Det største ønske

Hvisker gratulerer, og satser på at strekene blir sterkere :D Noe dere gjorde annerledes denne pp?
Tusen takk :) Håper det ❤
Drakk litt lakriste, salviete, rooibos te, og spiste ananas med kjernen 2-4dpo.
 
Så flott, her er det nok en liten spire [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Ååååå gratulerer!!!!! Er så glad på dine vegne nå !!! Sykt fortjent :)
 
Iiiiii [emoji16] Nå ble jeg skikkelig glad her! [emoji2][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] Gratulerer så mye!
 
Herreguud! Jeg fikk frysninger og tårer i øyene av dette ❤ Utvilsomt strek på testene!

Er så utrolig glad på dine vegne, og håper spira klorer seg fast, og at dere slipper IVF-karusellen.

Gratulerer så masse ❤
 
Herreguud! Jeg fikk frysninger og tårer i øyene av dette ❤ Utvilsomt strek på testene!

Er så utrolig glad på dine vegne, og håper spira klorer seg fast, og at dere slipper IVF-karusellen.

Gratulerer så masse ❤
Takk skjønne du :Heartred
 
Så utrolig gøy at du har fått positiv test rett før startstreken til ivf! Gratulerer! Nå håper vi på sticky baby!!!! [emoji173][emoji173]
 
Så utrolig gøy at du har fått positiv test rett før startstreken til ivf! Gratulerer! Nå håper vi på sticky baby!!!! [emoji173][emoji173]
Veldig gøy :) nå må den bare sitte de neste månedene, helt til januar :) Tusen takk ❤❤
 
PP16 - CD28 - 13DPO

Dagens test

IMG_6244.JPG


Monitoren sier fremdeles Ikke gravid, men den trenger nok litt ekstra hcg enn strimmeltesten.
Våknet i natt og kjente en klump i magen. Og kom plutselig på at jeg er jo (mest sannsynlig) gravid :p
Tempen gikk litt ned i dag, men langt fra TR temp, så tar det litt med ro enda. Ny test blir på lørdag tenker jeg, for da har det forhåpentligvis fordoblet seg hcg, og jeg får en sterkere test :) Blir et par nervepirrende dager nå så jeg kommer meg trygt over ikm :)

Symptomer:
Kvalm
Stikninger i brystene
Ømme bryst

IMG_5963.jpg


IMG_5964.jpg
 
Last edited:
PP16 - CD28 - 13DPO

Dagens test

Vis vedlegget 225702

Monitoren sier fremdeles Ikke gravid, men den trenger nok litt ekstra hcg enn strimmeltesten.
Våknet i natt og kjente en klump i magen. Og kom plutselig på at jeg er jo (mest sannsynlig) gravid [emoji14]
Tempen gikk litt ned i dag, men langt fra TR temp, så tar det litt med ro enda. Ny test blir på lørdag tenker jeg, for da har det forhåpentligvis fordoblet seg hcg, og jeg får en sterkere test :) Blir et par nervepirrende dager nå så jeg kommer meg trygt over ikm :)

Symptomer:
Kvalm
Stikninger i brystene
Ømme bryst

Vis vedlegget 225710

Vis vedlegget 225711
Æææææh:D gratulerer :D
[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
 
Wæææ, her har det skjedd ting!!:eek: sååå gøy!! Gratulerer :D:Heartred:Heartred
 
Back
Topp