Det største ønske

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Jeg skulle også hatt termin i januar, og det er sårt å tenke på det som skulle ha vært. Håper det blir sommerbabyer på oss begge :)

God tur, hørtes veldig koselig ut å reise på besøk til søster og tantebarn :)
Satser på sommerbaby :Heartred Du er jo godt i gang med den ;) Håper jeg kommer etter :)

Takk! Blir veldig koselig å besøke de.
 
PP22 - CD18 - 3DPO

Da er jeg offisielt 3dpo med at jeg fikk kryss i dag i FF :) Den lange ventetiden til testing er i gang. Blir bare et par dager med temping til før jeg tar pause en uke. Tar ikke med meg tempmåler på tur.
Kjøpte meg A1 tester på apoteket i går så jeg kunne ta med når jeg skal besøke familien. I tilfelle jeg skulle føle for å teste 10dpo. Første test jeg har kjøpt i butikk, og var fort å kjøpe noe annet også :rolleyes: Og håpte ingen kjente var i nærheten. Orker ikke ta med strimler og liten kopp til å teste i, så tar det enkelt. MEN A1 er jo ikke tidligtest så lite trolig at det kommer noe på den. Vet ikke om det finnes G-test staver som er tidligtest?? Har også Make Sure staver i hus. Har de Clearblue tidligtestene som er kjent for skygge men unngår å ta de med. Får heller ta de når strimmeltestene sier at det er noe :)

Har tatt babyklister, og ananas har jeg spist siden 1dpo. Kjøpte Mann og Kvinner vitaminer på komplettapotek for et par uker siden, og både jeg og mannen har tatt det. Greit å få alt i en tablett enn mange forskjellige. Håper så inderlig at det går rett vei denne gangen. Skal ikke gi meg selv så store forhåpninger som forrige pp, selv om mange av symptomene var til stede, men det endte jo ikke bra. Men det er lov å håpe at det er vår tur nå ❤️ Må være litt forsiktig med hva jeg sier eller gjør neste uke tror jeg, siden jeg skal besøke søstera mi som har tre barn og vet hvilke symptomer som er på en graviditet :D


A4F1D010-FEAE-489A-8637-BA87931DA709.jpeg


74F37260-7F23-4120-AB41-877A414710E7.jpeg
 
Hurra for krysset! Håper DPO-dagene går fort nå som du reiser bort en tur :) krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen :Heartred

Tror forresten Boots apotek sine har sensitivitet på 15, så de er i alle fall litt mer sensitive enn de fleste andre testene på apoteket (med unntak av CB, men de er jo som du sier kjent for skyggestreker).
 
Hurra for krysset! Håper DPO-dagene går fort nå som du reiser bort en tur :) krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen :Heartred

Tror forresten Boots apotek sine har sensitivitet på 15, så de er i alle fall litt mer sensitive enn de fleste andre testene på apoteket (med unntak av CB, men de er jo som du sier kjent for skyggestreker).
Veldig glad for krysset kom :) Greit å få det bekreftet :)
Tenker nok at dagene kommer til å gå fort. Masse tantebarn som holder meg opptatt.
Takk, håper jeg også ❤️

Kanskje jeg må snike meg inn på Boots apoteket når jeg kommer frem ;) Vi har det ikke her vi bor.
 
Både Wondfo og babyplan kommer som tidlig-test stavtest også. Men de må jo bestilles selvfølgelig så får ikke dem i butikk dessverre.
Ellers er det vel Boots som har sensitivitet på 15 som Bobla sier. Er vel en butikk/apotek test til som skal slå tidlig ut, men husker ikke hvilken. Og den digitale med ukeindikator kan slå ut veldig tidlig, men ingen garanti.
Kos deg masse på besøk. Lykke til med testing!
 
Både Wondfo og babyplan kommer som tidlig-test stavtest også. Men de må jo bestilles selvfølgelig så får ikke dem i butikk dessverre.
Ellers er det vel Boots som har sensitivitet på 15 som Bobla sier. Er vel en butikk/apotek test til som skal slå tidlig ut, men husker ikke hvilken. Og den digitale med ukeindikator kan slå ut veldig tidlig, men ingen garanti.
Kos deg masse på besøk. Lykke til med testing!

Mulig det er Lloyd pharmacy sin du tenker på ang apotektest som skal slå tidlig ut? Mener den skal ha sensitivitet på 10. Og det er en stavtest. Har prøvd den to ganger (var 2 stk i pakken) og fikk ikke skyggestrek i alle fall, det gjorde jeg på strimmeltestene i samme pp.
 
