Det største ønske

Mmm... Så ut som superdigg grillmat! Ble ikke grillings på oss, selv om både været og tempen var absolutt til rettelagt. Ble middag hos svigers i stedet, fordi vi fikk slekt på besøk sørfra. Men ble kylling uansett i dag, selv om den ikke ble langtidsstekt på grillen. ;)

Spennende å se når EL blir på deg i disse dager!
Var veldig god mat. Og den grønnsaksgreia var veldig god og godt krydra så slapp å salte, jeg som salter alt ;) Ferdigpakker med grønnsaker til grilling, men neste gang lager vi selv. Tok bare den enkle måten nå :)

Godt dere har kost dere med god mat og fått truffet familie :)

Ja blir veldig spennende. Alt mellom torsdag og lørdag tenker jeg.

Var veldig god mat. Og den grønnsaksgreia var veldig god og godt krydra så slapp å salte, jeg som salter alt ;) Ferdigpakker med grønnsaker til grilling, men neste gang lager vi selv. Tok bare den enkle måten nå :)

Godt dere har kost dere med god mat og fått truffet familie :)

Ja blir veldig spennende. Alt mellom torsdag og lørdag tenker jeg.

Har vi samme syklus nå? Når er din IKM?

Jeg skal også ha EL på torsdag/fredag/lørdag. Aner ikke OM og NÅR den kommer pga. SA´n, men sånn i utgangspunktet så blir det sånn omtrent ish.

PP16 - CD11

Har de to siste dagene tempet litt forsent i forhold til når jeg bruker. Og tempen går feil vei... den går oppover. Blir godt når mannen begynner på jobb igjen så jeg får tempet til vanlig tid :D Hjalp ikke at jeg hadde vibrerende alarm på fitbit klokka, for våknet ikke av den :wacky:
Fikk drukket et kopp med rooibos te i dag.
Fikk høy på monitor men den har ikke oppdaget noe LH økning enda. Strimmeltest var negativ.

IMG_6009.JPG IMG_6014.JPG IMG_5833.jpg

Har vi samme syklus nå? Når er din IKM?

Jeg skal også ha EL på torsdag/fredag/lørdag. Aner ikke OM og NÅR den kommer pga. SA´n, men sånn i utgangspunktet så blir det sånn omtrent ish.
Er ikke mange dagene fra hverandre :) IKM 18.mai (uke 20). Håper du kommer deg fort inn i syklusen og at det ikke blir noe tull med den :)

PP16 - CD11

Har de to siste dagene tempet litt forsent i forhold til når jeg bruker. Og tempen går feil vei... den går oppover. Blir godt når mannen begynner på jobb igjen så jeg får tempet til vanlig tid :D Hjalp ikke at jeg hadde vibrerende alarm på fitbit klokka, for våknet ikke av den :wacky:
Fikk drukket et kopp med rooibos te i dag.
Fikk høy på monitor men den har ikke oppdaget noe LH økning enda. Strimmeltest var negativ.

Vis vedlegget 224452 Vis vedlegget 224453 Vis vedlegget 224454
Kom igjen nå egget. -På tide å gjøre seg klar ;) ;)

Så spennende å følge med altså! Kan forøvrig tipse om Pukka sin licorice/peppermint-te, det er den beste jeg har smakt til nå. Den med kanel er også god.

PP16 - CD12

Fikk endelig tempa til rett tid i dag, og tempen gikk ned heldigvis. Kjenner rare stikk innimellom rundt eggstokkene. Monitoren sier høy i dag, men ikke oppdaget LH økning. Strimmeltesten i dag var litt sterkere enn i går men negativ. Etter at den var tørket og etter tiden så var den positiv (Sterkere i virkeligheten enn på bildet). Blir spennende å se testen i kveld. EL nærmer seg hvertfall :) Drakk en kopp lakriste i dag.

Etter et lite dytt fra Shoegrl ;) så ligger jeg nå ute på verandaen og nyter sola og fuglekvitter. Litt kald vind men ligger litt i le så kjenner det ikke så mye :) Må bli flinkere til å nyte det og være litt ute når det er så fint vær :)

IMG_5837.jpg IMG_5840.JPG

Så spennende å følge med altså! Kan forøvrig tipse om Pukka sin licorice/peppermint-te, det er den beste jeg har smakt til nå. Den med kanel er også god.
Takk for tips :) Får se hva jeg får kjøpt i morgen ;)

PP16 - CD12

Fikk endelig tempa til rett tid i dag, og tempen gikk ned heldigvis. Kjenner rare stikk innimellom rundt eggstokkene. Monitoren sier høy i dag, men ikke oppdaget LH økning. Strimmeltesten i dag var litt sterkere enn i går men negativ. Etter at den var tørket og etter tiden så var den positiv (Sterkere i virkeligheten enn på bildet). Blir spennende å se testen i kveld. EL nærmer seg hvertfall :) Drakk en kopp lakriste i dag.

