Det største ønske

Så spennende!! Gleder meg til du skal teste:-) krysser fingrene!
 
NÅR i morgen tester du? Jeg vil vite klokkeslett, og helst så tidlig som mulig, siden du har holdt meg på pinebenken i hele helga! ;)
:laughing001 Blir vel i 7-tiden tenker jeg :) så ikke så mange timene igjen på pinebenken ;)
 
PP16 - CD24 - 9 DPO

En liten oppdatering i kveld.
De siste tre dagene har jeg begynt å få ømme bryst. Kjenner litt ilinger. Følte meg litt øm rundt livmor før helga.
I går våknet jeg klam og varm, men etter at jeg hadde dusjet så gikk det over. Hadde en flott kveld med familien. I dag våknet jeg et par ganger før jeg tempet, og følte meg litt varm. Varmen gikk over etter at jeg stod opp og resten av dagen har gått greit.
Men på vei hjem, mens vi satt på ferga fikk jeg et lite migreneanfall tror jeg. Hadde en blind spot på høyre side, som ble større etterhvert. Og rett på oversiden av blind spot hadde jeg sånn vibrasjon/flimmer. Selve synsforstyrrelsen varte i 10 min ca. Men akkurat da mannen hadde tatt opp tlf og var klar for å ringe legevakten, forsvant synsforstyrrelsen. Var også bittelitt kvalm, men ikke noe særlig. Stoppet for å få oss noe å spise før siste halvdel av veien. Når jeg kom hjem fikk jeg vondt i hodet, så måtte tilslutt ty til en paracet. Tror jeg har hatt en eller to migreneanfall i mitt liv, og det er mange mange år siden sist.
Har vært varm siden jeg kom hjem og har litt forhøyet temp nå på kvelden. Er veldig trøtt i dag, spesielt nå på kvelden.
Blir spennende å se hva testen sier i morgen :) Kjenner litt ekstra ilinger på den ene siden nå i kveld.

IMG_5941.jpg
IMG_5942.jpg
 
Last edited:
Da skal Shoegrl få slippe å bli holdt på pinebenken stort lenger, og alle dere andre i heiagjengen :hilarious: men testen er negativ. Ny test i morgen eller onsdag. Nå blir det å sove litt til :sleep002

IMG_6210.JPG
 
Det er fortsatt tidlig!! :-) satser på å se en strek her inne i morgen:)
 
Da skal Shoegrl få slippe å bli holdt på pinebenken stort lenger, og alle dere andre i heiagjengen :hilarious: men testen er negativ. Ny test i morgen eller onsdag. Nå blir det å sove litt til :sleep002

Vis vedlegget 225477

Fikk ikke logget meg på før nå jeg, i tillegg til at jeg var redd for å bli skuffet dersom jeg kom inn tidligere og ikke så noe test her! ;) Flink jente, men nå får du snakk til kroppen din og si den får vær så god å begynne å vise streker fremover!

Sov godt til vi snakkes litt senere. :*
 
PP16 - CD 25 - 10DPO

I dag har jeg vært så ufattelig sliten og trøtt. Sov til over halv 11. Rundt kl 14 var jeg så trøtt at jeg at jeg kunne ha sovnet. Tempen droppet i dag. Og det ser ut til at den er på vei nedover, i feil retning av der jeg vil den skal ta veien :p Veldig hakkete graf. I dag har jeg kjent stikk på sidene, har kjent en klump på en måte midt på av og til, litt tung. Ingen kramper eller murringer. Er litt oppblåst. Veldig ømme bryst i dag, vondt å gå uten bh nå på kvelden. Følte det gynget litt når jeg var ute å handlet men det var sikkert fordi jeg hadde spist så lite i dag. Litt kvalm innimellom er jeg også.
Mange forskjellige symptomer, og det kan enten være fordi jeg er gravid eller fordi jeg hangler litt eller er veldig sliten. Lettrørt i dag også. :wacky:
Har også et kne som sier fri fra når TR nærmer seg. Får vondt får jeg får litt ekstra vann i kroppen ved TR. Men nå har det vært vondt siden forrige TR. Syntes det var litt vel lenge jeg hadde vondt i kneet, men en uke etter TR så fant jeg et stort blå/grønt/rød merke bakom kneet med 2 bittesmåe rur prikker. Så lurer på om jeg hadde blitt bitt av en edderkopp eller noe, og det var derfor litt ekstra vann i kneet.


IMG_5948.jpg


IMG_5949.jpg
 
Last edited:
Fortsatt håp <3 Kom igjen nå babystreken!!
Ja håper babystreken kommer, på tide nå :)

Det er fortsatt tidlig!! :) satser på å se en strek her inne i morgen:)
Satser på det :)

Fikk ikke logget meg på før nå jeg, i tillegg til at jeg var redd for å bli skuffet dersom jeg kom inn tidligere og ikke så noe test her! ;) Flink jente, men nå får du snakk til kroppen din og si den får vær så god å begynne å vise streker fremover!

Sov godt til vi snakkes litt senere. :*
Må jo holde det jeg lover ;)
Har alvorsprat med kroppen hver dag, men den ser ikke ut til å ville høre etter :p Lever sitt eget liv.

Jeg håper fortsatt [emoji173][emoji173][emoji4]
emoji173.png
emoji173.png
 
Back
Topp