Det største ønske

Nå sitter jeg på kontoret og tårene triller :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
Jeg er så glad på dine vegner:Heartbigred

Endelig satt spiren. Og uten hjelp.
Nå skal den klore seg fast, og bli der til januar?februar? Når blir terminen egentlig?

Kommer kanskje inn til oss i januar?? :wav

GRATULERER SÅ MYE
 
PP16 - CD28 - 13DPO

Dagens test

Vis vedlegget 225702

Monitoren sier fremdeles Ikke gravid, men den trenger nok litt ekstra hcg enn strimmeltesten.
Våknet i natt og kjente en klump i magen. Og kom plutselig på at jeg er jo (mest sannsynlig) gravid :p
Tempen gikk litt ned i dag, men langt fra TR temp, så tar det litt med ro enda. Ny test blir på lørdag tenker jeg, for da har det forhåpentligvis fordoblet seg hcg, og jeg får en sterkere test :) Blir et par nervepirrende dager nå så jeg kommer meg trygt over ikm :)

Symptomer:
Kvalm
Stikninger i brystene
Ømme bryst

Vis vedlegget 225710

Vis vedlegget 225711

Det er så gøy med positive tester! :D Men jeg forventer test i morgen og, altså :hilarious:
 
Åååååå herregud så gøy!! :D gratulerer sååååå mye! Dette er fantastisk! [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji24][emoji7]
 
Ååå så fantastisk! :woot: Gratulerer så mye!:love017 Kommer du inn til oss i januar nå da?
Såå glad på dine vegne!:happy093
 
Oii, her har det skjedd ting altså! [emoji1] Herregud så artig, er så glad på deres vegne!! [emoji16][emoji173]️ Gratulerer!!
 
Så kjekt å komme hjem fra en koselig dag med tantebarna, og bli møtt med så mange koselige meldinger her :)
emoji173.png
emoji173.png
emoji173.png
 
Last edited:
Æææææh:D gratulerer :D
emoji173.png
emoji173.png
emoji173.png
emoji173.png
Tusen takk
emoji173.png


Wæææ, her har det skjedd ting!!:eek: sååå gøy!! Gratulerer :D:Heartred:Heartred
Ting har plutselig skjedd litt fort her :) Endelig ;)
emoji173.png


Åååååå herregud så gøy!! :D gratulerer sååååå mye! Dette er fantastisk! [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji24][emoji7]
Tusen takk
emoji173.png


Oii, her har det skjedd ting altså! [emoji1] Herregud så artig, er så glad på deres vegne!! [emoji16][emoji173]️ Gratulerer!!
Tusen takk
emoji173.png
Plutselig så skjer det ting ;)
 
Nå sitter jeg på kontoret og tårene triller :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
Jeg er så glad på dine vegner:Heartbigred

Endelig satt spiren. Og uten hjelp.
Nå skal den klore seg fast, og bli der til januar?februar? Når blir terminen egentlig?

Kommer kanskje inn til oss i januar?? :wav

GRATULERER SÅ MYE
emoji173.png
emoji173.png
Tusen takk :shy: Det blir januar, så vidt. Termin ca 28.januar. Kommer nok inn når jeg har fått litt sterkere tester og hvertfall en digital :)

Liker! Godt tegn når spiren hører etter :p :p
Ja den hadde ikke noe valg når du kom med stren stemmen :hilarious:

Ååå så fantastisk! :woot: Gratulerer så mye!:love017 Kommer du inn til oss i januar nå da?
Såå glad på dine vegne!:happy093
Tusen takk
emoji173.png
Kommer inn når strekene er litt sterkere, og digital er tatt tenker jeg :)
 
Det er så gøy med positive tester! :D Men jeg forventer test i morgen og, altså :hilarious:
Kan du ikke teste hver 2. time eller noe sånt? :hilarious: Dette er altfor gøy altså! :)
Ny test i kveld? :)

Skulle ikke teste egentlig før på lørdag. Men så foreslo mannen ny test i kveld og i morgen tidlig ;) Så da blir det det :) Men det blir ikke før i 23 tiden i kveld :) Etter testinga på lørdag har jeg da 6 tester igjen som blir fint fordelt utover :D
 
Skulle ikke teste egentlig før på lørdag. Men så foreslo mannen ny test i kveld og i morgen tidlig ;) Så da blir det det :) Men det blir ikke før i 23 tiden i kveld :) Etter testinga på lørdag har jeg da 6 tester igjen som blir fint fordelt utover :D

Hurra! :D
 
Vi venter ;) Blir det digital i morgen tidlig? :)
Syns streken er for svak for digital enda. Får se hva monitoren sier i morgen, så blir det vel digital etterhvert :)
 
Kveldens test (bare litt over 4 timer siden siste dobesøk)

IMG_6258.JPG
 
Back
Topp