Tusen takk Håper det ❤Hvisker gratulerer, og satser på at strekene blir sterkere Noe dere gjorde annerledes denne pp?
Drakk litt lakriste, salviete, rooibos te, og spiste ananas med kjernen 2-4dpo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk Håper det ❤Hvisker gratulerer, og satser på at strekene blir sterkere Noe dere gjorde annerledes denne pp?
Samme som meg da, med te før EL og ananas noen dager dpoJepp, bare det og ananasen begynte jeg ikke på før 2dpo og spiste siste porsjon 4dpo.
Håper det går rett vei for deg også denne gangenSamme som meg da, med te før EL og ananas noen dager dpo
Håper enda, men tror ikkeHåper det går rett vei for deg også denne gangen
Ååååå gratulerer!!!!! Er så glad på dine vegne nå !!! Sykt fortjent
Iiiiii [emoji16] Nå ble jeg skikkelig glad her! [emoji2][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] Gratulerer så mye!
Gratulerer! Glad på dine vegne nå
Tusen takk alle sammenSåå morro at det endelig klaffet for dere! Gratulerer!
Takk skjønne duHerreguud! Jeg fikk frysninger og tårer i øyene av dette ❤ Utvilsomt strek på testene!
Er så utrolig glad på dine vegne, og håper spira klorer seg fast, og at dere slipper IVF-karusellen.
Gratulerer så masse ❤
Tusen takk ❤Gratulerer [emoji16][emoji16][emoji16][emoji813]
Veldig gøy nå må den bare sitte de neste månedene, helt til januar Tusen takk ❤❤Så utrolig gøy at du har fått positiv test rett før startstreken til ivf! Gratulerer! Nå håper vi på sticky baby!!!! [emoji173][emoji173]
Æææææh gratulererPP16 - CD28 - 13DPO
Dagens test
Vis vedlegget 225702
Monitoren sier fremdeles Ikke gravid, men den trenger nok litt ekstra hcg enn strimmeltesten.
Våknet i natt og kjente en klump i magen. Og kom plutselig på at jeg er jo (mest sannsynlig) gravid [emoji14]
Tempen gikk litt ned i dag, men langt fra TR temp, så tar det litt med ro enda. Ny test blir på lørdag tenker jeg, for da har det forhåpentligvis fordoblet seg hcg, og jeg får en sterkere test Blir et par nervepirrende dager nå så jeg kommer meg trygt over ikm
Symptomer:
Kvalm
Stikninger i brystene
Ømme bryst
Vis vedlegget 225710
Vis vedlegget 225711