Takk Ja blir spennende om det utarter seg til noe mer.Godt jobba. jeg ser også strek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Ja blir spennende om det utarter seg til noe mer.Godt jobba. jeg ser også strek.
Synes fremdeles jeg ser strek, så håper den blir sterkere snart blir det ny test i morgen?Kveldens test. Holdt meg i fire timer og ikke drukket på enda flere timer. Ikke at det ble noe sterkere/tydeligere strek av den grunn
Vis vedlegget 233927
Synes fremdeles jeg ser strek, så håper den blir sterkere snart blir det ny test i morgen?
Jo ser svakt en strek, og syns den er litt sterkere nå etter at den er skikkelig tørket.Det er vel strek der? [emoji1] Håper den blir sterkere i morgen!!!!
Ja men det var ingenting å skryte avNy test idag vel?
Håper det gjør det. Fremdeles tidlig og gir ikke opp håpet helt enda.Ser jo ikke så lovende ut den testen nei, men tempen virker jo fin? Hvordan er den sammenligna med den i mai?
Jeg hadde endel mensmurringer da jeg var gravid sist, denne gangen har jeg ikke kjent noe særlig til det egentlig. Så varierer tydeligvis.
Håper det dukker opp en tydelig strek på neste test.
Ingenting enda, så håper hun holder seg unna.Kjedelig med blenda test, men ut fra tempen er det jo ingen grunn til å gi opp enda håper du tar feil angående TR
Tempen er jo utrolig bra, men de testene ser ganske blanke ut. Håper inderlig på at tempen har rett og at det bare er litt treg utskilling av hcg!
Enig med Eskimonika, lite å se på testene men tempen er jo lovende. Håper.
Skimter noe på testene, håper det er begynnende babystrek og ikke skyggestreker Tempen er jo kjempe lovende
Ja tempen er veldig lovende Føler meg varm i dag, men ikke febervarm, så det kan ikke være det. Er redd tempen stuper i morgen da... Men skulle ønske testene viste noe. Fikk jo noe/svak strek på testene på fredag, så skulle jo trodd at de skulle vært sterkere nå. Hvis ikke det var tulle streker på alle testene på fredag da og at egget festet seg mye senere denne runde.Sier meg enig med de andre skulle jo helst sett to streker, men veldig fin temp