Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Skal klare dette! Må detJeg har troa på deg! Det her skal du klare
TakkHeia heia
Helt enig. Må jo ha litt å kose seg med. Være strengere i ukedagene, så kan man se frem til lørdagskosen. En liten premie for å ha vært flink resten av uka.Det er viktig å kose seg også! Så en video med en som hadde forsket på dett med vektnedgang og ga noen tips i forhold til det. Det ene var å ikke drive med "berøvelse" (føles så feil å bruke det, men jeg kommer ikke på noe annet. Han snakket om "deprivation"). Da var faren overhengende stor for at man både sprakk og spiste alt for mye når man endelig fikk kloa i noe igjen. Så passe på mengden så går det bra.
Da jeg gikk ned så hadde jeg først en kick-off hvor jeg var uten snop ei stund, men så innførte jeg helgegodis og spiste både pizza og taco uten å telle kalorier, men var påpasselig i ukedagene. Funka fint! Så kos deg i helgen, det er viktig å ikke overdrive. En skal ha litt av alt, og noe kosemat må man faktisk få lov å spise innimellom.
PP21 - CD14
Er allerede på syklusdag 14 og ikke i nærheten av noen positiv EL test... Kjenner jeg blir litt frustrert og lurer på om syklusen skal begynne å tulle nå.
Har hatt tre dager med svake tester som streken kom veldig sent. Testen i dag kom også veldig sent, men litt sterkere strek enn i går. Monitor testene har vært nesten usynlig strek nr 2, men i dag er den bittelitt sterkere.
Syns testene må skynde seg å bli positive nå, ligger mange dager etter tidligere sykluser.
Kjenner i blandt noe i eggstokkene og tenker at nå er det på vei, så blir det borte. Får bare fortsette å teste og håpe på det beste
Tempen holder seg lavt, og monitoren sier høy. Så håper testene plutselig blir positiv Etter andre sykluser så kan jeg forvente EL senest på onsdag, cd17. Får bare smøre meg med tålmodighetHvordan ligger du an med tempen da? Og hva sier monitoren? Får håpe du slipper sykluskrøll og at EL er rett rundt hjørnet!
Tempen holder seg lavt, og monitoren sier høy. Så håper testene plutselig blir positiv Etter andre sykluser så kan jeg forvente EL senest på onsdag, cd17. Får bare smøre meg med tålmodighet
Vis vedlegget 233050
Ja har jo noen dager igjen, men skulle jo hatt enda sterkere tester nå. Ingenting å gjøre med det, kroppen får bestemme og så får jeg bare følge etter og gjøre det jeg kanDa er det heldigvis noen dager igjen å gå på, så det blir! Du vet jo du har EL hver måned heldigvis, så.
Ja har jo noen dager igjen, men skulle jo hatt enda sterkere tester nå. Ingenting å gjøre med det, kroppen får bestemme og så får jeg bare følge etter og gjøre det jeg kan
Salviete (ikke vært så flink med det) og silicea før EL. Kanskje jeg må øke tempoet på salvieteen og drikke litt oftere Ananasjuice er kjøpt inn men ikke ananas enda. Prøvde å lete etter den ananas juicen du likte så godt, men finner den ikke. Ikke sikkert de selger den her...Så nå er det salviete og grapefruktjuice for alle penga, mens i DPO-land er det ananas som gjelder, eller?
Salviete (ikke vært så flink med det) og silicea før EL. Kanskje jeg må øke tempoet på salvieteen og drikke litt oftere Ananasjuice er kjøpt inn men ikke ananas enda. Prøvde å lete etter den ananas juicen du likte så godt, men finner den ikke. Ikke sikkert de selger den her...
Var innom Kiwi her men de solgte et annet merke. Kan jo hende at de ikke tar inn Cecvita her jeg bor. Håper jeg får tak i en mer moden ananas neste gang, forrige gang var den hard og ikke så god. Synd de ikke selger sitronfromasj der du bor, syns jo de kunne ha gjort det daHmm... Vet de selger juicen på Kiwi her i alle fall, og som du vet - er jo SÅ dårlig utvalg av alt i nærheten av meg, som f.eks. sitronfromasj! Det viktigste er jo fersk ananas uansett, så da berger du.
Hva hjelper silicea for?
Takk Startet i går just in case den ble positiv fortere enn antattSer positiv ut Happy humping