Blir testing i morgen ja Blir spennende dette
NÅR i morgen tester du? Jeg vil vite klokkeslett, og helst så tidlig som mulig, siden du har holdt meg på pinebenken i hele helga!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir testing i morgen ja Blir spennende dette
Blir vel i 7-tiden tenker jeg så ikke så mange timene igjen på pinebenkenNÅR i morgen tester du? Jeg vil vite klokkeslett, og helst så tidlig som mulig, siden du har holdt meg på pinebenken i hele helga!
Så spennende!! Gleder meg til du skal teste krysser fingrene!
Utrolig spennende! Krysser fingrene mine for en positiv test i morgen.
Tusen takk! Blir veldig spennende. Håper virkelig at det er noe der nå altså ❤Kjempespennende! Håper sånn på en liten spire hos deg! [emoji173][emoji173][emoji173]
Hva sier magefølelsen for i morgen?Tusen takk! Blir veldig spennende. Håper virkelig at det er noe der nå altså ❤
Vet ikke helt. Den gir meg et lite håp daHva sier magefølelsen for i morgen?
Ååååå, så spennende det blir ❤❤Vet ikke helt. Den gir meg et lite håp da
Jeg håper fortsatt [emoji173][emoji173][emoji4]Da skal Shoegrl få slippe å bli holdt på pinebenken stort lenger, og alle dere andre i heiagjengen men testen er negativ. Ny test i morgen eller onsdag. Nå blir det å sove litt til
Vis vedlegget 225477
Da skal Shoegrl få slippe å bli holdt på pinebenken stort lenger, og alle dere andre i heiagjengen men testen er negativ. Ny test i morgen eller onsdag. Nå blir det å sove litt til
Vis vedlegget 225477
Tempen sank litt... Men håper den spretter opp igjen i morgen sammen med positiv testHvordan er tempen i dag? Satse på at testen får mer farge snart
Liker ikke! Håper den kommer seg opp igjen i morgen ❤❤Tempen sank litt... Men håper den spretter opp igjen i morgen sammen med positiv test
Ja håper babystreken kommer, på tide nåFortsatt håp <3 Kom igjen nå babystreken!!
Satser på detDet er fortsatt tidlig!! satser på å se en strek her inne i morgen
Må jo holde det jeg loverFikk ikke logget meg på før nå jeg, i tillegg til at jeg var redd for å bli skuffet dersom jeg kom inn tidligere og ikke så noe test her! Flink jente, men nå får du snakk til kroppen din og si den får vær så god å begynne å vise streker fremover!
Sov godt til vi snakkes litt senere. :*
Jeg håper fortsatt [emoji173][emoji173][emoji4]