lillyzilly
Forumet er livet
Du får gravid 1-2 i morgenJa ingen tvil hvilken farge det er på denne hvertfall ❤
Får se, har bare tre digitale liggende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får gravid 1-2 i morgenJa ingen tvil hvilken farge det er på denne hvertfall ❤
Tror du det? Aldri tatt digital før så er redd streken er for svak til å slå ut.Du får gravid 1-2 i morgen
Er det ikke 25 sensitive tester du bruker nå? Og har ikke du ikm i morgen?Tror du det? Aldri tatt digital før så er redd streken er for svak til å slå ut.
Ikm i dag eller i morgen, og disse testene er 10.Er det ikke 25 sensitive tester du bruker nå? Og har ikke du ikm i morgen?
Aha, ser de blir sterkere ihvertfall Du får tenke på det i natt Men du ER gravid uansett ❤❤Ikm i dag eller i morgen, og disse testene er 10.
Ja de har blitt sterkere enn i går og etter fire rosa tester fra to forskjellige pakker, så er det ikke tvil ❤Aha, ser de blir sterkere ihvertfall Du får tenke på det i natt Men du ER gravid uansett ❤❤
Jeg og!!!!Gleder meg til digital
Ja ingen tvil hvilken farge det er på denne hvertfall ❤
Tusen takkGratulerer!!
PM skal du få snuppa ❤ (og du har fått )Fina! Blir borte litt videre, så du må fortsette med oppdateringene du bruker å sende på pm til meg! Jeg vil se en digital med stor, fet "gravid" som lyser mot meg!