Det største ønske

Så flink du har vært! Kjempemotiverende når en ser resultater med en gang. :)

Spent på testingen jeg!! *sender babystøv*
 
PP21 - CD24 - 8DPO

Første testdag nærmer seg med stormskritt :)
I går begynte jeg på babyklister. Litt sent å begynne med det, men bedre sent enn aldri ;)

Symptomer:
Kvalm (begynte i går, og våknet av at jeg var kvalm, blir bare verre. Kanskje det hjelper å spise litt :D )
Oppblåst
Gassy
Svakt ømme bryst og nipler
Trøtt (sov lenge i dag)
Kjenner mer stikninger
Kjente skikkelig knip nederst i magen når jeg gjorde nr 2.
Blodsukkeret var høyt (gir meg et lite håp)

Er jo med i slankekrigen her på forumet, for kiloene skal av :) Men det er ikke sånn super slanking jeg gjør. Spiser sunnere og oftere. Ingen snop utenom litt i helga. Hadde en 30 min gåtur på mandag og en 10 minutters i helga. Så ikke noe særlig trening/mosjon. Men siden fredag har jeg gått ned 1.3kg og gått ned 1-2 cm rundt magen. Håper vekta holder seg der til innveiing på fredag :) Trodde aldri jeg skulle klare så mye på noen få dager. :dance008
Så bra jobba! :) superslanking varer jo sjelden særlig lenge, så det høres ut som du har funnet et veldig fornuftig tempo :) jeg tenkte å prøve babyklister denne runden jeg også. Mener det var Shoegrl som skrev at det var et apotek her i barteby som har det, så tenker det er verdt et forsøk.

Spennende symptomer du har, gleder meg til test på fredag :smiley-bounce012
 
Så flink du har vært! Kjempemotiverende når en ser resultater med en gang. :)

Spent på testingen jeg!! *sender babystøv*
Takk :happy: Veldig motiverende å gå ned så mye allerede. Nå må jeg bare fortsette og ikke skeie ut.

Takk for babystøv! Trenger det :)
 
Så bra jobba! :) superslanking varer jo sjelden særlig lenge, så det høres ut som du har funnet et veldig fornuftig tempo :) jeg tenkte å prøve babyklister denne runden jeg også. Mener det var Shoegrl som skrev at det var et apotek her i barteby som har det, så tenker det er verdt et forsøk.

Spennende symptomer du har, gleder meg til test på fredag :smiley-bounce012
Takk :shy: Skulle jo ikke trodd at jeg hadde klart å gå ned så mye på noen få dager, når jeg er mye dårlig og sitter veldig mye i ro. Men kanskje kroppen jobber endelig på lag med meg :D Det er jo småspisinga og snop/snacks som har vært det største hinderet.

Jo det var Shoegrl ja som nevnte ang babyklister og at de hadde det muligens igjen på apoteket i barteby ;) Jeg bestilte det fra DK. Men vurderte å spørre på apoteket her jeg bor om de har noe på lager (de har jo egentlig sluttet å selge det) hvis babyklisteret ikke kom tidsnok. Kanskje jeg spør likevel, hvis jeg tør....

Spennende symptomer ja, og de blir bare "verre" føler jeg. Så kjenner håper øker, og da kommer det til å bli en lang vei ned hvis det ikke går rett vei denne måneden.
 
Selv om jeg har spist frokost, er jeg enda mer kvalm. Har en rar smak i munnen, metallsmak kanskje. Skulle ta et glass vann med babyklister før frokost, og da kjente jeg en rar lukt fra det. Kjente ingen lukt eller smak i går. Men i dag brekte jeg meg pga lukta, og litt av smaken.

Kjenner at disse symptomene gir meg et større håp denne gangen. Men jo større håp jo større er veien ned. Så prøver å dempe forhåpningene litt. Litt fristet til å ta en test i morgen, men skal vente til fredag :)
 
Takk :shy: Skulle jo ikke trodd at jeg hadde klart å gå ned så mye på noen få dager, når jeg er mye dårlig og sitter veldig mye i ro. Men kanskje kroppen jobber endelig på lag med meg :D Det er jo småspisinga og snop/snacks som har vært det største hinderet.

Jo det var Shoegrl ja som nevnte ang babyklister og at de hadde det muligens igjen på apoteket i barteby ;) Jeg bestilte det fra DK. Men vurderte å spørre på apoteket her jeg bor om de har noe på lager (de har jo egentlig sluttet å selge det) hvis babyklisteret ikke kom tidsnok. Kanskje jeg spør likevel, hvis jeg tør....

Spennende symptomer ja, og de blir bare "verre" føler jeg. Så kjenner håper øker, og da kommer det til å bli en lang vei ned hvis det ikke går rett vei denne måneden.
Hvor lang tid tok leveringen fra DK? Var på apoteket etter jobb i dag, og fikk beskjed om at fra 1. juli må man fastlegen fylle ut et eller annet unntaksskjema for at man skal få kjøpt babyklister. Rekker vel uansett ikke å få det til denne runden, men kan jo like gjerne bestille nå.

Skjønner godt at det er lett å få forhåpninger med slike symptomer. Satser på at det er en liten spire som er årsaken :Heartred
 
Hvor lang tid tok leveringen fra DK? Var på apoteket etter jobb i dag, og fikk beskjed om at fra 1. juli må man fastlegen fylle ut et eller annet unntaksskjema for at man skal få kjøpt babyklister. Rekker vel uansett ikke å få det til denne runden, men kan jo like gjerne bestille nå.

Skjønner godt at det er lett å få forhåpninger med slike symptomer. Satser på at det er en liten spire som er årsaken :Heartred
Bestilte sent på tirsdagskveld i forrige uke, og det kom i går (tirsdag).
❤️
 
PP21 - CD25 - 9DPO

Våknet i dag og var kvalm og sulten. Utover dagen roet kvalmen seg, og tenker da som mange gjør når symptomer avtar at det ikke går rett vei :p Vel håpet er kommet tilbake for kvalmen er mye sterkere. Er varm, litt sulten, kjenner litt murringer på en måte. Sliten og trøtt.

11timer til første test. Fremdeles tidlig så forventer ingen positiv test. Men håpet er der :)

B69F1F46-E589-4729-9044-206502224286.jpeg
 
PP21 - CD25 - 9DPO

Våknet i dag og var kvalm og sulten. Utover dagen roet kvalmen seg, og tenker da som mange gjør når symptomer avtar at det ikke går rett vei :p Vel håpet er kommet tilbake for kvalmen er mye sterkere. Er varm, litt sulten, kjenner litt murringer på en måte. Sliten og trøtt.

11timer til første test. Fremdeles tidlig så forventer ingen positiv test. Men håpet er der :)

Vis vedlegget 233834
Herreguud så spennende :D Masse lovende symptomer!
 
*krysser fingre* :D

Babystøvet jeg har sendt rundt MÅ da ha nådd fram til noen tenker jeg. :happy:
 
*krysser fingre* :D

Babystøvet jeg har sendt rundt MÅ da ha nådd fram til noen tenker jeg. :happy:
Håper da det :) kan jo ikke bare blåse rett forbi alle sammen heller :D
 
❤️❤️
 
Back
Topp