Etter et lite dytt fra Shoegrl ;) så ligger jeg nå ute på verandaen og nyter sola og fuglekvitter. Litt kald vind men ligger litt i le så kjenner det ikke så mye :) Må bli flinkere til å nyte det og være litt ute når det er så fint vær :)

Vis vedlegget 224502 Vis vedlegget 224503

Flink jente! Tror jeg skal få deg opp og ut hver dag jeg nå, så det er mitt store mål og agenda fremover! ;)

Hvordan ble testen nå i kveld?

Flink jente! Tror jeg skal få deg opp og ut hver dag jeg nå, så det er mitt store mål og agenda fremover! ;)

Hvordan ble testen nå i kveld?
Ja du får piske meg ut ;)

Klarte bare å holde meg i 2,5 timer så den testen ble litt svakere. Ny test i morgen kl 15. Ikke lurt å drikke te når man skal holde seg i 4 timer :wacky:

Koser meg ute på verandaen i dag. Har hatt strålende sol i hele dag men kald vind. Kom hjem etter å ha vært hos kiropraktor og gikk rett ut og la meg på solsenga :) Godt å tine en kald vinterkropp :p Håper på mange flere sånne flotte dager, så kanskje jeg får litt farge på denne vinterbleke huden :wacky: :hilarious:

Kjøpte meg bladet Babydrøm på Narvesen i dag, var litt nervøs for at jeg skulle treffe på noen kjente når jeg kjøpte det :laughing002

IMG_6054.JPG

Last edited:
PP16 - CD13

I dag ble strimmeltesten positiv :) Monitoren er ikke helt enig enda, fremdeles ikke oppdaget LH... men strek nr på monitortesten er litt sterkere enn den var i går. Kanskje den oppdager noe imorgen :) Forventet EL er på fredag. Tempen gjorde et lite hopp i dag...hmmm... Håper den ikke går opp i morgen , den får holde seg der den er eller gå ned.

IMG_6046.JPG
IMG_6056.JPG

PP16 - CD14

I dag kom endelig Max på monitoren!!!! :happy090 Den oppdaget LH økning! Ble så glad at monitoren funket :) Strek nr to (den til høyre) ble sterkere også før jeg satte den inn så håpte på max i dag. Blir noen spennende dager :) Imorgen blir det tiende test på monitoren og litt usikker på om det skal bli siste test denne pp. Orker ikke bruke opp en hel pakke og vente på at den skal bli lav, det er bare bortkastet penger. Men nå har jeg jo fått max på monitoren og det var jo det jeg ville ha :)
Tempen droppet litt i dag, heldigvis :)
Da er det slutt på tedrikkinga med lakris, rooibos og salvie te :) Hmm hva skal jeg drikke da?? :hilarious:

IMG_6062.JPG

IMG_6064.JPG

IMG_5848.jpg

Last edited:
PP16 - CD14

I dag kom endelig Max på monitoren!!!! :happy090 Den oppdaget LH økning! Ble så glad at monitoren funket :) Strek nr to (den til høyre) ble sterkere også før jeg satte den inn så håpte på max i dag. Blir noen spennende dager :) Imorgen blir det tiende test på monitoren og litt usikker på om det skal bli siste test denne pp. Orker ikke bruke opp en hel pakke og vente på at den skal bli lav, det er bare bortkastet penger. Men nå har jeg jo fått max på monitoren og det var jo det jeg ville ha :)
Tempen droppet litt i dag, heldigvis :)
Da er det slutt på tedrikkinga med lakris, rooibos og salvie te :) Hmm hva skal jeg drikke da?? :hilarious:

Vis vedlegget 224621
Vis vedlegget 224623
Vis vedlegget 224619

Hurra for EL snart :D [emoji177]

Dagens strimmeltester:

Kl 15 og ingen tvil om at denne er positiv altså :)

IMG_6071.JPG

Men den på kvelden var litt var litt vanskeligere å tyde helt. For den var negativ før fristen gikk ut men ble positiv en liten stund etter. Sånn var de testene på tirsdag også, de var svake innen fristen og ble sterkere etter en liten stund (regnet da de som negativ).

IMG_5853.JPG

Blir spennende å se i morgen om tempen fremdeles er lav eller om den går opp, for å få konstantert evt når EL er.

Back
Topp