Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deg skal jeg gjøre Håper på to streker denne gangenHurra for dpo-land! [emoji1] kos deg med ananasen, så krysser vi fingrene for to streker om i overkant av én uke [emoji4]
Håper å joine deg i juniforumetSå bra EL kom og du er i dpo-land. Krysser fingre for at det dukker opp fine streker om ikke så alt for lenge.
Håper å joine deg i juniforumet
Nå synes jeg det er på tide med din tur altså, minime!! [emoji173]
Ja nå er det på tide altsåYay for DPO-land! (Så tidlig du var oppe i dag?!?)
Denne PP'n ender med at du flytter inn i TG for juni 2018!!!
Av og til må jeg jo stå opp tidlig jeg også, kan jo ikke ligge å dra meg hver dag Fikk ikke sovet etter tempinga i morges så var like greit å sto tidlig.Yay for DPO-land! (Så tidlig du var oppe i dag?!?)
Ja nå er det på tide altså
Husker i mai da jeg ble gravid så fikk jeg "streng" beskjed fra ei her inne noen dager før positiv test om at nå måtte en spire sitte, og det gjorde den (liten stund). Får snakke strengt til kroppen om at nå får den vær så god å ordne opp og klargjøre for en spire Nå skal det bli min tur
Av og til må jeg jo stå opp tidlig jeg også, kan jo ikke ligge å dra meg hver dag Fikk ikke sovet etter tempinga i morges så var like greit å sto tidlig.
Stemmer i for det!Yay for DPO-land! (Så tidlig du var oppe i dag?!?)
Denne PP'n ender med at du flytter inn i TG for juni 2018!!!
Ja får ta en alvorsprat med den og bruke strengstemmen Hmm hva skal jeg friste den med...??? Får tenke litt på det jeg.Har sagt til deg før at du må ta også riste i den der kroppen din! Så ta en ordentlig alvorsprat og røsk litt i den i helga, for så å frist den med noe godt for å være samarbeidsvillig.
Hatt en fin dag, men ikke utnyttet den selv om jeg sto opp tidligHehe, håper du har hatt en fin dag så langt og fikk utnyttet dagen maks!
Optimistisk enn så lenge Bare vent til jeg nærmer meg IKM Kan jo ikke gi opp håpet helt enda.Du er så optimistisk og det er så fint å lese håper det er din tur nå!!