Det største ønske

Jeg har troa, vi gir ikke opp helt enda! Heier for temphopp i morgen :happy093.:Heartred
 
Testet?;)
 
PP16 - CD 26 - 11DPO

Er så godt å vite at jeg har en dag ekstra LF denne måneden, håper det er det som skal til for at spiren skal sitte :)
Symptomer i dag er:
Ufattelig trøtt
Sliten
Vondt i ryggen
Varm/kald/svetter...
Ømme bryst
Oppblåst og gassy
Kvalm
Gråter lett

Kan ikke si at jeg har noe særlig murringer heller, men når man begynner å tenke på det så kommer det jo :p Forrige pp så begynte murringene allerede 4 dager før IKM. Nå er det 2 dager før, og kjenner det så vidt i dag men egentlig ikke. Tempen steg igjen i dag, selv om jeg følte meg kald når jeg skulle tempe.
I går når jeg skulle gå ut av bilen, fikk jeg en liten strekk på den ene siden i livmorområdet, og var litt øm. Har vært litt øm av og til de siste dagene.

I dag skal jeg bake en sjokoladerullekake jeg fant en oppskrift på :) Lenge siden jeg har laget det så blir spennende å se hvordan den blir :) Må jo gjøre noe annet og få tankene over på noe annet enn bare baby baby baby :hilarious:


IMG_5951.jpg
 
Last edited:
Kan ikke si at jeg har hatt noen særlig murringer enda. Men kjenner det er noe som foregår der nede... Har kjent ilinger ned til lysken og låret. Nå kjenner det ut som om det er noen som holder et godt tak om livmoren :laughing002 Kjenner ut som en klump på en måte. Vært litt kvalm i løpet av dagen. Blir spennende å se hva testen sier om ikke så altfor mange timer. Og så spørs det hva tempen sier da...
Bakte sjokoladerullekake, og den ble veldig god :) så nå er noe fryst ned så vi kan kose oss med det senere også.
 
Pp16 - CD27 - 12DPO

Ja hva skal man si om dagens test... dere kan vel se for dere selv :happy090
Virker som den lyttet til deg spireliten ;) Du hadde bestemt to streker og jammen kom de :D

IMG_6223.JPG

IMG_6230.JPG


Ser streken mye bedre i virkeligheten :) Mannen så den veldig godt også :) Ligger enda, og føler meg litt skjelven for tør ikke å tro det helt enda... Tør ikke å slippe jubelen til helt enda. IKM i morgen (eller fredag). Tok også en test på monitoren, men den sa Ikke gravid. Men den har kanskje ikke nok hcg til å slå ut. Men begge strekene på den testen var blå... vet ikke hvordan den leser av den type test.
Skulle ta tempen i dag, og kjente jeg var varm og klam, men at den skulle øke så mye visste jeg ikke. Vet ikke om den økte fordi jeg er gravid eller om jeg har feber også...
Symptomer
Ømme bryst
Kvalm
Kjenner trykk på begge sider

IMG_5959.jpg


IMG_5960.jpg
 
Ååååå [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Dette er spennende [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Ååååå så spennende!!!! Dette må jo bare gå veien!!!!!!:) <3
 
Back
Topp