Tigerbaby
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Alle samtidig![emoji16]Veldig spennende Hvem flytter inn på terminforum først..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle samtidig![emoji16]Veldig spennende Hvem flytter inn på terminforum først..?
Helst det jaAlle samtidig![emoji16]
Ja, det blir spennende å seVeldig spennende Hvem flytter inn på terminforum først..?
PP16 - CD22 - 7DPO
Tempen i går og i dag har gått nedover. Men har våknet av at jeg har vært kald, sikkert ligget uten dyne. Vi ligger med åpent vindu om natta og de siste par dagene har det vært veldig kaldt om morgenen. Så tror den kombinasjonen som gjør at tempen har droppet. Håper de kalde nettene er snart over. I går sa jeg til mannen at tempen droppet, så kanskje det er egg nr 2 som festet seg eller det ene egget som tok seg en dag pause fra nedgravinga til å grave seg enda mer ned
I går sa jeg et par ord feil. Hadde litt halsbrann på kvelden. Skulle henge opp litt klær, og ble skikkelig varm så måtte kle av meg litt. Da blir det kaldt. Så var mye kald/varm i går. Var klam og kaldsvettet også. Kjente et punkttrykk på høyre side. Og på kvelden så kjente jeg en klump/litt tung i livmorområdet.
I dag når jeg våknet for å tempe var jeg jo kald. Etter tempinga la jeg meg godt under dyna, men da ble det for varmt. Så da ble det en hånd utenfor dyna, men da ble det for kaldt osv. Og sånn gikk jo morgenen. Man blir jo sprø Heldigvis fikk jeg sove til slutt. Er nå litt klam/varm. Kjenner jeg er litt øm i livmorområdet, men det har vært litt av og på de siste dagene.
Har ikke den største troa, selv om det alltid er håp. Helt til TR symptomene kommer
Vært mye trøtt de siste dagene. Mandag var verst, da lå jeg på sofaen nesten hele dagen. Sover godt om natten og får nok timers søvn, men er så trøtt
Bare 3 dager til testing
Vis vedlegget 225283
Vis vedlegget 225284
Vis vedlegget 225285
PP16 - CD22 - 7DPO
Tempen i går og i dag har gått nedover. Men har våknet av at jeg har vært kald, sikkert ligget uten dyne. Vi ligger med åpent vindu om natta og de siste par dagene har det vært veldig kaldt om morgenen. Så tror den kombinasjonen som gjør at tempen har droppet. Håper de kalde nettene er snart over. I går sa jeg til mannen at tempen droppet, så kanskje det er egg nr 2 som festet seg eller det ene egget som tok seg en dag pause fra nedgravinga til å grave seg enda mer ned
I går sa jeg et par ord feil. Hadde litt halsbrann på kvelden. Skulle henge opp litt klær, og ble skikkelig varm så måtte kle av meg litt. Da blir det kaldt. Så var mye kald/varm i går. Var klam og kaldsvettet også. Kjente et punkttrykk på høyre side. Og på kvelden så kjente jeg en klump/litt tung i livmorområdet.
I dag når jeg våknet for å tempe var jeg jo kald. Etter tempinga la jeg meg godt under dyna, men da ble det for varmt. Så da ble det en hånd utenfor dyna, men da ble det for kaldt osv. Og sånn gikk jo morgenen. Man blir jo sprø Heldigvis fikk jeg sove til slutt. Er nå litt klam/varm. Kjenner jeg er litt øm i livmorområdet, men det har vært litt av og på de siste dagene.
Har ikke den største troa, selv om det alltid er håp. Helt til TR symptomene kommer
Vært mye trøtt de siste dagene. Mandag var verst, da lå jeg på sofaen nesten hele dagen. Sover godt om natten og får nok timers søvn, men er så trøtt
Bare 3 dager til testing
Vis vedlegget 225283
Vis vedlegget 225284
Vis vedlegget 225285
Vil jo ikke holde deg på pinebenken hellerGleder meg til du skal teste, ikke noe gøy å måtte bli holdt på pinebenken i flere dager!
Men kos deg masse i helga sammen med familien.
Ps! Synes fortsatt du skal få lurt med deg en liiiiiten GT ned i toalettmappa altså!
Takk God helg til deg ogsåGod helg, kos deg med familien [emoji173]️
Dagen i dag har vært litt rar. Vært trøtt for det meste av dagen, spesielt på kvelden selv om jeg sov til kl 10 i dag. Har vært varm og kald om hverandre. Fort sliten av å gjøre nesten ingenting. Målte temp en gang i dag (en av gangene jeg følte meg varm) og var da 37.5, og så høyt bruker jeg ikke å ha. Var så varm etter å ha pakket litt klær at jeg måtte hente frem den elektriske vifta for å kjøle meg ned La meg nå allerede kl 23.30 for er så trøtt, og det er tidlig for meg
Enten så begynner jeg å bli syk, eller så er det en spire som begynner å tulle med meg
Har også vært bittelitt kvalm de siste par dagene, men det tenker jeg er fordi jeg ikke hadde spist på en stund. 3 dager til test
Spennende![emoji16][emoji4] Håper på en spire [emoji4]Dagen i dag har vært litt rar. Vært trøtt for det meste av dagen, spesielt på kvelden selv om jeg sov til kl 10 i dag. Har vært varm og kald om hverandre. Fort sliten av å gjøre nesten ingenting. Målte temp en gang i dag (en av gangene jeg følte meg varm) og var da 37.5, og så høyt bruker jeg ikke å ha. Var så varm etter å ha pakket litt klær at jeg måtte hente frem den elektriske vifta for å kjøle meg ned La meg nå allerede kl 23.30 for er så trøtt, og det er tidlig for meg [emoji14]
Enten så begynner jeg å bli syk, eller så er det en spire som begynner å tulle med meg
Har også vært bittelitt kvalm de siste par dagene, men det tenker jeg er fordi jeg ikke hadde spist på en stund. 3 dager til test
Håper på det Hadde vært verdens beste overraskelseDu har en liten spire i magen din!!!
Kos deg masse i helga, snuppa!
Håper virkelig på det!Spennende![emoji16][emoji4] Håper på en spire [emoji4]
Blir testing i morgen ja Blir spennende detteTesting i morgen?
Blir veldig spennende. Tempen var skyhøy i dag Det hadde vært helt perfekt og fantastisk om spiren sitter denne gangen, vil følge dere inn i januar Takk for at du har truaÅå her har det skjedd ting ja! Alt for lenge siden jeg har fått lest her nå så spennende det blir i morgen! Tenk om spira sitter? Jeg har trua (ps jeg er ganske sikker på at spira mi festet seg 4dpo )
Så spennende Lykke til ❤Blir testing i morgen ja Blir spennende dette
TakkSå spennende Lykke til ❤