Det største ønske

Kveldens test. Holdt meg i fire timer og ikke drukket på enda flere timer. Ikke at det ble noe sterkere/tydeligere strek av den grunn :p

63BF11C0-9545-4E9E-ABAA-F7BE4627FF1C.jpeg
 
Synes fremdeles jeg ser strek, så håper den blir sterkere snart :) blir det ny test i morgen?
Det er vel strek der? [emoji1] Håper den blir sterkere i morgen!!!!
Jo ser svakt en strek, og syns den er litt sterkere nå etter at den er skikkelig tørket.
Ny test i morgen og håper den er litt sterkere hvertfall :)
 
PP21 - CD27 - 11DPO

Tok en test ca kl 10. Da var det litt over tre timer siden jeg var på do (testet ikke på morgenurin...). Ser kanskje noe men tror nok den er blenda.
Etter at jeg var på do tidlig i dag, så har jeg hatt sterke murringer med litt strålinger ut i låret. Sikker på at TR banker på i dag... Og forberedte meg på at det kom til å være blod på papiret når jeg var på do kl 10, men det var det ikke. Det er ikke over enda, men kjenner håpet daler. Har jo lest om de som har mensmurringer men som er gravid. Men det er bare det at jeg ikke hadde det i mai når jeg ble gravid. Men ingen graviditet er lik.
Er veldig kvalm fortsatt
Ilinger ut i låret
Litt ømmere bryst
Tempen gikk litt opp i dag, så den er høy og fin

Ny test blir ikke før tidligst i kveld, eller i morgen. Hvis ikke tanta har kommet før det da...

64CB5674-1410-44CB-A920-A8C50CC78945.jpeg


446600E4-5DA0-4478-A48A-806E9690D345.jpeg
 
Ser jo ikke så lovende ut den testen nei, men tempen virker jo fin? Hvordan er den sammenligna med den i mai?

Jeg hadde endel mensmurringer da jeg var gravid sist, denne gangen har jeg ikke kjent noe særlig til det egentlig. Så varierer tydeligvis.

Håper det dukker opp en tydelig strek på neste test. :Heartred
 
Ser jo ikke så lovende ut den testen nei, men tempen virker jo fin? Hvordan er den sammenligna med den i mai?

Jeg hadde endel mensmurringer da jeg var gravid sist, denne gangen har jeg ikke kjent noe særlig til det egentlig. Så varierer tydeligvis.

Håper det dukker opp en tydelig strek på neste test. :Heartred
Håper det gjør det. Fremdeles tidlig og gir ikke opp håpet helt enda.

Tempen i mai og nå (det står april men ble jo ikke gravid før i mai)
B831C69E-13EC-4B67-B0D7-96E45B0D5DC8.jpeg


27241B2A-C3BF-446B-B831-FF47B6E832DB.jpeg
 
Kjedelig med blenda test, men ut fra tempen er det jo ingen grunn til å gi opp enda :) håper du tar feil angående TR :Heartred
 
Kjedelig med blenda test, men ut fra tempen er det jo ingen grunn til å gi opp enda :) håper du tar feil angående TR :Heartred
Ingenting enda, så håper hun holder seg unna.
 
Startet dagen med kraftige murringer. Til slutt lå jeg litt med varmeflaske for å håpe det roet seg litt. Det gjorde det og etterhvert stoppet murringene opp. Før vi dro ut for å handle litt så skulle jeg ordne meg. Ble fort sliten og andpusten (samme skjedde når jeg var gravid i mai). Er veldig trøtt og sliten. Har hatt masse ilinger ut i lysken/lårene. Murringene er kommet litt tilbake men ikke i den grad det var tidligere i dag. Føler på en måte at livmorområdet blir klemt sammen.

Nå er det helg og vi skal kose oss med fårikål. Det skal bli godt :)
 
12DPO (eller 11)

Ser ut som testene er blenda. Men tempen hoppet opp i dag. Var varm og svett når jeg skulle tempe. Ingen murringer enda i dag.
Tok en monitor test også. Den sa jo selvfølgelig ”ikke gravid”. Svak blå strek på den men har funnet ut at jeg får alltid to streker på den om jeg er gravid eller ikke.

Symptomer:
Kvalm
Gassy
Oppblåst
Ømme bryst
Ilinger ut i lysk/lår
Mer og mer vondt i venstre kne, som bruker å være et tegn på TR, men nå har jeg hatt det i to måneder så ignorerer det

Har kost meg med god mat i helga og litt sjokolade og snacks. Men kjenner det skal bli godt å spise sunt de neste dagene. Vekta skal enda mer ned hvis det ikke er en spire inne i magen. Men lurt å spise sunt hvis det er en spire der :)


Tostreker test
E4ABB776-6851-43F3-BB7D-4F158F0DE8C0.jpeg


Make sure
310A9937-35B7-4A6E-9B38-06E5AFE7951B.jpeg


09CD2798-3E7D-480E-992E-F8546FC3B753.jpeg
 
Last edited:
Tempen er jo utrolig bra, men de testene ser ganske blanke ut. Håper inderlig på at tempen har rett og at det bare er litt treg utskilling av hcg!
 
Enig med Eskimonika, lite å se på testene men tempen er jo lovende. Håper. :Heartred
 
Sier meg enig med de andre :) skulle jo helst sett to streker, men veldig fin temp :)
 
Tempen er jo utrolig bra, men de testene ser ganske blanke ut. Håper inderlig på at tempen har rett og at det bare er litt treg utskilling av hcg!
Enig med Eskimonika, lite å se på testene men tempen er jo lovende. Håper. :Heartred
Skimter noe på testene, håper det er begynnende babystrek og ikke skyggestreker ❤️ Tempen er jo kjempe lovende :):)
Sier meg enig med de andre :) skulle jo helst sett to streker, men veldig fin temp :)
Ja tempen er veldig lovende :) Føler meg varm i dag, men ikke febervarm, så det kan ikke være det. Er redd tempen stuper i morgen da... Men skulle ønske testene viste noe. Fikk jo noe/svak strek på testene på fredag, så skulle jo trodd at de skulle vært sterkere nå. Hvis ikke det var tulle streker på alle testene på fredag da og at egget festet seg mye senere denne runde.
Åpnet ny pakke med tester i går, men det er av samme batch som de på fredag som går ut i desember i år.
Gir ikke opp håpet enda :Heartred
 
Ettermiddagens test. Kan ikke si at jeg ser noe :sour:

32BE24FE-E6CC-409C-A74E-C7419FA59105.jpeg
 
Back
Topp