på flasken).
Men vanlig dose er jo 10dråper i et glass vann 3 ganger daglig, og da tar det kanskje lengre tid før det opparbeider seg. Kanskje det var en akutt dose jeg skulle ha prøvd siden jeg begynte så sent med den...???
 
Hun hadde visst snakket med naturmedisineren sin. At homeopatmedisin tar litt lengre tid å virke.
Men så også at man kan starte på sikkert sånn sjokk-effekt som du sier ved å ta 50dråper i et glass med vann og drikkes slurkvis over en halv time tre ganger dagen, eller 10dråper i litt vann drikkes hver halvtime til det virker (Står på flasken).
Men vanlig dose er jo 10dråper i et glass vann 3 ganger daglig, og da tar det kanskje lengre tid før det opparbeider seg. Kanskje det var en akutt dose jeg skulle ha prøvd siden jeg begynte så sent med den...???
Aner ikke. Har bare hørt man skal det om det er akutt fare for abort.
Har pleid å begynne ved EL og ta 10 dråper i et glass vann tre ganger om dagen. Har aldri brukt lang tid på å drikke det da.
 
Aner ikke. Har bare hørt man skal det om det er akutt fare for abort.
Har pleid å begynne ved EL og ta 10 dråper i et glass vann tre ganger om dagen. Har aldri brukt lang tid på å drikke det da.
Ikke vet jeg. Men de har vel peiling på det de som er eksperter på det :)
Bruker ikke lang tid jeg heller. Drikker det ganske fort egentlig for det er ikke noe spesielt god smak. Så holder pusten mens jeg drikker :p
 
Ikke vet jeg. Men de har vel peiling på det de som er eksperter på det :)
Bruker ikke lang tid jeg heller. Drikker det ganske fort egentlig for det er ikke noe spesielt god smak. Så holder pusten mens jeg drikker :p
Trenger ikke holde pusten da, men er best å bare få det i seg for smaker verre om det blir stående.
 
Trenger ikke holde pusten da, men er best å bare få det i seg for smaker verre om det blir stående.
Andre dagen jeg tok det brekte jeg meg, så siden da har jeg holdt pusten :p Kan tenke meg at smaken ikke blir bedre hvis den står lenge.
 
Huff, hørtes ikke bra ut.
 
Må bare inn og sende deg en klem. Hang jo endel inne her hos prøverene etter min ma ifjor, og har havnet i termingruppe etter nesten et år med prøving. Men må fremdeles inn og sjekke hvordan det går med deg og tråler ikm-gruppene i håp om å se deg på gravid. Brukte 2 år på å vli gravid med begge mine to barn som jeg har, så kjenner godt til skuffelsen som kommer hver måned. Vit at helt sikkert mange heier på deg og krysser fingrene for at det klaffer snart!

[emoji173][emoji173][emoji173]
 
Må bare inn og sende deg en klem. Hang jo endel inne her hos prøverene etter min ma ifjor, og har havnet i termingruppe etter nesten et år med prøving. Men må fremdeles inn og sjekke hvordan det går med deg og tråler ikm-gruppene i håp om å se deg på gravid. Brukte 2 år på å vli gravid med begge mine to barn som jeg har, så kjenner godt til skuffelsen som kommer hver måned. Vit at helt sikkert mange heier på deg og krysser fingrene for at det klaffer snart!

emoji173.png
emoji173.png
emoji173.png
Takk for klem og gode ord flubber :Heartred
En vakker dag så skal det klaffe :) Gir ikke opp!
 
Håper tanta har pakket sakene sine og dratt på ferie i et års tid nå :)
 
Håper tanta har pakket sakene sine og dratt på ferie i et års tid nå :)
Hun pakket sakene sine og dro på fredag. Håper hun har vett nok til å holde seg unna det neste året :D
Snart i gang med testing. Tempinga er i gang.
 
PP22 - CD9

Da har jeg begynt på testinga og tempinga. Negative tester enda selvfølgelig. Monitoren fikk høy i dag. Tempen er veldig stabil. Begynte med babyklister litt sent forrige pp (fikk den ikke før jeg var 7dpo), så denne gangen skal jeg begynne tidligere.
Har kjent endel stikk i eggstokkene de siste to dagene. Enten så er det fordi de holder på å gjøre seg klar, eller så er det pga treninga.

Kjenner jeg har pushet litt for mye på trening denne uka i forbindelse med slankekrigen. I dag var treningen veldig tung å gjennomføre. Er veldig sliten og trøtt. Håper det ikke blir verre. Skal bli godt med et par dager fri. Men neste uke blir det litt roligere. Heller fokusere på lett mosjon og spise sunt.

9F84D9AE-7E2C-4D6B-B68C-EA8C05380F94.jpeg
 
Last edited:
Med trening, sunt kosthold, stabil temp og babyklister må jo resultatet rett og slett bli en liten spire [emoji173]

Sender masse babystøv [emoji92] [emoji92] [emoji92]
 
Med trening, sunt kosthold, stabil temp og babyklister må jo resultatet rett og slett bli en liten spire [emoji173]

Sender masse babystøv [emoji92] [emoji92] [emoji92]
Det må jo bare bli det nå :happy:

Takk, tar i mot alt babystøv jeg får, og håper det klistrer seg god fast denne gangen :Heartred
 
Håper du får en fin helg.
 
PP22 - CD13

Nå begynner det endelig å skje noe med testene :) Strimmeltesten nærmer seg positiv. Ser at monitoren har litt å gå på enda, men den gjør gjerne et stort hopp. Tempen er sånn stabil lav, ikke de store forskjellene.

96D326DB-E275-4C1F-8297-53693ACBF604.jpeg
0C42913E-12BE-4B0B-8F0B-D030407031E9.jpeg
C65D31A2-FDB2-4969-9D8C-0FB5D982BD11.jpeg
 
Back
Topp