Det største ønske

Når skal du teste igjen? :smiley-bounce012
Tenkte å teste i kveld. Bare jeg klarer å holde meg lenge nok :wacky: Men gruer meg litt, for er så redd den er negativ...
 
Mange tanker som går gjennom hodet i dag. Har vi endelig klart det? Slipper vi å tenke på IVF? Er det virkelig en spire der, eller er det en tullestrek? Skal jeg endelig få bli mamma og mannen bli pappa? Kan jeg endelig få flytte inn i terminforum? Klarer ikke slippe jubelen løs enda, for er sikker på at neste test så er den negativ... Vi skal bort i morgen, og håper det er en spire der inne istedenfor at jeg sitter der med kramper og TR på besøk. Tenke positivt men prøve å være forberedt på at det ikke gikk også.
Ny test i kveld (hvis jeg klarer å holde meg lenge nok :p ), og selvfølgelig en i morgen :)
Kjenner ilinger ut i lysken og låret. Og vært kvalm av og på. Kjenner trykk, og litt murringer på en måte men likevel ikke helt det. Nå er det bare å være tålmodig og slappe av og se hva som skjer.
 
her inne har jeg ikke vært på en stund! Krysser fingrene og håper dere slipper ivf, og endelig har klart det <3
 
Da har jeg tatt ny test, og det ser kanskje ut til jeg er gravid :excited001

Beklager til alle som måtte vente på test nr to ;) måtte bare holde meg lemge nok :D

Det øverste bildet er originalen, og den nederste er juster litt på

IMG_6238.JPG


IMG_6240.JPG
 
her inne har jeg ikke vært på en stund! Krysser fingrene og håper dere slipper ivf, og endelig har klart det <3
Takk :) Ser kanskje ut til at vi klarte det. Er litt forsiktig for håpe for mye enda, men to tester positiv så er det et litt større håp :)
 
Hvisker gratulerer, og satser på at strekene blir sterkere :D Noe dere gjorde annerledes denne pp?
 
Back
Topp