Mulig det er Lloyd pharmacy sin du tenker på ang apotektest som skal slå tidlig ut? Mener den skal ha sensitivitet på 10. Og det er en stavtest. Har prøvd den to ganger (var 2 stk i pakken) og fikk ikke skyggestrek i alle fall, det gjorde jeg på strimmeltestene i samme pp.
Kan være. Husker ikke. Er sånn jeg nileser når jeg trenger en sensitiv test jeg kan få tak i på dagen.... og så glemmer jeg det etterpå for da bruker jeg jo nettshopping..
 
Både Wondfo og babyplan kommer som tidlig-test stavtest også. Men de må jo bestilles selvfølgelig så får ikke dem i butikk dessverre.
Ellers er det vel Boots som har sensitivitet på 15 som Bobla sier. Er vel en butikk/apotek test til som skal slå tidlig ut, men husker ikke hvilken. Og den digitale med ukeindikator kan slå ut veldig tidlig, men ingen garanti.
Kos deg masse på besøk. Lykke til med testing!
Takk :)
Får se om jeg kommer meg på Boots å kjøpe. Unnskyldninga er at de ikke kan kjøpes på nett så må kjøpe det på butikken når jeg er her ;) Så jeg har til testing senere.
 
PP22 - CD21 - 6DPO

Skulle jo ikke tempe mens jeg er bortreist, men så tok jeg med temp måler just in case. Så det ble temping i dag. Den gikk høyt opp. De kommende dagene temper jeg bare hvis jeg våkner selv rundt den tiden jeg bruker å tempe, orker kke sette på vekkerklokka. Viktig med nok søvn ;)
Ikke symptomer utenom at jeg kjenner litt trykk av og til ut i sidene. Men de kan jo være at buksa strammer litt.
Babyklister er med på tur så det taes hver dag. Ananasen ble jeg ferdig med i går. Så håper alt dette gjør susen denne pp og ender med en spire.

D9EFED31-A570-4F1A-80FE-F8547B0358FC.jpeg
 
PP22 - CD21 - 6DPO

Skulle jo ikke tempe mens jeg er bortreist, men så tok jeg med temp måler just in case. Så det ble temping i dag. Den gikk høyt opp. De kommende dagene temper jeg bare hvis jeg våkner selv rundt den tiden jeg bruker å tempe, orker kke sette på vekkerklokka. Viktig med nok søvn ;)
Ikke symptomer utenom at jeg kjenner litt trykk av og til ut i sidene. Men de kan jo være at buksa strammer litt.
Babyklister er med på tur så det taes hver dag. Ananasen ble jeg ferdig med i går. Så håper alt dette gjør susen denne pp og ender med en spire.

Vis vedlegget 235325
Så fin temp! Håper den holder seg der oppe :)
 
Veldig fin temp! Håper babystøvet jeg har sendt i din retning har kommet frem nå. :Heartred
 
Veldig fin temp! Håper babystøvet jeg har sendt i din retning har kommet frem nå. :Heartred
Takk for babystøv ❤️ Håper den klistrer seg godt fast denne pp :)
 
PP22 - CD24 - 9DPO

Da nærmer det seg til at jeg kanskje skal teste. Tok ikke med meg noen strimler på tur, men tok med meg A1 stavtester. Kjøpte også noen Boots tester for et par dager siden i tillegg til en tidligtest fra clearblue (ikke den med kryss). Får se om jeg tør å teste en her i morgen. Om jeg får meg fem minutter på badet i fred :D
Ikke så mange symptomer men noen.
Symptomer de siste dagene
Brystene begynner å bli litt ømme.
Niplene har vært litt sensitive de siste dagene.
Har kjent litt ilinger, ilinger også nedover lårene.
Har kjent litt strekk.
Hadde halsbrann i går kveld og litt i dag.
Litt uggen av og til.
Kjenner i dag spesielt at jeg har vondt nederst i magen når jeg skal på do og gjøre nr 2.
Vært litt uggen fordi buksa har strammet litt.

Mannen drømte i natt at vi hadde fått oss et lite nurk. Håper så inderlig at det klaffer denne gangen ❤️

Ser ut som jeg er ute av slankekrigen også. Selv om jeg har vært i mer aktivitet og spist sunt så har jeg gått opp. Men siden jeg er borte så får jeg jo ikke veid meg på vekta mi så vet ikke hvordan denne vekta er i forhold til min vekt. Kjenner også at jeg har fått litt vann i kroppen. Får fortsette i wildcard. Men vekta skal ned så det er jo bare å fortsette :)


FD42B00C-3B5E-4FCC-AE2B-7C23262063B0.jpeg
 
Last edited:
Jeg har trua! Nå er det din tur<3
 
Jeg har trua! Nå er det din tur<3
Håper det ❤️
Har litt trua i dag selv. Kjenner litt strekk i sidene på en annen måte. Bare tror det er noe der. Fallhøyden er jo desto større...
 
Back
Topp